hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vinterridestøvler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Vinterridestøvler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

eple

» VIP

Skrevet - 08/11/2005 :  16:59:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
MH Rimfrost Rider II er noe av det beste kjøpet jeg har gjort. Har ikke frosset på føttene en eneste dag.Det er deilig pus i sålen.Veldig gode robuste støvler som holder både kulde og søle uteHar brukt de i nesten 1 år og de er like fine. Gå til toppen av siden

Martine_og_Luke

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  00:00:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMartine_og_Luke  Svar med kopi av melding
Heihei!

Jeg har hatt MH Field Groomene mine i tre år og de holder enda. De er gode og varme og man får plass til tjukk raggsokk oppi da de er ganske brie. Ulempen er at de er litt løse ved ankelen, så man mister litt grepet når man rir:(
Men har ikke frosset en dag på beina heller:D

Men trenger nye snart, men usikker på hva slags jeg skal kjøpe. På vår, sommer og høst bruker jeg Easy Ridere, som er så sinnsykt gode, synd jeg ikke kan bruke dem så mye om vinteren:(
Gå til toppen av siden

OB2KS

Skrevet - 29/11/2005 :  22:23:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mine Mountain Horse holdt i tre år. Da sprakk gummien opp pga kulda og bruk.
Har nye som dessverre er litt mindre i foten og dermed får jeg ikke plass til raggsokker.

Line

Opprinnelig postet av Cowgirlchris

Mine holdt kun en vinter før de sprakk på innsiden, ved stortåa.

Ann
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  23:07:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vil anbefale Muck Boots i ridestøvelmodell,gode,vanntette året rundt-støvler. Jeg er kjempefornøyd! Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  11:00:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Har fått Börje sine til 349.- nå. De har gummi fotdel som nok er litt bred og vannavstøtende boblestoff overdel som er tykk og varm og strammes til med borrelås. Innvendig har de fleece hele veien. Jeg synes de er gode og varme, men mistenker jeg trenger ekstra såler nedi når det blir skikkelig kaldt for det kjennes litt dårlig polstret ut mot sålen.
Jeg kjøpte dem i en størrelse større enn jeg bruker til vanlig for å få tjukke sokker nedi, og det tror jeg det blir plass til. De er bortimot "normale" i størrelsen. De er mykere enn Mountain Horse både i skaft og fotdel.

Line, som er fornøyd med nye støvler.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.