hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Det snør, det snør..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Det snør, det snør..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  22:17:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skal ikke uttale meg om Sørem, tror jeg. Sånn i fare for å bryte reglene. :-)

Opprinnelig postet av Formosissima

Mhm, ikke alt som er positivt nei? Du kan sende det til meg på privat melding, jeg har også noen meninger der skjønner du..

Back to topic!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  22:50:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
uuuuuusjj... det blir vinter.. jeg graver meg ned til våren kommer altså¨. Neida vinter er vel ok så lenge det er snø! Men drittlei sånn sludd og glattis hele vinteren igjennom. Kav umulig å få trent hest skikkelig

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Her har det nesten bare vært slike utrivelige vintere, der det er bare regn og snø, å bare grått og trist. Da er det lite koselig ja. Håper på en fin vinter i år. Der man kan kose seg i snøen med en varm kopp kakao, å nyte solen:) Det er det som er vinter:) Gleder meg litt jeg, men den kan godt vente litt til syns jeg da.

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  23:11:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kaldt, kaldt, kaldt..brr..sitter inne nå, det er 25 grader her, og jeg fryyyyyserrrrrr! Regna her for to dager sida, tror det var på grensa til å snø, for var såvidt over 0 grader ute! Var litt sånn slaps egentlig..:S Vil ikke ha snø enda jeg, kan vente til i slutten av november! Når advent kommer, da er det koselig med snø utenfor vinduet:)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  11:17:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg kjenner de som eier stedet veldig godt..er der noen ganger i feriene osv..at folk har egne meninger skal jeg ikke blande meg i nei;)
men når du red der..var ikke tilfeldigvis en fjording der som het silverline? aka sylvelin?=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  11:23:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
nå snør det her på Flisa også

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  11:56:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg kjenner de som eier stedet veldig godt..er der noen ganger i feriene osv..at folk har egne meninger skal jeg ikke blande meg i nei;)
men når du red der..var ikke tilfeldigvis en fjording der som het silverline? aka sylvelin?=P

Opprinnelig postet av susanne

Jeg måtte "ta til takke med" en gammel valakk ved navn Edel Jo, men jeg fikk ri Sylvelin på tur en gang. Fy flate hun kunne løpe!!

Jeg har ikke mye negativt å si om Sørem, jeg er tvert imot innstilt på å "forsvare" stedet. Vet om flere som ikke liker stedet, men jeg elsker det!!

Når det gjelder snøen: Har heldigvis smelta en del siden igår..

susanne

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  13:07:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av susanne

Jeg måtte "ta til takke med" en gammel valakk ved navn Edel Jo, men jeg fikk ri Sylvelin på tur en gang. Fy flate hun kunne løpe!!

Jeg har ikke mye negativt å si om Sørem, jeg er tvert imot innstilt på å "forsvare" stedet. Vet om flere som ikke liker stedet, men jeg elsker det!!

Når det gjelder snøen: Har heldigvis smelta en del siden igår..

Opprinnelig postet av Mari^_^

sylvelin er den gamle fjordhoppe mi;) jeg lånte henne bort til dem=P er noen bilder av henne i galleriet=P heh nå er hun desverre solgt da=(

her snør det ikke enda men det regner
liker snø mye bedre enn regn, men sludd *fysjameig*

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  13:30:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Huff, nå snør det her.. Har snødd i hele dag, men heldigvis smelter det med en gang det år bakken :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  13:30:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Huff, nå snør det her.. Har snødd i hele dag, men heldigvis smelter det med en gang det år bakken :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  17:37:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Snødd her i dag også... Jeg bor litt nedi bygda så her regner det nå og snøen er borte igjen, men oppi bygda der jeg har hesten min kom det store snøfiller og la seg. Måtte bruke en oppvaskbørste som jeg hadde i bilen(hvorfor hadde jeg den der??) og ta bort all snøen da jeg dro fra jobb i 1430 tida... Synes det er koselig med snø, men håper det ikke kommer noe mer for har ikke brodder og snøsåler på hesten min....
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  18:19:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Her er Miss Viola & resten av gjengen ute og sjekker snøforholdene. 7 cm. med snø her!

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  18:25:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Allerede sier jeg bare..
På onsdagen når jeg skulle ut å ri var bakken steinhard. Ble bare skritting på meg da..
Men håper snøen lar vente på seg litt lenger.. Er litt til tidlig enda

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  20:18:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Her er ingen snø verken nå eller senere, dersom det er en typisk vestlands-vinter i år og. Men isen er vel ikke lenge til kommer!
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  22:14:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Det snødde her i Oslo i dag også. Kaldt og surt var det.. *brr*
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  00:17:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Usj, snøen har enda ikke nådd Tøsnberg, og det håper jeg den heller ikke gjør på en stund. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.