hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvem ville dere møtt her inne på hestemarked?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hvem ville dere møtt her inne på hestemarked?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Bustetrollet

Skrevet - 15/11/2005 :  18:14:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Christine: Er det flere fra Trondheim her? Hvis så kan vi jo ha forumtreff vettu
Opprinnelig postet av Guro

Det er jeg faktisk ikke sikker på... Men kjenner til noen da, Kjersti* har jo hest på bruråk, og NathalieS har jeg snakket litt med over mail. Hege_J (eller noe) er vel også i trondheim, studerer på dragvoll så vidt jeg vet. Thorild, er ikke hun og i trondheim da tro? Vet uansett om masse folk som har vip som er herfra, selv om de ikke er så aktive på mix'en.

Opprinnelig postet av lafutura

Jeg bor 1-2 mil unda Trondheim
Så har vi jo Ina&Løkken(er det slikt det skrives tro?), pølsa og dr_ag_on(ett eller annet) .. Alle disse vedder jeg på kommer seg til Trondheim uten problem
så har vi sikkert flere fra trøndelag her da, som kommer seg til trondheim ..

Redigert av - Bustetrollet den 15/11/2005 18:17:29 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  18:34:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kunne tenke meg å møtt alle her inne jeg
Therese
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  18:35:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Er fra Trøndelag jeg ja.. og Pølsa er eiern til Løkken..
Hadde vært kjempefint med noe sånt..

Edit: Vil også treffe Mari, og egentlig alle andre her på mix'n..

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 15/11/2005 18:39:23 Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 15/11/2005 :  20:48:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg er ganske fersk i "gamet" med diskusjonsforumet her, så jeg føler liksom ikke at jeg kjenner folk spesielt godt, men det er jo selvfølgelig noen som utmerker seg med alltid like gode svar, f.eks. Renegate, Cowgirlchris, Bea, spoff, Guro, Kristinex2 og mange fler som jeg bare ikke kommer på i farta. Hadde vært gøy med et treff, men for min del må det skje i en ferie eller om sommeren... Blir litt stress å reise hjem ellers.. Sånn ellers så er jeg også Trønder da!
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  20:49:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, kunne godt tenkt meg og møtt mange inne her jeg. Kan jo nevne noen få da som jeg kommer på i farten: Anne(spot,gina og aromayo), spoff, Hege J, Bente71, Anniken B og Wenche=)

Synes de virker som utrolig hyggelige og koselige mennesker med masse kunnskaper =)

Er mange flere jeg kunne tenkt meg og møtt, men det er disse jeg kom på akkurat nå ;)

~*~ Lill ~*~
Redigert av - lillings den 15/11/2005 20:50:38 Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  21:00:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Jeg ville møtt Cowgirlchris, jeg:-) Hun virker så flink!
Vanskeligheter bør gjennomføres med observasjon, slik at du vet hva du skal
gjøre neste gang.

Embla Avaldia
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  21:26:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg kunne tenkt meg å møte alle jeg

Har allerede møtt endel.. Alltid morro. Man gjør seg alltid opp et bilde, og så er de som regel helt annerledes i virekeligheten. Heldigvis ingen negative erfaringer da

De jeg har møtt, og som jeg kommer på i farta (håper jeg ikke glemmer noen nå, si i såfall fra. Noen er det en stund siden har vært her): Guro, Formosissima, Ida KR, Destrier, Kristine & Ibrahim K, Mezzy, Christine26, Nickeline, akj, Meriadoc, Amillion, elx, Tanta, Silje H og ElleM.

Og så har Renegate sett meg, uten å si hei. *grrr*

Og så kjenner jeg allerede xasup3 og eligj. I tillegg til levensen, milla og kerry som ikke har vært så alt for aktive.

Det hadde jo gått ann å hatt en litt uforpliktene "ut å spise"-kveld da? Noe så enkelt som pizza, på et sted som er lett å finne, til en pris som alle kan gape over og med mat som de fleste aldersgrupper etc synes er grei mat. F.eks. Peppes på Jernbanetorget. Enkelt å komme dit for de som evnt er avhengig av utenbysbuss, tog, bane etc. Etter hva jeg har skjønt så hender det vel at "trønderne" Guro og Christine26 iallfall er i Osloområdet. Kanskje ikke nå rett før eksamen, men kanskje sånn ellers? Kanskje litt sånn i juleferien f.eks.? Eller rett etter nyttår elns?

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  21:31:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Etter hva jeg har skjønt så hender det vel at "trønderne" Guro og Christine26 iallfall er i Osloområdet. Kanskje ikke nå rett før eksamen, men kanskje sånn ellers? Kanskje litt sånn i juleferien f.eks.? Eller rett etter nyttår elns?
Opprinnelig postet av spoff

Jeg er i Oslo støtt og stadig jeg. Særlig i ferier og sånn =)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  21:52:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Er det ikke noe som skjer i hestenorge snart da? så kunne vi samlet oss der :P Er vel heller stille nå i vinter halvåret :\

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  22:39:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Mange som skulle vært møtt jah..

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  22:39:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
jeg ville møtt alle,men noen har jo utpekt seg litt Jeg tror jeg ville møtt lene, Cowgirlchris, kristine og rosita.
Fordi de virker saklige,bestemte,selvstendig og voksene av seg! Å har et ganske høyt kunnskap nivå. Men det hadde vært gøy å møte alle her En kjempe gjeng alle sammen

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/11/2005 :  22:46:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg ville møtt alle,men noen har jo utpekt seg litt Jeg tror jeg ville møtt lene, Cowgirlchris, kristine og rosita.
Fordi de virker saklige,bestemte,selvstendig og voksene av seg! Å har et ganske høyt kunnskap nivå. Men det hadde vært gøy å møte alle her En kjempe gjeng alle sammen

Opprinnelig postet av missy_

Haha, du skulle sett blikket mitt inn i skjermen når jeg leste det med høyt kunnskapsnivå .. Det var mere sånn : O_o

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  23:34:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Vet at O.H.S. nettopp har vært, men det kunne kanskje latt seg gjøre og planlegge et slags " treff " ved neste O.H.S. kanskje? Hadde vært kjempemorro og møtt noen av de som er her inne på forumet :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/11/2005 :  23:37:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
69 blanke mil det ja ..

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  23:42:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Du har jo det store stevnet her i Vestfold i vinterferien da. Det hadde passa perfekt for meg ;) Ellers planlegger jeg (i mine mørkeste tanker) et lite "minitreff" på en nær fredag rundt et eller annet sted på Melsom Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.