hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestekjøpt og pruting
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Hestekjøpt og pruting
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Guro
» VIP

Skrevet - 17/11/2005 :  18:48:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det du kan si til selgeren er at Veterinæren har avdekket en gammel skade i et bakbein dere ikke har var klar over samt at det har vist seg han er luftsluker.
Du liker hestens gemytt forøvrig og tror at dette er en hest du kan trives med.
Nå har han tilbudt hesten for 12.000.- uten utstyr, og om han går ned 2.000.- med tanke på veterinærfunnene blir det fra deres side kjøp.

Så er det opp til selgeren.

Opprinnelig postet av Cowgirlchris

Helt imponert over hvor enkelt du skriver det, og hvor logisk det høres ut når du sier det sånn *bøye seg i støvet for Lines formuleringsevner*

Lino: det er jo lov å si ifra, også hvis han ikke vil gå ned, så kan du jo si at du vil tenke litt på det, for han har vel ikke så mange andre som er interessert i hesten? Så kan du jo alltids by han 12 000,- til syvende og sist om du virkelig mener at dette er hesten for deg:) (Kan jo hende han også ombestemmer seg om han får tenkt litt på det (at han da bestemmer seg for å gå ned til de nevnte 10 i pris)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  19:17:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Det blir jo opp til deg, det... Snakk pris nå, og la selgeren tenke på det til prøvetida går ut. Husk at du har hesten på prøve til da uansett. Og så får vi jo fram til den dagen se om selgeren går ned på pris eller ei.

Når han har bestemt seg om han går ned til 10.000.- eller ikke, vet du hva du må forholde deg til... 10 eller 12 tusen, det kommer an på selgeren og hva han tenker.

Husk å IKKE si noe om at du kommer til å betale uansett, men legg det fram slik som jeg foreslo. Skjønner selgeren at du på død og liv SKAL HA hesten, går han like gjerne opp igjen til 15.000.- og sier han har flere interesserte osv.

Hilsen Line.
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 17/11/2005 :  20:59:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Helt imponert over hvor enkelt du skriver det, og hvor logisk det høres ut når du sier det sånn *bøye seg i støvet for Lines formuleringsevner*
Opprinnelig postet av Guro

Mhm, jeg også, jeg er superpinglete når det gjelder slike ting, har aldri prutet på noe i hele mitt liv..

Får overtale søsteren og svogeren min til å bli med meg og snakke med dem en av de nærmeste dagene da! Jeg gruer meg..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  21:11:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
er veldig kjekt å ha med seg noen andre som kan backe deg opp litt om du er nærvøs for å prute. Men tenk som så, det er ikke værre enn at han sier "nei". Og mest sannsynlig så går han med på det om du legger det frem slik som Line sa det(utrolig bra formulert Line ;D).

Lykke til, håper du og selger kommer frem til en løsning som dere begge er fornøyd med =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.