hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Julemarsipan- Allerede?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Julemarsipan- Allerede?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Bustetrollet

Skrevet - 10/11/2005 :  15:10:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aah .. tenk om de første juletingene hadde kommet i butikken rundt 17. - 20. desember. Det hadde vært noe det!

Men en ting synes jeg er greit, å det er adventstingene, de kan komme på denne tida.

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2005 :  15:35:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Syns juleting kan komme i butikken i månedskifte november/desember jeg. Syns det blir litt sent med 17. - 20. des. Vil jo ha litt julestemning hele desember
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/11/2005 :  15:37:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Enig med Helle..!
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/11/2005 :  15:40:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, julestemninga skal ikke komme før lengere ute i desember. Jeg har litt vanskelig får å få julestemning fort, ikke før vi pynter juletreet jeg virkelig kjenner det!

Edit; Skriveleif

Redigert av - Bustetrollet den 10/11/2005 15:40:47 Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2005 :  16:16:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

Advents kalendere, lys, stjerne osv i advent. JULEbrus, JULE marsipan osv i JULEN :) mener jeg.

hadde hvert greit om julegodteri osv videre kom ut i midten av desember, så alle fikk tid til og hamstre det man trenger til jul
Blir liksom helt feil syns jeg, at det plaskregner ute og er varmegrader, også står det julebrus i butikkhyllene.

mens allle andre på skolen jubler "weee, det er julebrus i hyllene på butikken!!" så blir jeg litt oppgitt men gleder meg enda mer til 1. juledag da jeg sitter foran tv`n og ser på "julebarnetv" og spiser julemarsipan å drikker julebrus

håper forresten indelig at det blir snø i jula i år. her jeg bor, var det bært i fjor på juleaften. det var trist

Jula er alltid så koselig syns jeg. men blir litt ødelagt når butikkene starter julemaset allerede i september!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2005 :  17:00:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
[quote]

håper forresten indelig at det blir snø i jula i år. her jeg bor, var det bært i fjor på juleaften. det var trist

Opprinnelig postet av mariie.

Helt enig! Får liksom ikke julestemningen helt inn før det kommer snø jeg. Alt er så grått og vått og gjørmete å fysj! Og ellers, ja, julekalendere kan komme ut i midten av november, samme med advents tingene, men oktober er vel virkelig litt i tidligste laget..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/11/2005 :  18:15:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nja, det aller beste er vel at det begynner å snø når man pynter juletreet på lillejuleaften, det snør til kvelden, bare småe, lette snøfnugg.
Så vokner du tidlig(5-6-7 tia) om morgenen på Juleaften, du titter ut ruta ovenfor senga di, og ser fullt av snø.. Du står opp, hopper opp i tøfflene, kler på deg fleece klærne dine. Går inn på stua å ser juletreet som lyser opp, med gavene rundt treet. Så går du å setter deg i soffaen. Der du sovner stille .... stille ... stille inn. Og drømmer at du rir i fullgallopp på yndlingshesten i snødekte lande omgivelser. Mens det fortsatt dusk snør store lette snøflak ute.

Aaaaah .. DET er juuul :)

Redigert av - Bustetrollet den 10/11/2005 18:16:59 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/11/2005 :  19:10:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Nå begynte jeg å glede meg til jul når jeg leste innlegget ditt Kristine
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2005 :  22:06:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg også *gleder seg*
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/11/2005 :  22:19:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ei følelse på meg at dette kommer til å bli den beste julen ever

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  10:45:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Al sjokolade er godt.. uansett høytid :) får aldrig nok!! Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  16:44:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Blir utrolig irritert over at jula begynner i oktober. Når det er "jula varer helt til påske", kan det jo være noe om når jula skal begynne?! Da må jeg sette meg ned å lage slagord. Hehe:-)

Jeg har gledet meg til jul, og elsker alt som fins av julegodt, men har gått inn for å vente med alt til desember begynner. Er på en måte snakk om selvbeherskelse dette her, men syns ikke butikkene behøver å friste oss unødig. Hvis jeg ikke hadde hatt en sterk vilje, og bestemt meg for å la være å kjøpe noe juletinger før desember, ville jeg vært lei alt som heter jul allerde.
Skal skrive under kampanjen!

Vanskeligheter bør gjennomføres med observasjon, slik at du vet hva du skal
gjøre neste gang.

Embla Avaldia
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  17:32:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Synes mye av den koselige julestemninga blir borte jeg.. Når de begynner å selge juleting, marsipan, kalenderer osv. allerede i oktober.....
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/11/2005 :  19:37:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nja, .. Noen av juletingene har godt ut på dato allerede .. En i klassen min kom med ei sånn julekake på skolen som var utgodt(har arbeider på butikken, så han fikk den sikkert derfor) ..

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/11/2005 :  19:38:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sikkert noen som kjøper sjokoladekalender i oktober, for å telle ned dagene i november til desember ! HaHa!!!

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.