hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten i mitt liv..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hesten i mitt liv..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  00:18:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke hatt en virkelig "hesten i mitt lliv" ennå, men hesten jeg hadde på skolen i fjor, lærte meg utrolig masse, og jeg ble kjempeglad i henne. Men ette de 9 mnd som skoleåret varte måtte jeg jo reise fra henne, hjem igjen. Skulle virkelig ønske jeg kunne hatt henne med meg hjem...og jeg savner henne skikkelig. Blir litt sjalu når jeg tenker på at i år er hun ei ny jentes hest

Egentlig så var hun langt fra noen perfekt hest; sta som få, skikkelig redd av seg, og lett for å bli stressa. Men likevel, hun løp aldri ut med meg en eneste gang, ble hun redd, så hørte hun heller på meg enn å løpe fra faren. Og det at jeg nesten kjørte på henne med ski på beina når vi snørekjørte uten at det gjorde henne noen verdens ting (hun som var skeptisk til hest og vogn). Og da jeg kom tilbake til skolen etter sammenhengende praksisperiode og påskeferie (nærmere en mnd vekke fra skolen), og hun la hodet sitt inntil brystet mitt når jeg kom inn i stallen for å si hei til henne. Hun kunne virkelig blitt min "ene" hest, dersom jeg hadde fått kjøpe henne, noe som var helt uaktuelt

Men som andre har sagt; en hest fører til at du velger neste hest. Og Lóa har virkelig vist meg at det er islending jeg vil ha
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.