hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - mobbing
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 mobbing
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2005 :  22:49:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvor er denne mobbingen a?
finner ingen?
er det noen spesielle som driver med dette?

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Er ikke så lenge siden noen skrev dritt til meg på quizen.. I steden for å skrive navnet sitt skrev de dritt...

Er så heldig å få høre det i stallen også jeg da...

Pga at jeg er overvektig.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 09/10/2005 :  00:11:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aaah.. Jeg blir så gæli forbanna når det gjelder mobbing ! Selv har jeg mistet(mistet og mistet) to venniner pga. mobbing.. Ei av dem har spiseforstyrrelser og den andra er også på vei til å få det(tror).
Heldigvis så er jeg en storkjefta person som tørr og si ifra, så om jeg ser mobbing, så syns jeg synd på mobberen !

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  00:43:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
dumt at det i det hele tatt er mobbing!hvorfor! det er altfor mange som blir mobbet, hvorfor bare ikke være venner?,eller være snille mot hverandre da!...
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  14:30:47  Vis profil  Svar med kopi av melding

Jeg er ikke den som bryr meg hvis noen skriver noe upassende ting i gjesteboka mi e.l. .
Det er ikke mitt problem, og det er bare gøy å ha det der i gjesteboka for å vise hvor mye de driter seg ut.

Opprinnelig postet av Eikdokka

[/quote]

hva med den som blir beskrevet da? er ikke sikkert de syns det er like gøy å få klistra all dritt og løgn om seg selv på nettet, selv om jeg skjønner hva du mener...
og skulle det faktisk forekomme at det er en som virkelig er dyremishandler så er dette en sak for dyrevernet, ikke for GB på hestemarked.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  14:32:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg får ikke til kopi av mld sånn som dere andre...
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  15:39:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg får ikke til kopi av mld sånn som dere andre...

Opprinnelig postet av lykke/stall brubakken

Skriver du [quote] helt først i innlegget så får du det til... bare pass på at den siste quoten med /foran ikke kommer helt nederst for da står ditt svar på innlegget også inne i quoten.

Ble veldig klønete forklart...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  16:39:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

hva med den som blir beskrevet da? er ikke sikkert de syns det er like gøy å få klistra all dritt og løgn om seg selv på nettet, selv om jeg skjønner hva du mener...
og skulle det faktisk forekomme at det er en som virkelig er dyremishandler så er dette en sak for dyrevernet, ikke for GB på hestemarked.

Opprinnelig postet av lykke/stall brubakken

Det er faktisk ikke mulig for noen å vite hvem det er snakk om, heller ikke mulig å finne det ut på en eller annen måte. Og ja, det er faktisk en sak for dyrevernet (heter ikke det mattilsynet da?)

Therese
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 09/10/2005 :  16:58:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er faktisk ikke mulig for noen å vite hvem det er snakk om, heller ikke mulig å finne det ut på en eller annen måte.

I situasjonen jeg vet om (med bekjent av meg som ble anklaget/hengt ut som dyremishandler) var ikke navn nevn, men tusen andre ting som bosted og andre nøyaktikge detaljer om personen skrevet om. Det er ingen problem for folk i hestemiljøet å avsløre hvem personen er, jeg greide det lett.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  17:05:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Vel, det tilfellet jeg tenker på er det verken nevn navn, bosted eller noe annet som sier noe om hvem personen er. Ikke som jeg vet om i allefall.. ?
Therese
Gå til toppen av siden

stall_jj

Skrevet - 09/10/2005 :  20:03:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann, sitter å leser ang mobbing.... Men lure på om det er en el flere bestemte personer det er snakk om???? Virke jo som at dere som skriver hær, vet kæm d e snakk om???
Har aldri opplevd mobbing på stallene æ har vært på, så må bare si æ har vært heldig

Folk må jo kunne prate sammen å bli enig/uenig, uten at det skal bli noe stor sak utav d

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 09/10/2005 :  20:33:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vel, det tilfellet jeg tenker på er det verken nevn navn, bosted eller noe annet som sier noe om hvem personen er. Ikke som jeg vet om i allefall.. ?Opprinnelig postet av Eikdokka

Da er det jo ikke snakk om mobbing/uthenging...

Kopi av melding:
Men lure på om det er en el flere bestemte personer det er snakk om???? Virke jo som at dere som skriver hær, vet kæm d e snakk om???Opprinnelig postet av STALL FROST

Det er ikke en bestemt sitiasjon vi snakker om, men flere forskjellige tilfeller.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  21:20:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Altså, jeg feks. har skrevet i gjesteboka til ei venninne "Herregud hvor teit går det an å bli i hodet sitt?". Kan dette regnes som mobbing? Eller uthenging? Trodde faktisk ikke at noen kom til å ringe til hestemarked å si at dette er mobbing, men det er det tydeligvis det..

Tror dere skal være rimelig god hvis dere kan si hvem jeg snakker om ut fra den setninga.

Therese
Gå til toppen av siden

Ronja&Trixie&meg

Skrevet - 09/10/2005 :  21:42:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvordan kan noen ha noe i mot at et så viktlig tema som mobbing tas opp her???
da skjønner jeg ærlig talt ikke hvordan man tenker...

mobbing i hesteverden er svært utbredt, og det skjer i altfor stor grad på disse sidene. det ER et viktig tema, og det ER rett å ta det opp i debatten.
Gå til toppen av siden

Ronja&Trixie&meg

Skrevet - 09/10/2005 :  21:50:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
poenget er vel uansett ikke om man "skjuler" mobbinga og tror at man ikke kan skjønne hvem det gjelder.
poenget er at folk i denne debatten har gitt uttrykk for at de ikke ønsker at disse seidene skal misbrukes til slikt.

å mobbe andre er jo uansett et svakhetstegn, så man avslører jo i grunn seg selv ved å holde på slik...
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  22:37:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mobbing/uthenging er en uting,uansett hvor og i hvilket miljø det forkommer...!
Og når det da i tillegg skjer på et internett-forum,så er det rett og slett tragisk...og kan føre til injurie-saksmål om det kommer frem hvem det er.
Man burde holde seg for god til å drive med slikt,har man et problem med noen,eller hvordan noen har hesteholdet sitt,bør man være såpass oppegående og ærlig at man tar det opp med rette vedkommende...det være seg denne personen selv,eller melde til Mattillsynet om det er det som trengs.....

Takker for meg. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.