hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor lang tid tar det fra Borjes?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvor lang tid tar det fra Borjes?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 25/11/2005 :  15:19:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Hvor lang tid tar det før man får varene fra Borjes tingsryd? Noen som vet sånn ca. leveringstid?
Bor ikke mer en 30 min fra Oslo.
Har sikkert vært oppe før, men søkemotoren virker ikke hos meg

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 25/11/2005 :  15:38:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg fikk mitt etter ca to uker, veldig bra synes jeg, siden det sto på bestillinga mi at det ville ta 19-21 dager.
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  17:43:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Mellom 10 dager og 4 uker Har opplevd begge..
Therese
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  20:40:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Mellom 5 dager og 1.5 mnd. Den ganga det brukte 1.5 mnd var det fordi bare halvparten av varene jeg hadde bestillt var inne på lager. Hadde bestillt for over 3000kr da. Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 26/11/2005 :  12:05:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Ok! For fikk mail av de og da sa de at di sendte pakken min 24. Nov...
Så faren min tipap på at den var hos meg på onsdag/torsdag ca.

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  12:42:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hva koster det i porto (evt gebyrer o.l) å kjøpe utstyr fra Børjes, når det skal sendes til Norge?
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  13:15:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Portoen ligger på ca. 100,- norske kroner.
Faktisk billigere porto fra Børjes enn fra hesteutstyrsbutikker her i Norge, det er sykt!

Therese
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 26/11/2005 :  17:47:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
For meg koste det 119,-kr i porto...

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  19:33:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
ok, takk:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  22:53:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Hej!
Har tenkt å kjøpe noe utstyr fra Borjes men lurer på en ting.. ;
Må man betale moms eller noe i tollen?

Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  23:15:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Nei, du betaler det du handler for + porto. Med mindre du kjøper for over 5000(?) eller noe.
Therese
Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  23:40:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Hej igjen!
Oki tnx! Nå skal jeg handle

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 27/11/2005 :  10:22:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Noen som fortsatt vet hvot lang tid det tar ca. ?

Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  12:39:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
På min bestilling sto det slik (alt jeg bestilte kostet tilsammen 1022 -, m/frakt og alt var på lager) ;

Vi leverarar din order inom ca: 8 dagar. Sen tar det ca : 3 dagar med
posten.
( Gäller ej specialbeställda varor och brodyr )
Reservation för ytterligare förseningar.
OBS ! Endast 14 dagars liggetid för Norskakunder !

Men det kommer jo an på da... om varene er på lager osv.

Olithyon

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  13:20:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg har bestilt fra borjes 3 ganger. I snitt tok det vel en 10 dager hver gang. Men da var varene på lager. Hvis de ikke har dem inne får du beskjed om dette med spørsmål om å bestille alternative varer eller om du vil vente med å få alt til de resterende pakkene har kommet inn. Ryddig og greit spør du meg. Handler mest forbruksvarer derfra; noe som er utrolig billig i forhold til i Norge. Ligger ofte på under halv pris av det en betaler i en gjennomsnittlig norsk (nett) butikk. Så alt i alt veldig fornøyd!
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  17:24:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Noen som vet om innspenningstøylene kommer i par? Siden det stod ''INSPÄNNINGSTYGEL''... Noen som vet?
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.