hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pris for stall-leie?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Pris for stall-leie?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 04/02/2003 :  17:49:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 500,- i mnd for stallplass... Er jo ikke en super stall da, men den holder for meg:p Da faar jeg stroem, vann og noen faa beiter. Vi maa ordne med utslipp, for, hoey, flis o.l. selv... Gå til toppen av siden

lille_troll
» VIP

Skrevet - 05/02/2003 :  12:45:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
på nabostallen vår koster det 4200,- det er med for, inn/utslipp, flis, ridehus(veldig lite) møkke må man gjøre selv1 jeg synes dette er veldig dyrt!! Gå til toppen av siden

spider

» VIP

Skrevet - 06/02/2003 :  10:21:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ikke egen hest med har hest på for. på stallen der den står er det 2500 i månen da er alt untatt vetrinær og smed inkludert!
kjempe fine ute muligheteter for hestene lange fine ride veier, ute bane.å noe av det viktigste er at de som driver stallen er bare kjempe hyggelige! vis du trenger smed er det ingen problem da han ene som driver stallen er hovslager!
stallen ligger på rønnerud gård på jevnaker å det er bare kjempe fint der! de har også ledige stallplasser vis det er noen som trenger det! ca 40-50 minutter kjøring fra oslo!
Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2003 :  19:00:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Har ikke hest så jeg slipper å betale!! Heldig hva?? Gå til toppen av siden

cecilie

» VIP

Skrevet - 13/02/2003 :  19:12:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der jeg var før betalte jeg 2.500 kr.
Do var det ikke.ikke hadde vi varmevann.beitene var elendige,
Vi måtte møkke,skaffe spon selv.
For fikk vi i stalln.
Så er de rart jeg sluttet der????
Neida.. =)
Gå til toppen av siden

lm
» VIP

Skrevet - 13/02/2003 :  21:42:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
har på en måte tre forskjellige staller jeg tilhører: småbruket vårt, stallen jeg jobber i, og tanta mitt sitt stutteri som jeg er oppvokst de første leve årene mine.
Tar en rask gjennomgang om stalleie der + beligenhet.

Småbruket: Her er det 7 bokser. 15 mål med beite. 5paddocker. Middels stor ridebane, strand i nærhet, skog ti meter fra stalldøra. Dekkenskift, innslipp/utslipp, fôring, flis, fôr, høy, og sånt. Det eneste leie taker gjør er å pusse hesten, trene hesten og måke.
Her er prisene der:
Stor følleboks ( 4x5m): 3400kr måneden for hest og føll.
Hesteboks ( 3x4m): 2700kr måneden for hest. 2550kr for ponni.
Ponniboks (3x3,5): 2400kr for ponni.
Shettis boks (3x2,8): 1100kr for ponni under 108cm.

Stallen jeg jobber i: Her er det 15bokser. Absolutt alt er med. Store baner, flott beligenhet.
hesteboks (3x4): 3400kr.
ponniboks (3x3,5): 2700kr

Stutteriet: Her er alt med, ligger i Nord Frankrike. Enorme beiter, svømmebaseng for hesten osv.
Følleboks ( 5x6m): 4000 i måneden.
Hesteboks ( 5x4m): 3700 i måneden.
Gå til toppen av siden

babylon

Skrevet - 21/02/2003 :  19:04:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her oppe i vadsø har vi mange staller. men i stall Barnengen koster det 1700 kroner, med silo, utslipp og ridebane. Stallen har plass til 16 hester + 1 følleboks, vaskeboks og solarium. flis må skaffes selv, samme med kraftfor. Stallen ligger i et perfekt turområde, har flere store beiter, det er do og dusj i stallen, vi har egne skap, så har vi vaskemaskin også verdens fineste kontor da.... Eierne av stallen slipper hestene ut på morgenen og gir dem frokost. Kveldsstellet går på rundgang hesteeierne imellom...
Ganske fin stall, hovslageren kommer regelmessig go veterinæren er like rundt hjørnet...
Kozelig stall ??? JA!!!!
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2003 :  13:50:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
I vår stall koster det 400 kr for ponnier og stå,og 500 kr for hester.. Folk betaler høy,spøna og for selv...
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  20:29:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
INAINA!!!!!!!!!!!!!!1
jeg syns det er bedre og eie en hest med litt utgifter
i måneden enn og gå uten hest!!!!!!! eller ønsker du deg ikke hest i det hele tatt?????????????? der jeg steller godtfred koster det 2.000
kr i måneden... inkl. høy, vann, strøm,utslipping , innslipping, foring, og du kan inngå avtale om møkking for litt mer på stalleia..
det er 5 bokser 2 store 2 passe store og en liten til en ponni..
de er store og luftige med vinduer på tre bokser.. på de 2 passe og den ene store... det er en gård så den heter østby men jeg vet det er flere staller som heter det... men den har store beiter og en utebane.. hilsen godtfred...
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2003 :  12:01:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
sorry men jeg glemte og si at der får du også
med flis i prisen....
Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2003 :  17:58:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Godtfred!! Joda selvfølgelig ønsker jeg meg hest. Og vet du hva - det har jeg nettopp fått! Hadde aldri trodd jeg kom til å få det!! Derfor skrev jeg den andre meldingen. Har hun stående på Lefdals! Gå til toppen av siden

Elisabeth J

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2003 :  09:13:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElisabeth J  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElisabeth J  Svar med kopi av melding
Jeg holder til på i en stall i Lier!
Jeg betaler 2000kr i mnd inkl:rundball,kraftfor,flis og utslipp.
Jeg møkker selv.
Treningsmuligetene er supre.Man ge veier/stier innover skauen og langs elva.+rettbanne,900m bane og masse bakker på gården.

Stallen er 3år gml med 11bokser,vi har også vaskeboks!!

klemz
Gå til toppen av siden

Zanik
» VIP

Skrevet - 05/05/2003 :  07:49:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg betaler :
Det hadde kosta 3000,- pr hest men vi har 3 hester så det blir 7000,- til sammen har for rytter på den ene så det er vel 6500,- i månten.
Gå til toppen av siden

*Orch|dee*

Norway

Skrevet - 23/11/2003 :  15:33:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*Orch|dee*  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke hest ennå da (får snart) og da skal jeg betale 2700kr i mnd inkludert fór,spon og bruk av ridebaner... Gå til toppen av siden

anette86

Skrevet - 24/11/2003 :  09:52:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei. I stallen hvor eg har hesten min betaler vi 2500 kr i mnd.
Dette er inkludert så mye du vil ta av høy, komplett,bygg og havre. i tilleg får du vitaminer,sjøsalt og saltstein. Og selvfølgelig spon/flis. Tar fôringene sjøl.
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.