hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vinterridestøvler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Vinterridestøvler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

tebj0

Skrevet - 04/11/2005 :  11:20:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som kan anbefale noen gode vinterstøvler? Har sett litt på høga kusten-støvlene til høøks, og rimfrost rider fra mountain horse?Noen som har erfaring med disse? Passform, kvalitet osv

http://www.skoies.no/html_plain_items?items_id=122863

xasup3

» VIP

Skrevet - 04/11/2005 :  13:15:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! har ikke de støvlene selv men vurderer å kjøpe de!De er dessuten godkjent som konkuranssestøvel også. Ikke de "fineste" på markedet til akkurat det, men sikkert gode å varme på en kald høst og vinterdag alikevel!Dessuten ser det ut som de gir god støtte og grep i salen når man rir. Jeg har noen nå i stoff(gummi nederst)som gjør at sjenkelen er vanskelig å holde på plass(glir) når jeg rir på banen... Gå til toppen av siden

xasup3

» VIP

Skrevet - 04/11/2005 :  13:17:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Støvlene jeg snakket om som var konkuranssegodkjent osv. er forøvrig Høga kusten støvlene fra hööks Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 04/11/2005 :  14:11:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hørt at de du snakker om fra høøks ikke er bra.. men mountain horse-støvlene er supre;) Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 04/11/2005 :  19:24:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Glidelåsene på M.H. er litt svake (ryker etter en stund om du er brå når du tar de på deg) men ellers er de supre =)
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 04/11/2005 :  21:37:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har hatt mine Mountain Horse vinterridestøvler i 2 år,og eneste som er slitt er ene borelåsen bak på støvelen fordi jeg holder i den hver gang jeg drar på meg støvelen..

Knall fornøyd! Vanntett er de også.

Therese
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  12:33:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig fornøyd med mountain horse rimfrost rider! Utrolig god støvel:)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

xasup3

» VIP

Skrevet - 05/11/2005 :  13:34:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er det du har hørt om Høga kusten støvlene fra Høøks som gjør at de er dårlige??Jeg bare lurer for jeg vurderer å kjøpe de, mne de er jo forholdsvis dyre..Noen andre som har hørt negative ting om de?? Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  15:00:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Noen som har prøvd- eller har dem som der er link til i øverste innlegg?
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  15:29:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg tor xasup3 og meg_selv2 snakker om to ulike støvler. Antar at støvelen meg_selv2 snakker om er de som har mountain horse-look. Disse er forøvrig på salg på Hööks nå. Så de iallfall der forrige helg, men finner dem ikke på hjemmesidene deres. Høga kunsten som xasup3 snakker om er iallfall disse.

Jeg har ikke erfaring med noen av dem, men kjenner en som har Mountain Horse Rimfrost, som har anbefalt meg dem.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  18:48:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Mine Mountain Horse holdt i tre år. Da sprakk gummien opp pga kulda og bruk.
Har nye som dessverre er litt mindre i foten og dermed får jeg ikke plass til raggsokker.

Har derfor i tillegg bestilt vinter-termostøvlene fra Børjes.
Kan godt gi feedback på dem når de en gang kommer... *sukk*

Line
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  19:09:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
link til de moutain horse støvlene?? trenger nye støvler til vinteren, kanskje jeg skulle satset på de?
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Hedda&Junita

» VIP

Skrevet - 05/11/2005 :  19:10:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har hatt mountain horse mudmaster(?) i 6 år nå : D hehe..de samme skoene. Nå har det blitt hull i de under,så de fungerer ikke i regn lenger. Men de har vært veldig gode! Fôret inni dem har jo blitt dårligere etterhvert,men jeg liker dem veldig godt.. tror de kanskje har kommet i en ny modell nå som på en måte er litt høyere.. Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 05/11/2005 :  21:57:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Glidelåsene på M.H. er litt svake (ryker etter en stund om du er brå når du tar de på deg) men ellers er de supre =)
Opprinnelig postet av TORHILD

Jeg har et par MH sport paddock sko hvor glidelåsen røk etter kun et halvt år. De henger fremdeles sammen, men glidelåsen (som er bak på skoen) spriker.. Hadde et par sport paddock før disse som jeg hadde i flere år, og var veldig fornøyd med dem, så jeg var skikkelig skuffa da de nye røyk så fort :(
Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  10:22:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
Mine Mountain Horse Rimfrost Rider har holdt i 2 år nå. Har brukt de mye både høst, vinter og vår siden jeg kjøpte de. Ikke bare til ridning men også stallarbeid og 'gåing'. Nå er det blitt hull på de, men de er like gode forde, bare litt dumt når det regner. Må få lappet de :)
Glidelåsene holder og er helt OK men jeg vet at mange har hatt problemer med glidelåsene på sine MH støvler.
Rimfrost Rider II er visst mye bedre enn de jeg har (nyere modell, som vel selges nå)

Fordelen med Rimfrost Rider er at de er gode å gå med også.

Høga Kusten fra Hööks leste jeg om på Bukefalos.com igår. Der sier de at de er glatte (lite spor i sålene) og passer best til vår og høst.

Det finnes også Carlskorna Rider (finnes hos Borjes mener jeg) og Graninge som er like Høga Kusten i utseende men bedre på vinterføre- iallefall Graninge som er orginalen. De er visst overlegne.
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  16:39:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hadde/har et par mountain horse støvler, og det gikk hull på den fort...emen gode støvler...de fungerer jo, men blir fort kald...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.