hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvem ville dere møtt her inne på hestemarked?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hvem ville dere møtt her inne på hestemarked?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Bustetrollet

Skrevet - 16/11/2005 :  15:34:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et treff i støren, dovre eller hamar hadde jo vært fint .. Det er ganske midt i landet egentlig .. Men så er det de som kommer fra nooooordnorge!! Synd vi alle ikke bor på samme sted

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  16:00:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Haha. Et treff på Dovre går jeg aldri med på. Makan til trist sted ;-) Hamar/Trondheim/Oslo stemmer jeg for i såfall. Så får man evt. gå sammen om å finne overnattingssteder. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 16/11/2005 :  16:07:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nja, kjedlig er det kanskje på dovre .. Men fin natur, det er det

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  16:36:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hamar passer bra :) Treneren min er hotelldirektør på Victoria hotell på Hamar. Hadde vi funnet ut eventuellt hvor mange som hadde blitt med etc, så kunne jeg faktisk hørt med henne om noen gode tilbud? Kjent henne i mange år, og hun er veldig allright.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  16:55:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hadde vært gøy med et treff ja.. Dovre passer IKKE til det, men Hamar hadde jo vært ok.. Bare 3 timer med bil fra her det gitt... Sånn ca..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  17:38:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Synes ikke naturen på Dovre er så vakker heller, det er nå en dal, som alt annet i Gudbrandsdalen ;-) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  18:38:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde vært kjempemorsomt hvis det hadde blitt noe av et forumtreff altså =)
Hamar eller Oslo passer meg veldig fint, hehe =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 16/11/2005 :  19:19:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes ikke naturen på Dovre er så vakker heller, det er nå en dal, som alt annet i Gudbrandsdalen ;-)

Fin for meg som ikke ser den hver dag Ikke en gang i året en gang

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  19:42:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Syns OHS neste år hadde vært noe
Eller hva? Shoppe "litt", møte mix debatt folk og bare koset seg!
Bor i Tromsø jeg, og vet av flere her i fra som sikkert hadde hatt lyst å treffe alle dere
Ikke nødvendigvis folk som her vært mest aktiv i debattene, men..
Har i allefall tenkt meg på OHS neste år

Therese
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  20:21:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Nå bor jeg nøyaktig midt mellom Hamar og Oslo, men synes likevel Oslo er mer passende. Av den grunn at det er flere som bor på andre siden av Oslo, mot Vestfold etc. Da blir Oslo mer sentralt. Og toget går både fra Vestfold og Hamar.. Forsåvidt er det ikke noe i veien med flere lokale treff. Blir raskt lokalt, da Norge er alt for langt til at alle kan klare og samles uannsett.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 16/11/2005 :  20:38:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Finner fram sparegrisen å begynner å spare til OHS*

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  23:54:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
ville møtt alle sammen jeg.. det er så utrolig mange bra svar her på forumet som kristine og rosita, og bea.. ja alle sammen!;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 17/11/2005 :  00:29:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Et treff i støren, dovre eller hamar hadde jo vært fint .. Det er ganske midt i landet egentlig .. Men så er det de som kommer fra nooooordnorge!! Synd vi alle ikke bor på samme sted

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

JAJA, Støren, hehe! Hjemme hos meg da? Wee!

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 17/11/2005 :  08:17:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Klubben min skal kanskje til Oslo horse Show neste år!=)
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 17/11/2005 :  12:08:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Også er det jo dette Arctic Challenge (æææh, husker ikke navnet) stevnet som kommer opp etterhvert :)

Og som resten her: jeg kommer på folk stadigvekk som jeg ikke husket når jeg fortet meg å krote ned innlegg nr 1. *irriterende*
Så ja...detta gåkke..

Lucinda: du må skaffe deg barnevakt og komme deg på OHS neste år du også da Vil gjerne møte menneske som har gule kule og dressur som hobby

Jeg syns det er stas å møte nye mennesker jeg (noe man etter 3 uker på nytt studiested rett og slett er drittlei av..det er den følelsen som sitter mest igjen fra 1. kl i Trondheim..hvor utrolig lei selv jeg (tvangssosial ser du..) ble av å møte nye mennesker..men dette ble en kraftig avsporing *hjelpes*)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.