hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken hest liker du best?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Hvilken hest liker du best?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ninaa
» VIP

Skrevet - 23/12/2002 :  15:51:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvilken hesterase er du mest glad i? Har du en spesiell hest du rir eller passer som du vil fortelle om?

Skriv inn fakta om din yndlingshest, eller skriv litt om hvilken hesterase du synes er best og hvorfor!

Her har du sjangsen til å rose din yndlingshest eller hesterrase opp i skyene, så skriv i vei!

Redigert av mix1 den 19/02/2003 01:19:41

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 23/12/2002 :  17:19:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Jeg Har ei islandshoppe på for, hun er verdens beste hest og heter Vidja. Islandshester er de beste hestene som finnes (synes jeg).
Vidja er en hest som kan brukes til nesten alt hun har gode gangarter, elsker og hoppe og går endel ponnitrav.

ISLANDSHEST ER BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 23/12/2002 :  17:35:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ei kaldblodshoppe på snart 17 år som heter Vesla. Hun har aldri gått trav, og er skikkelig nydelig å ri. Jeg blir så rørt over alt hun kan noen ganger på ridebanen at jeg nesten begynner å sippe....

Ellers synes jeg Irsk Hunter er en fin rase. Har bare sett 1 hest av dette slaget. Og den var skimmel, mest hvit, litt sånn uregelmessig skimmel. Den var kraftig (som en kaldblods) men det gikk så utrolig fint i holdning og greier! Den var bare nydelig, så får jeg sjansen til å skaffe meg en slik en i livet mitt, så tenker jeg ikke 2 ganger!

Ellers høres det litt dumt ut, men jeg liker hester som er pinto, prikkete og lignende. Så jeg liker knabstruperen og paint horse og andre pinto'er. Jeg har selv en dalmatiner, synes du ikke du ser en knabstruper med en dalmatiner rundt beina?!

Vet noen noe om den Irske Hunteren så gjerne send meg en mail!

henri_thorsberg@hotmail.com
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 26/12/2002 :  19:36:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
jeg har ingen spess hesterase jeg liker, men kalde hesteraser (som fjording) liker jeg ikke. jeg liker høye hester som gjerne går 130-140, gjerne mer, i sprang. Gå til toppen av siden

einstein

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2002 :  20:17:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
skjønner hva nikita mener med å bli rørt. pleide å ri en fjording som ikke kan gå i holdning/på tøylen(men det er en av få fjoringer jeg har møtt asså) på en time gikk han plutselig kjempefint, lenge og!!!skikkelig ned med hodet og opp med ryggen!!! da ble jeg rørt, og turde knapt lettri for å ikke forsyrre så hodet smalt opp igjen!!! da var jeg stolt av bamsen!!! :):)

Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 26/12/2002 :  20:37:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig enig med Nikita, at Irsk Hunter er flott rase:) Står en slik hest på stallen vår, og han er perfekt på alt mulig! Har ikke en hesterase jeg er mer glad i enn en annen, liker hester som det er fart i, men samtidig rolig, litt store og spenstige.

Yndlingshesten min er en gammel, snill ponni:)

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 26/12/2002 :  22:17:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Tinker , Frieser og Shire er mine favoritter !!!

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne , desto mer foretrekker jeg hester....
Gå til toppen av siden

Christine

» VIP

Skrevet - 27/12/2002 :  17:59:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min heter Asterios. Han er en svart/brun/hvit pinto på 10 måneder, og jeg har hatt ham siden han ble født. Tusen ord kan ikke beskrive hvor perfekt han er, så jeg legger bare inn et bilde av ham jeg

http://home.no/asterios/bilder/stor.jpg

Redigert av Christine den 27/12/2002 18:03:00
Gå til toppen av siden

Dream&Sisco

Norway

Skrevet - 28/02/2003 :  20:08:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! jeg syntes mine 2 Hester:Dream & Sisco er BEST! Dream er EN DØDSPEN Dansk Varmblods! å Sisco er en Fullblods! ingen ord kan beskrive hvor spesille de er! bare 5 ord:DREAM&SISCO ER BEST!!! Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2003 :  15:15:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ridehest typen er min (e) favoritt hesterase (r)!
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2003 :  11:27:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, min yndlingshesterase er jeg ikke sikker på... Liker best de kalde rasene som kaldblodsen min, fjording, haflinger, døl osv... Gå til toppen av siden

jeanette
» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2003 :  15:54:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidejeanette  Svar med kopi av melding
Hei!

Yndlingshesten min nå er en Irsk født hoppe på 7år, hun er oppstallet på Skauen ridesenter og fungerer der som skolehest. Hun er heter "Grey Me" og er skimmel. Hun er kjempesnill og hærlig hest å ri om hun er i godt humør. Vi har startet 6 stevner og vunnet tre av dem. Jeg red henne også på rideleir sommern 2002!

*Dressagerider*
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2003 :  17:45:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Mine favoritter heter Miriam og Storm! De er de to herligste hestene jeg har støtt borti. Men så har jeg jo også så og si oppdratt de helt alene... *hehe, stolt*. Miriam er 7 år gammel, og hopper, går lett dressur, er konge å kjøre, en perfekt turhest, du kunne tatt henne på øyet om du ville, hun er snill som dagen er lang.

Storm er en 10 mndr gammel hingst, som er en frekk liten skøyer;) Han gjør alt for å lage litt liv å røre, det syns han er morsomt. Men også han er veldig snill, og er helt uvanefri.

Ellers drømmer jeg om en Irish Draught, en shire, og ikke minst en shetlandsponni=)

Meg og mine barn...
Gå til toppen av siden

Deliberate

Norway

Skrevet - 21/05/2003 :  13:16:11  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
rir en kalblodstraver på 9 år. han heter glomslyn og er etter frøy jensi og bork rigel. han er verdens beste gogutt!!! stelt han i 1 år til sommern! han har et elegant steg og kunne blitt en veldig fin ridehest. men han er nok mest travtypen av hest. men det er en sinnsykt pen hest. jeg syns han er verdens beste, fineste og herligste hest å holde på med.

sier bare en ting! lenge leve kalblodshesten!!
Gå til toppen av siden

Ishwanvile

Norway

Skrevet - 21/05/2003 :  19:54:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haflinger, Frieser, Andalusier, Lusitano... De spanske barokke rasene er favoritter, men det har smettet inn en tyroler hest og gitt (Haflinger)som bare er kjempenydelig!!

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.