hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - GuTtEr ElLeR hEsTeN mIn??????
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 GuTtEr ElLeR hEsTeN mIn??????
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Marisamuelsson

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  18:47:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarisamuelsson  Send %s1% en ICQ meldingMarisamuelsson  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarisamuelsson  Svar med kopi av melding
jeg hvet ikke hva jeg skal velge!!!
seff aldldri slutte med hest!
men en gutt jeg liker oxo har følser for kan jeg berre ikke glemme!
for jeg vet at han kommer til kansje å få mg vekk fra hudson(NEVER)
men maby ikke!
det vet jeg jo ikke!
jeg hadde en gang en kjæreste som het andres oxo han fikk meg bort fra den gamle for shettisen min adam(DUMME MG)
en dag dro vi til hytta til camen hans(tre hytte i skauven)
vi satt oxo prata om hesten min siden den lå ret vedsina beite!
men så lå vi oss ned oxo begynte han å ta på mg!!!!!(UFF)
jg ble seff kjempe sur så jeg dro til han oxo sloopp!
så jeg har jo egentlig vert redd for gutter nå!
men han herre går i klassen min så !han er jo seff snill!
men han tørr ikke å jeg vil ikke gi slipp på noen av dem men jeg må sørge at jeg ikke mister alt!
men hva GUTTER ELLER HESTEN MIN???????
ELLER BEGGE DELER?
har det skjedd med dere???
Hilesen en _GUTTE OXO HESTE JENTE!!!!!

Love is all you need<3

< mg src=C:\Documents and Settings\DESamuelsson\Mine dokumenter\Mine bilder\2007\Hytte_tur_12_01>

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  18:53:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hesten din. Du er bare 11år, du skal ikke bekymre deg for gutter nå. Når du tar ansvar for et dyr kan du ikke bare si fra deg ansvaret på grunn av en forelskelse, i så fall er du ikke klar for å ha dyr. Dessuten, gutter kommer og går, og når du går må du jo ha en man å grine i ;)
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 11/10/2005 :  18:55:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt ekte hestejenter som virkelig er satt inn i det de driver med, ville selvfølgelig tatt hesten om de var nødt til å velge... Men kan man ikke holde på med begge deler da? Jeg valgte bare hest da, men det er jo ditt valg dette...
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  19:17:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
du er jo 11 år, du trenger ikke stresse med gutter... iallefall ikke ennå....
og dette med å ha kjæreste handler i stor grad om gjensidig respekt... om han ikke vil respektere at du driver og vil drive med hest, respekterer han jo ikke viljen din... så da bør du heller vente til du finner en som vil respektere deg for den du er, og ikke prøve å forandre deg...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/10/2005 :  20:34:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hester er trofastere en gutter ! Tror nok du bør sattse på hesten istede for gutten ;)

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  21:41:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Begge deler, hvis du må velge tar du hesten;) Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  21:52:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg valgte hesten framfor ekssamboer som eg hadde eit barn med og barn nr to på vei. Når han ikkje kunne respektere att hester var ein stor og viktig del av livet mitt så respekterte han ikkje meg heller. Har aldri angra og har aldri hatt det betre enn etter valget eg tok.

Gjensidig respekt for kvarandre sine interesser er for meg i allefall svært viktig og uunværlig.

Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  07:55:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Du skal IKKE velge han stygge ungen!!! du driver med hest MARI!!
ikke han stygge andungen, vent til neste år du... men da har jo han flytta!hahahah.. jaja. Du må vise at du er en hestejente! ikke gutte-jente!!!! fælt å lese sånn om deg! Håper virkelig du shønner at det er feil hvis du velger gutten, da kan du kansje miste for-ponnien din huff,velg hesten du!

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

m@thilde

Skrevet - 12/10/2005 :  12:34:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidem@thilde  Svar med kopi av melding
Tenk deg om litt.....Hvis du har vært hesteelsker hele livet,er det TEIT og slutte....Tenk deg tilbake hva som sjedde med Adam!Skal det sje igjen?Jeg ville valgt hester om jeg var deg.Er du heldig kansje du finner en HESTE-gutt?Lykke til med valget da
Isamonni! My little Baby :'(
ww.rexin.piczo.com
Gå til toppen av siden

Night_Star
» VIP

Skrevet - 12/10/2005 :  15:19:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du er bare 11 år .. Gutter kommer å går som de vil .. Hesten din vil i hvertfall være der for deg hele tiden... Gutter er bare no tull uanz... noen av dem , hvis jeg var deg ville jeg heller tatt hesten min ... Jeg har faktisk vært i den situasjonen selv , jeg valgte hesten min å jeg har ikke angret et sekund =) Men men ... LYKKE TIL i hvertfall =) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  15:35:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har iallefall valgt hesten jeg.. Vis jeg hadde vært sammen med noen som ber meg kutte ut hest hadde jeg valgt hest, og det er helt sikkert..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  16:32:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hester er trofastere en gutter ! Tror nok du bør sattse på hesten istede for gutten ;)

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Godt sagt!! Velg hesten din du Hudson bay!!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  19:40:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hesten seff,,,,
gutter kommer og går,men hesten derimot står der den blir bedt om å stå ;)på guttens eller ditt parti =)
er du hestens eier så vil den såklart være med på ditt parti og aldri svikte deg,den gjør somregel det den blir bedt om =)
jeg vet hvordan det er å være 11år..jeg er jo trossalt det selv...og som Eva sa..du trenger en man å grine i hvis en gutt svikter deg ;)
og spesielt en du kan stole på..
og det fins ikke bedre vesener til å stole på enn hester

tro meg,jeg vet hva det går i;)
men lykke til med guttejakten,og husk dra aldri fra din hest pga en dustete gutt!

håper du gjør som jeg sier,da blir du nok ikke mer skuffet.

klem

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  21:27:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Du horses girl, husk at man ikke skal skrive, eks: hesten seff,,,
heh..

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  12:54:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hva mener du minttu??
sjønte ikke helt nei=(

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Marisamuelsson

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  14:23:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarisamuelsson  Send %s1% en ICQ meldingMarisamuelsson  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarisamuelsson  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Eg valgte hesten framfor ekssamboer som eg hadde eit barn med og barn nr to på vei. Når han ikkje kunne respektere att hester var ein stor og viktig del av livet mitt så respekterte han ikkje meg heller. Har aldri angra og har aldri hatt det betre enn etter valget eg tok.

Gjensidig respekt for kvarandre sine interesser er for meg i allefall svært viktig og uunværlig.

Opprinnelig postet av Lucinda:

111100000000000000000000000000000000000000000000000 Takk det er got at en som er voksen som skriver her er taknemelig!

Love is all you need<3

< mg src=C:\Documents and Settings\DESamuelsson\Mine dokumenter\Mine bilder\2007\Hytte_tur_12_01>

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.