hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags neserem?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Hva slags neserem?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

lucky june

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  18:58:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
egentli litt utenom problemet til mari, men vil bare si at jeg har alltid ridd med nesereim fordi der jeg gikk på kurs etc så har vi alltid gjort det...
men etter å ha lest mye innlegg her og i andre debatter tok jeg den av å tenkte jeg skulle prøve uten. og det er kun positiv erfaring med det.

hvis hesten gaper så kan jeg bare tenke over hva jeg gjorde siste sekund så finner jeg ut at det var faktisk min feil at hun gjorde det.
hesten kan nå si fra så fort jeg gjør noe galt, det kunne hun ikke med nesereim.

så fra nå av skal jeg anbefale alle å ri uten

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  12:49:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har prøvd noen runder med neserem - og det fungete helt ok, men hun trives mye bedre uten. Jeg liker best den lave neseremen - om jeg er nødt til å bruke noen i det hele tatt.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Stettson

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  16:43:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStettson  Svar med kopi av melding
Lenge siden denne diskusjonen var, men må få tilføye at det ikke er sikkert at prblemet ligger munn/tenner. Tvert imot kan det være noe helt på andre siden...
Hesten min har kapret den beste plassen i hjertet mitt <3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  16:48:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lenge siden denne diskusjonen var, men må få tilføye at det ikke er sikkert at prblemet ligger munn/tenner. Tvert imot kan det være noe helt på andre siden...

Opprinnelig postet av Stettson

Å? Forklar nærmere. Den som rir mener du?

www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.