hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Den meiningslause tråden ;D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Den meiningslause tråden ;D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2005 :  19:45:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
DU ska gift deg me ho Matilde!!:|

Hehe, litt internt... Jeg og kjæresten min har det med å svare hverandre på teite måter..:P

-Marte Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/11/2005 :  20:04:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åkei, da spørr jeg deg, Matilde, vil du gifte deg med meg ?

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2005 :  21:48:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Tja, je kæn jo prøve å skrive litt på samma måten som je prater da. Ær litt uvant, men dæ får gå ;) Hviss je sitt på msn, å prater mæ non ta venna mine der, som å skriv på dialekt, så hender det at je slår over å, hehe.. J kæn nok itte si at Totning er den mæst sjarmerende dialekta næi, hehe;) Dekk får høre på Eldar i Vazelina, dær går det i brei totning ja! Hehe..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/11/2005 :  22:28:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hæhæ .. Ber å vær ein rættle breitrønder ja :D Myy likar ja.. Goe gammle dialækta som æ ha gått ne fleir karaktera i nårsk får! Surt sa du? Jaa, menn d e pinade vært d ja! en ska vårrå go om ein klare å fårstå ein av d gammle veteranan her på bøgda. 100%grautstaværing..

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2005 :  23:16:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
æ må si at æ å syns at det e bæst å vær en rættle breitrønder..:) æ e 100% klæbbøgg å oppvokse me ælg, ku, hæst å kushit på aille kainta... Trønderbataljo`n! trønderbart å karsk...;) bønder i flanællsskjort å skinnvæst...;) hehe... overdriv litt, men trøndera e trøndera (eller ka Kristine...?) hehe...;)
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2005 :  23:20:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Nååå.. datt jeg av..

Redigert for å legge til:

Redigert av - Ragnhild E den 07/11/2005 23:21:06 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2005 :  23:32:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
datt av på hva...?
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/11/2005 :  23:36:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
æ må si at æ å syns at det e bæst å vær en rættle breitrønder..:) æ e 100% klæbbøgg å oppvokse me ælg, ku, hæst å kushit på aille kainta... Trønderbataljo`n! trønderbart å karsk...;) bønder i flanællsskjort å skinnvæst...;) hehe... overdriv litt, men trøndera e trøndera (eller ka Kristine...?) hehe...;)

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Nja .. kannj itj sei nå annja ein å sei mæ eni der æ du neii .. Trønderbataljon, nja, kan styr mæ fer dæm. Men bart å karsk, jaja ;)
Men itj glømm at vi levve på kaksjiv:D Hæhæ, der komm nøtteknækkarn jaa!

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2005 :  23:48:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jeg vet hva det betyr selv om jeg bor ca et halvt land fra trøndelag
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  00:11:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Eg e no heilt tværsjijønna norlænning! Føtt å oppvøksn i BleikvassliÆ men d snakk vi ikke om Nej.. Førr tia bor eg sånn høveli i den gudsførlatte byen Mo i Rana som kainn skryt av en litn hæsteutstyrsbutikk (og vess mainn bestill nåkka dærifra så kan du ikke vent å få d før et år seinere - i andre farga!) Guuuu d va godt å ikke tænk på skrivefeil når eg fækk skriv på superdialækta mi som ingen østlændinga/sørlændinga/vestlændinga/ingen førstår når eg ska sei at eg ska ha en shave-ice me eine halldeln lime og ainner halldeln ska eg ikke ha nån teng på!!! Bah...:] Lykke tæl me å læs d her.. klæm
-Marte Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/11/2005 :  00:13:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg vet hva det betyr selv om jeg bor ca et halvt land fra trøndelag

Opprinnelig postet av batta

Det er bra men ikke si'no ..

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  00:15:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
*skrivesjuk*

KÆÆÆÆÆn ju fiiil mai løv tunait? Æhæææææhæ.. Bøtt ai dånt nåo vher it is.. Tralalla... ænd meik kings ænd wænnæbiis.. No ai can't the text ;) Broken english spoken perfectly.. What's the fart-limit?:]
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  00:40:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
når jeg tenker meg litt om; den "personen" som er mest lik meg, er nok "desverre" den ene hesten min Aromayo! Det er kanskje noen som kan minne om meg, men jeg kan ikke se til å finne noen som er helt lik meg(da tenker jeg på personlighet og oppførsel)! Jeg er en ganske sær person som ikke kan sammenlignes med noen andre mennesker her på jorda :P
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 08/11/2005 :  15:33:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

JAAAAAA!!!!

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/11/2005 :  15:35:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

JAAAAAA!!!!

Opprinnelig postet av Maxi&Mathilde

*setter ringen på Matildes finger*

WOW, hvem er gutt?

Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.