hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fullt av annonser på nye ridebukser
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Fullt av annonser på nye ridebukser
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lucinda:

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  15:13:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Fleire som har lagt merke til att det blir lagt inn annonser her på hestemarked på nye ridebukser, av samme person. Masse annonser.

Useriøs forhandler eller??

Dei ligger under kategori Hesteutstyr selges/Diverse

Redigert av - Lucinda: den 13/10/2005 15:17:40

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  15:28:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
ja, har sendt inn klager på nesten alle, ble irritert for jeg følger med på nye annonser, men når det kommer 329471974137 på ridebukser av samme person blir det irriterende. Kan jo heller legge alle ridebuskene i samme annonse?

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  16:07:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stusset litt på det der jeg også, er jo ikke bare ridebukser, men endel anne også. Hun har også annonse på finn.no. Blir litt skeptisk jeg når det ikke står noe forklaring, for ingenting av utstyret er brukt!
Hege Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  20:22:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
kunne nesten ha trodd det var tyvegods da.. kjøper ikke av privatpersoner når de selger i slikt antall.. virker litt rart.. har også sett anonnsene på finn.no..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/10/2005 :  20:24:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sansynligvis ikke tyvegodt, men har nok kjøpt opp et bukseparti hos en butikk eller forhandler som er konkurs eller noe. Hadde ikke hatt noe i mot å kjøpe hos henne, om jeg hadde funnet en bukse jeg likte.
Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 13/10/2005 :  20:41:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg stusset på en ting. Det står forhåndsbetaling......
Ikke postoppkrav?
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/10/2005 :  21:10:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fordi det koster 55,- å sende en bukse med vanlig porto, mot 166,- i postoppkrav. Altså blir det billigere.
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  21:13:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Mange som vil ha forhåndsbetaling siden flere kjøpere er såpass useriøse og ikke henter ut pakkene... Blir dyrt i lengden og hente ut igjen oppkravspakker ( opptil noe over kr.300.- er summer jeg har måttet ut med..)
Om jeg snakker med kjøperne pr.tlf. er det lettere og høre om de er seriøse nok til og sende i oppkrav syntes jeg.

Men har selv stusset litt over disse annonsene, hvorfor ikke legge alle buksene o.l. ut i èn annonse?

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/10/2005 :  21:19:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Av og til samler hun flere, av og til en og en. Er nok bare for å spre annonsene litt mer, istedenfor å legge ut den samme 30 ganger.... Men ja, kunne nok klart seg med 10 annonser pr dag =)
Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 13/10/2005 :  21:36:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uansett er det jo kjøperen som betaler postoppkrav, så får henne gjør det ikke noe om det postoppkrav el ikke da.
Koster ikke postoppkrav bare rundt 50 da? pluss portoen.

Det er også tryggere for kjøperen å betale med oppkrav.

Så det var forhåndsbetalingen og at det settes ut MANGE annonser som jeg stusser på......... Litt rart.
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/10/2005 :  21:46:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hun har lagt portoen inkludert i bukseprisen har jeg sett.
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  21:49:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg ville nok vore noko skeptisk til å handle hos ein privatperson på forhåndsbetaling. Da betaler eg heller litt ekstra for å få det i oppkrav.

Uansett, meiner nå desse annonsene ikkje er heilt lovlige i forhold til annonsereglane. Skal man selge ting i slik kvantum så skal man vel være registrert med noko form for foretak.

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  22:49:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Uansett er det jo kjøperen som betaler postoppkrav, så får henne gjør det ikke noe om det postoppkrav el ikke da.
Koster ikke postoppkrav bare rundt 50 da? pluss portoen.

Det er også tryggere for kjøperen å betale med oppkrav.

Opprinnelig postet av linki

Sist gang jeg sendte noe i oppkrav kostet det kr.166.- Og om kjøperen ikke henter ut igjen pakken kommer den i retur til selger, da må selger ut med kr.166.- som returen koster, for og få ut igjen pakken sin på posten... Det er tryggere for kjøperen ja, men kan være en lærepenge for selger...
Nå må dere ikke oppfatte meg som en som ikke selger noenting i oppkrav, det gjør jeg. Skal sende to pakker i morgen i oppkrav, men da har jeg snakket med kjøper på forhånd. Noe som jeg syntes er mye tryggere, muligens falsk trygghet. Men i såfall " går jeg i baret " igjen...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  17:08:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hvis dere leser på hest.no så har det vært utstyrsmesse der de auksjonerte bort kassevis med utstyr, mulig denne personen har vært der og kjøpt lassevis med billige ridebukser?!
hørte det var masse fint til lav pris der!

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.