hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Det snør, det snør..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Det snør, det snør..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  17:09:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jaa, her snør det.... Det har snødd i hele dag.. Tok disse bildene først på dagen idag.. Vinteren kommer..

Litt (veldig?) vanskelig å se at det snør her kanskje, men om dere legger godviljen til, så går det vel bra. Håper at vinteren venter LITT jeg da.. Nederste bilde er tatt rundt kl. 15.00, det første kl. 17.00. Heldigvis legger ikke snøen seg..

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 21/10/2005 17:10:47

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  17:34:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Snakket med mamma på telefonen i sted, og det hadde visst snødd godt på Otta i dag også. Bare at der lå den rimelig lenge også :-s Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  17:36:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Snakket med mamma på telefonen i sted, og det hadde visst snødd godt på Otta i dag også. Bare at der lå den rimelig lenge også :-s

Opprinnelig postet av Formosissima

Mhm. Den lå litt her i Lom også, men nå ser det ut til at den smelter..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  17:38:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Oi! Det var tidlig, er meldt snø her også på lørdag,men tror det blir bare på fjellet. Er litt kos med snø å da, men det er litt tidlig enda ja. Gleder meg til å leke med hestene i dyp snøen igjen Er så gøy det! *minnes gode stunder*

Nå fikk jeg lyst på snø gitt

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  17:39:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Oi, trekker tilbake det jeg sa med at snøen ikke la seg.. Kikket ut igjen nå, og der la den seg... Heldigvis var det ikke mye.. Håper den forsvinner snart igjen da...

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 21/10/2005 17:40:02 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  17:41:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Oi! Det var tidlig, er meldt snø her også på lørdag,men tror det blir bare på fjellet. Er litt kos med snø å da, men det er litt tidlig enda ja. Gleder meg til å leke med hestene i dyp snøen igjen Er så gøy det! *minnes gode stunder*

Nå fikk jeg lyst på snø gitt

Opprinnelig postet av missy_

Snø er ok det, men jeg synes den kan vente to-tre uker ihvertfall... Liksom litt tidlig med vinter enda... Gleder meg også til å leke med hesten i snøen

Bustetrollet

Skrevet - 21/10/2005 :  18:20:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
I trøndelagen er det jo meldt snø i helga ;)

Redigert av - Bustetrollet den 21/10/2005 18:20:52 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  19:27:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg begynte å fryse når jeg så bildene... urk... vinteren er for kald!! greit med snø, akkurat i jula, ellers så er det bare kaldt! *Brrrr*
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  19:56:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Foretrekker "Det sner, det sner, det pilsner".

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  20:03:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Her er det heldigvis over 8 varme grader og klokken er snart 8 på kvelden...

Gikk hjem fra stallen i sta med bare t-skjorte og genser, var helt herlig ute!

Var faktisk kaldere inne i stallen enn ute i dag!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  20:21:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her er det heldigvis over 8 varme grader og klokken er snart 8 på kvelden...

Gikk hjem fra stallen i sta med bare t-skjorte og genser, var helt herlig ute!

Var faktisk kaldere inne i stallen enn ute i dag!

Opprinnelig postet av Roxira

Æsj, her SNØR det. Har kommet over 5 cm. på kort tid nå...

susanne

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  20:46:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Snakket med mamma på telefonen i sted, og det hadde visst snødd godt på Otta i dag også. Bare at der lå den rimelig lenge også :-s

Opprinnelig postet av Mari^_^

litt off topic, men jeg har vært en del i vågå også lurte jeg om du vet hvor søremstallen ligger?=P hehe

det er litt koselig med snø da, når det først har blitt kaldt=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  20:48:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Snødde her også idag.. Bare i 15 min, akkurat når jeg var å ridde :) Ganske koselig..
Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  21:52:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

litt off topic, men jeg har vært en del i vågå også lurte jeg om du vet hvor søremstallen ligger?=P hehe

det er litt koselig med snø da, når det først har blitt kaldt=P

Opprinnelig postet av susanne

Jeg har ridd på Sørem i 6 år Du kjører fra Vågå sentrum og mot Otta. Etter å ha kjørt noen minutter vil du se et skilt med en rytter (viser at her er det "fare" for å møte på ryttere"). Deretter ser du til venstre, og da er det umulig å ikke legge merke til den store gården. Det står Søremsstallen på veggen på stallen også tror jeg. Ligger like før avkjøringen til Luftsportssenteret.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  22:02:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg skal ikke uttale meg om Sørem, tror jeg. Sånn i fare for å bryte reglene. :-) Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  22:17:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
uuuuuusjj... det blir vinter.. jeg graver meg ned til våren kommer altså¨. Neida vinter er vel ok så lenge det er snø! Men drittlei sånn sludd og glattis hele vinteren igjennom. Kav umulig å få trent hest skikkelig Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.26 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.