hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Heldig som jeg er!!=D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Heldig som jeg er!!=D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Skrevet - 01/11/2005 :  14:50:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Sur sokk ja
Opprinnelig postet av Renegate

Jeg lurer på hvor sure sokkene din er etter en hard ridetur ;) Hehehehe

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  18:46:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
He he K&R

Hvorfor i alle dager er ikke trådstarters innlegg relevant her?
Hun skriver da vitterlig om hest på fòr og hvordan hun opplever dette på en positiv måte, må man skrive negative "klageinnlegg" for at det skal kunne kalles relevant i en debattsammenheng?

Hun har til og med lagt det inn på riktig sted...

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

angelina1
» VIP

Skrevet - 01/11/2005 :  20:12:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe.. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/11/2005 :  21:41:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hoho .. jeg klarte ikke å dy meg for den kommentaren

Gå til toppen av siden

~Camilla~

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  21:45:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse~Camilla~  Svar med kopi av melding
Åh herregud..
Er det mlig og ta det så ille opp? Og hvem har sagt at jeg -skryter-
Det er vel og gå litt for langt, men for all del..

"BæBæBæ" Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/11/2005 :  22:12:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, jeg kan det med å gå litt for langt.

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 04/11/2005 :  17:57:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
He he K&R

Hvorfor i alle dager er ikke trådstarters innlegg relevant her?
Hun skriver da vitterlig om hest på fòr og hvordan hun opplever dette på en positiv måte, må man skrive negative "klageinnlegg" for at det skal kunne kalles relevant i en debattsammenheng?

Hun har til og med lagt det inn på riktig sted...

Opprinnelig postet av Renegate

Nei, men slik jeg mener ser det mangler innlegget en problemstilling/noe å diskutere. Det er også skrevet på en typisk "dette er mitt liv"-måte, på samme måte mange skriver om seg og sitt på VIP.

Jeg syns ikke innlegget har noe på et debattforum å gjøre, da det eneste man kan svare på slike innlegg omtrent er "så bra/så dårlig" o.l.

Som får nevnt så mener jeg folk bør tenke på interessen vilt fremmende folk har av å lese innlegget ditt. Og, evt, om noen senere kan ha nytte av det.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

~Camilla~

» VIP

Norway

Skrevet - 04/11/2005 :  19:30:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse~Camilla~  Svar med kopi av melding
skryte og skryte..
"BæBæBæ" Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 04/11/2005 :  20:04:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Det går da fint ann og diskutere dette?? Det er jo faktisk en tankevekker hun kommer med; vi -er- faktisk heldige som kam glede oss over og ha hest. Det er ikke alle som kan det, men som ønsker det.
For og lage et innlegg på forumet trenger det vel ikke være noe en lurer på? Om en ikke vil eller kan svare så er det vel bare og ikke gjøre det da vel? Enkelt ;o)

Det er ikke og skryte, men fortelle hvor heldig hun er- og at hun er klar over det. Tenk om alle kunne det...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 04/11/2005 :  20:55:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har sagt hva jeg mener, og det står jeg for.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 04/11/2005 :  21:59:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det går da fint ann og diskutere dette?? Det er jo faktisk en tankevekker hun kommer med; vi -er- faktisk heldige som kam glede oss over og ha hest.
Opprinnelig postet av Bente71

Så vidt eg ser så var det ikkje snakk om -VI- !!

Kopi av melding:
Heisann, jeg må bare si -jeg- er utrolig heldig!
Jeg har ridd på rideskole i 7 år, Nedre Hajum Gård, Rir på tur i skogen og på veien, rir sprang og dressur. Også har jeg hest på halvfor!=D Har hatt han i et år nå, og er så inderlig glad iham!

Jg mener -jeg- er utrolig heldig, i forhold til de som overhode ikke har mulighet eller tilgang til en stall! Jeg kan bare ikke kalre meg uten hester, har funnet ut at de er en del av livet mitt

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 04/11/2005 :  22:13:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Sant det, men jeg ser på meg selv også som heldig! Og tror nok der er flere også som ser på seg selv som heldig eller??
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 04/11/2005 :  22:56:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Ja
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 04/11/2005 :  22:59:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, ikkje heldig nei! langt der i frå!

Redigert av - Bustetrollet den 04/11/2005 23:00:43 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  00:03:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sakset fra hestemarked sin egen beskrivelse av dette forumet, altså hest på fòr.

Kopi av melding:
Spørsmål og deling av erfaringer rundt å ha hest på hel- eller halvtfor, eller ha forrytter på egen hest.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.