hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - American curly horse, rasen fo allergikere.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 American curly horse, rasen fo allergikere.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mizz_horzegirl

Skrevet - 01/06/2003 :  16:01:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!
Har igjen spørsmål om en rase!!!
Vet det finnes ihvertfall en i Norge(for jeg har hilst litt såvidt på den) men jeg syns den er veldig intressang, for allergikere reagerer ikke på den. Det er noe med (krølle)pelsen dens, et stoff eller noe sånt, som (sånn jeg forstod det) brukes i astma-medisiner, sorry folkens viss d siste der er feil!
Men....viss du har no info, ville jeg gjerne likt å høre fra deg!!!

KoOoZ Meg!

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2003 :  19:01:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Jeg har oxo synest denne rasen virka kul
Bra alternativ til de som ikke tåler hester... Og de er visst rolige, fine hester oxo som ikke har så veldig fremtrende fluktinstinkt.

Kikk innom sida http://www.curly.no som er siden til norges eneste (?) curly oppdretter. Var en artikkel om de i hestesport en gang etter jul.. Var bilde av en av hestene hennes på forsiden av bladet.

De er visst nokså små, rundt 1,48 tror jeg, så de hadde nok uansett ikke passet til meg. Tror ikke de er noen kjempehester i dressur&sprang heller og det er jo det jeg vil satse på, så... Dessuten tenkte jeg med skrekk på reingjøringa av hesten etter den hadde rulla seg

Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2003 :  19:03:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Ej oxo he hørt om dei, viss dokke har HESTESPORT så stod det om dei der..! ;o) Dei var jo kjempe nønne...! Ej veit ikkje so mykje om dei ej heller, berre at curly hesten er den rette hesten for alergiske folk som veldig ønske sej en hest.........!!!!!!!!!

Ann Lajla
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.