hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken barnetv blir sendt i jula i år?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilken barnetv blir sendt i jula i år?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Skrevet - 17/11/2005 :  16:32:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
*lille barnslige meg*

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  16:42:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jul på månetoppen på nrk ihvertfall, tv2 veit jeg ikke;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/11/2005 :  16:44:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Sukker tungt* Grr .. lei av blånissene ..

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  16:48:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Blånissene i år også??? huf. Nisser er jo RØde!!!

på tv2 har jeg hørt at det skulle være en norsk parodi av tv serien "24".

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  16:54:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Var det tv2?.. Har værtfall hørt det ja, men er ikke sikker på om det var tv2.. Tror nesten det var tv3 men.. Noen som er sikker?

*er også lei av blånisser*

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 17/11/2005 :  17:05:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Åååh, slipper vi aldri unna disse små blå!? Nei, gi meg "Jul i Skomakergata"! Er nok min favoritt! Blir uansett godt å komme hjem til norsk tv, samma hvilken farge det er på nissene!
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  17:09:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
*vi blånisser låner og gir noe tilbake*
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  17:21:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Syns Amailies Jul er så koslig jeg:) Ordentlige gårdsnisser, og od norsk jul, som flere kan kjenne seg igjen i :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  17:25:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Anniken B.: Når NRK sendte Jul i Skomakergata for et par år siden, ble det tidenes flopp - ungene var rett og slett ikke interessert i "slikt" lenger :-( Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 17/11/2005 :  17:28:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Oh no!! Begynner jeg å bli gammel?? Neeei! Ungene nå til dags...! Når jeg en gang i fjern framtid får unger skal de aldri få lov til å se en eneste blå nisse! Blå ekle nisser er ut!
Wenche: Ja, Amalies jul er kos! Nisser med rett farge til og med!

Redigert av - Anniken B. den 17/11/2005 17:28:45 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  17:36:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Skomakergata ble jo sendt for siste gang i fjor..eller var det året før? Vel, uansett, vi får ikke se Tøfflus mer i jula i beste sendetid på kvelden..:(
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/11/2005 :  17:46:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Anniken B.: Når NRK sendte Jul i Skomakergata for et par år siden, ble det tidenes flopp - ungene var rett og slett ikke interessert i "slikt" lenger :-(

Opprinnelig postet av Formosissima

Å TAKK Å LOV FOR DET!

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 17/11/2005 :  17:52:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Smekk til Kristine..!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/11/2005 :  17:58:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
SMEKK ! *flyver av stolen og inn i veggen*

Redigert av - Bustetrollet den 17/11/2005 17:59:09 Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  18:23:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
IKKE DISS BLÅNISSENE!!:| :( :'( Liker blånissene jeg...:P Og rødnisser.. så svigermor strikket en rød votte og en blå votte til meg i bursdagsgave i år=) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  18:34:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg savner Teodor, Skomakergaten, Portveien 2 o.l., jeg. Synes ikke blånissene er noe stas; det er et program NRK laget for å selge produkter. Akkurat som barne-TV-programmet UHU. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.