hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - din største drøm?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 din største drøm?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  20:50:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
og en annen drøm er å år maaange medlemmer på denne kuule siden
http://groups.msn.com/pegasus-hjem

KLEM

Elsker deg, Felex ! (L) <33
Redigert av - Julie Anne den 24/11/2005 20:52:43 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  00:47:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min drøm er at livet mitt fortsetter som nå.. For akkurat nå føler jeg meg veldig heldig og lykkelig. Det kan fort skje noe som forandrer livet ditt på hodet og da ser en hvor godt livet var.
Med tanke på alle ulykker, naturkatastrofer og sykdommer som dukker opp blir jeg litt nervøs om jeg har det like bra senere som nå. Jeg er blitt eier av verdens deiligste hest, har en god familie, en kjempesnill mann og en jobb som jeg trives i. Jeg håper jeg har dette og om 10 år...
..Og så hadde det jo vært gøy å vinne i Lotto og kjøpe ett ridehus når det er så dårlig vær.. og en helikopter så jeg kan fly hjem til Danmark og vennene og søsken ofte :) men det får bli en fantasidrøm..
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  01:22:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Har en litt urealistisk drøm ...om å ta med meg Vindur og bo i praha.Elsker jo Tsjekkia så ser megselv og Vindur på cafe imens vi drikker absinth og synger(bahaha,neida)
Håper(uansett land)på å finne en mann/dame som liker hester...vil jo helst ha en liten gård hvor jeg kunne hatt hesten(e) rundt meg hele tiden og det krever jo litt av en eventuell partner.Hest tar jo mye tid så han/hun må jo ofre endel iforhold til andre prioriteringer.

En annen ting jeg ønsker...og har planer om å gjennomføre,er å beholde Vindur til han dør.Elsker hesten min og hvet at han har hatt et hardt liv...håper jeg kommer til å kunne gi han det han trenger for alltid

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.