hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pris for stall-leie?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Pris for stall-leie?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

MIX

Skrevet - 22/12/2002 :  00:00:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor mye betaler dere for å ha en hest i stallen deres pr. mnd - inkludert stall-leie, flis og fór? Får dere da fórvakter?

Nikita

» VIP

Skrevet - 23/12/2002 :  08:47:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min stall: Jeg betaler 1600,- i mnd. Det er med for og flis og inn og utslipp og alle foringer. Jeg må måke selv, det er det eneste!

Til stallen er det en fin (proff) ridebane på 22 x 40 meter sånn ca.

Fine turområdet, og koselig folk som eier det.
Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 23/12/2002 :  14:48:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
I stallen vår koster det 1700kroner. - alt inkludert utenom møkking. Ligger utrolig fint til med jorder, skog og strand på alle kanter! Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2002 :  16:22:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
I stallen min koster det 2.000.- hvis jeg skal gjøre alt annet enn møkking for eieren (det tar de selv pga helsa mi). Så reduserer vi prisen utfra hva avtalen inneholder om stallvakter etc. Jeg vil gjerne ha fri ei helg i måneden, og det slår jeg av 400.- for. I tillegg må eier kjøpe spesialfór selv. Jeg holder Champion Komplett, hvitløk, olje og Mineraltilskudd + saltstein.

Jeg har ridebane og bor rett ved skogen. Tre paddocker/innhegninger og en rundpaddock for trening. Jeg bor ved stallen og har ansvaret 24 timer i døgnet. Geografisk plassert: sentralt i Mjøsdistriktet på Østlandet.

Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 23/12/2002 :  17:29:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 800 kr. i måneden, men da møkker jeg 5 ekstra bokser, trener noen hester ettersom det trengs og hjelper til med endel ting hver dag. De som eier stallen slipper ut og forer hver dag og stalleia er med vanlig Champion Komplett og Havre, skoninga og eventuelt dyrlege må jeg ordne selv. Gå til toppen av siden

Anette

Norway

Skrevet - 23/12/2002 :  18:08:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Jeg betaler kr 2800 i mnd. Da er alt inkludert, og jeg har ingen forvakter eller foringshelger. Vi har 2 ridebaner til stallen, et supert turområde med feltrittsbane i skogen og et stort ridesenter med ridehus etter internasjonale mål i nærheten. Her arrangeres det jevnlig stevner som man kan skritte 10 min for å delta på. Så jeg mener man får mye mer enn hva man egentlig betaler for.

Gå til toppen av siden

knatten

» VIP

Skrevet - 23/12/2002 :  19:25:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Leier en låve med to stallplasser. Betaler 2000 kr måneden for låven og beite. Dette inkluderer strøm og vann. Men fôr og flis kommer i tillegg. Kjøper inn dette selv. Og jeg har selv ansvar for hele stallen og begge hestene.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2002 :  23:59:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
betaler nesten ingenting jeg!
hestene har jeg på en privatstall hjemme på gården, høy&silo ordner vi selv, og pellets&havre får jeg med i samme slengen..
det eneste jeg betaler er sagspon!
ca.130 kr i måneden i stallutgifter da! visst man ser bort fra hovslager o.l.

Gå til toppen av siden

Calypso

Skrevet - 26/12/2002 :  14:19:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stallen min: jeg betaler 1420kr i mnd. det er uten flis da. kan velge om vi vil holde flis selv eller ikke. jeg får gratis filis så da passer det best for meg. har stor ridebane, store beiter, jorder og skog så langt øyet kan se.. trives godt jeg og hesten. Gå til toppen av siden

Lady_Anastasia

» VIP

Skrevet - 26/12/2002 :  18:10:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei alle sammen.
Hadde vært fint om dere skrev navn på stallene deres slik at vi vet hvilke dere snakker om og evnt. kan flytte til dem... IDE???

Jeg leier på privatstall hos Merete Rød på Øksnevad. Vi betaler 2200 i måneden for boks, halm, møkking, inn og utslipp, foring inkl. for. Skoing og ormekurer er ikke inkludert. Jeg slipper altså alt, må bare trimme hesten selv. Ettersom jeg har to hester og ikke allverden med penger har vi en avtale slik at jeg møkker ut stallen seks ganger i måneden, så betaler jeg 1000 kr for den ene hesten. Super avtale synes nå jeg!
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 26/12/2002 :  19:06:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
jeg står på en stall i fredrikstad. der betaler jeg 2200 for en stor og lys boks hvor alt er med i prisen. eneste jeg må gjøre selv er måking og i det hele tatt ordne med hesten. der har vi et skap hver, store paddocker og fin ridebane. det er også store turmuligheter der!

Redigert av amayan den 15/02/2003 20:10:58
Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2002 :  20:33:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
jeg ha hesten min på en privatstall i notodden (stall tinnes).. jeg betaler 500 kr.. da er d bare stall, vann, strøm og beiter som er inkl.. alt annet fgixer jg selv!! Gå til toppen av siden

Athletic_Crown

Skrevet - 28/12/2002 :  16:01:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal kanskje flytte hesten min til en stall ved Losby(ved Losby gods) der er det ca 27 hester/ponnier og noen av dem brukes til rideskole. man må betale sånn ca 3000 kr i måneden, med fòring, flis, vann, strøm og ridebane og tilgang til ridehus. jeg synes dette er dyrt, da stallen er veldig gammel.. men det er fantastiske tur muligheter, man kan ri langt inn til skogen, inn til mønevann hvor man kan bade, eller bare ta seg en tur på jordveiene forbi Losby golfbane, hvor det er masse elver,bruer, dammer og innsjøer.. veldig idyllisk! flotte innhegninger er det oxo, bra med gress og i det hele tatt.. anbefales, emn det burde vært lavere pris i mnd!!
Gå til toppen av siden

Cruella

» VIP

Skrevet - 28/12/2002 :  21:57:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hestene mine har jeg på skogtun i nannestad. der betaler jeg 2300 i mnd for hver. dette inkl. for, flis og inn/utslipp. en foringshelg ca annenhver mnd... ridebane og ridehus er også inkl. det er iallefall et hyggelig sted ;)Meeeen skal flytte og skal da betale 500 i ren boksleie pr hest! Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2002 :  10:25:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Du Athletic_Crown, før du kommer til Losby stallen kan du svinge inn en vei og kommer til en annen stall (som jeg dessverre ikke husker navnet på nå), der tror jeg leia skal være mye rimligere, og hestene får være kjempe masse ute på beite!
Rir du litt langs veien kommer du til Losby stallen og får de samme tur mulighetene!
Tror kanskje stallen heter Albuen stall (eller ørenes) eller noe slikt (er ikke sikker), men der er det ivertfall kjempe bra (bestevennen min har hest der).
Gå til toppen av siden

kerry

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2002 :  21:28:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekerry  Svar med kopi av melding
Etter at jeg har lest gjennom svara her ser jeg at stalleia på staller i Oslo er veldig høye i forhold til staller utenfor Oslo. Litt rart egentlig.. På stallen jeg har hestene mine får vi mye mindre for pengene enn det noen av dere får.

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.