hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Champion Energi
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Champion Energi
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 11/11/2005 :  11:55:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Lene:
Hvor får man tatt en sånn fullstendig fôrplananalyse? Må man da sende inn prøver av alt man fôrer med, eller bare grovfôret? Pris? Veldig interessant!

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  12:31:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Annika B : Denne analysen er gjort på http://www.hesteformidling.no/
Sendte kun inn analyse på grovforet. Men måtte få med merke på foret jeg brukte (FK? NF? osv)
Vil forsovidt anbefale Aloe Veraen de formiddler...var så heldig å vinne en mnd forbruk,og merket stor forskjell på hesten min! Vet det ikke har fungert like bra for alle,men for min hest var det bare genialt...samme med oppfølging jeg fikk fra hesteformidlingen *tommelen opp*

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 11/11/2005 :  12:53:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Hvor mye kostet det å få full analyse?
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 11/11/2005 :  12:58:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var på et foringskurs med Dag Austbø for noen mnd siden og han hadde vært med på et forsøk ang foring av havre og det var litt intressant! Forsøket ble gjort på et ridesenter med privat hester og det var bare noen veldig få personer som viste hva hver enkelt hest fikk-havre eller ikke havre! Stallen ble stengt under foring Det gikk en stund og så kom en av hesteeierne og klaget til stallmesteren om at hun var overbevist om at hesten fikk havre-noe den ikke tålte-klikket i hodet Da ble det kikket i papirene og da viste det seg at denne hesten ikke fikk havre Det satt i hodet på RYTTER....

Noe å tenke på...

Jeg har også en kaldblods som er stressa og har mye energi men jeg ville ikke hatt han anerledes, det er "bare" snakk om å få han til å bruke energien sin på de rette tingene! Han fores på Ch. Energi og Ch. havre og multivitaminer+høy/silo. Han er på lavtnivå foring da han står siden jeg hopper på krykker men må øke når han blir brukt! Foringen må stå i forhold til bruken Har ingen problem å fore med havre...

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  14:33:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvor mye kostet det å få full analyse?

Opprinnelig postet av Anniken B.

Det kan jeg faktisk ikke svare deg på...for jeg fikk det gratis i et år,som del av å ha mnd hest... Men står det ikke noe på sidene om priser da? Evt sende en mail å spørre?

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  16:03:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg tror du trygt kan fore med Energi i ditt tilfelle Hvis du går inn på linken og leser om foret så ser du selv at Energi IKKE inneholder havre og at du selv kan velge om du gir bygg eller havre ved siden av. Dette står jo svart på hvitt på produsentens nettside. Siden min hest IKKE bør ha havre valgte jeg altså å gi bygg ved siden av. Inne på siden til produsenten er det også satt opp forslag til foring.

Opprinnelig postet av Ennergård

Jo,tror nok jeg skal begynne å före med energi.Var inne på fk.no,og jeg fant ut at Energi egentlig er utrolig ideelt for han.......

Og Lene:Er enig i at jg ikke bør kopiere förplanen din,mn d vart utrolig interesant å lese analysen din......Skal få satt opp en egen förplan

Side by side,or far apart,you'll always be inside my heart

Redigert av - Alerta den 11/11/2005 16:06:17 Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  20:48:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det koster 200 kr for en slik analyse, og det står på søknaden du skriver inn hva du skal ha med.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

T-L-G-CM

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  11:05:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseT-L-G-CM  Svar med kopi av melding
Jeg forer med Ch.energi og bygg.
1 liter av hver om dagen=)
(5dl av hver om morgenen, 5 dl av hver om kvelden)
Til middag får La-fayette bare høy:)

-Tine. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.