hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken barnetv blir sendt i jula i år?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilken barnetv blir sendt i jula i år?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  18:47:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Syns Amalies jul var gøy jeg.. Også husker jeg på en gammel juleserie på tv2 med noen nisser som bodde i havet.. Noen som vet hva jeg tenker på? Husker bare at jeg så det når jeg var liten og at det var gøy
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 17/11/2005 :  19:17:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Ina: MS Svelå Jeg synes ikke denne serien var sååå morsom jeg da, The Julekalender var hakket bedre.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  20:41:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det blir ny julekalender på NRK neste år. De holder på med innspilling i disse dager. Begynte vel med julemarsipanen allerede i sommer
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  20:57:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva heter den juleserien som har godt på NRK der en sånn litta nissejinte fletter halen på hesten og sånn, tror de bodde på loftet på stallen. Mulig jeg blander men...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/11/2005 :  21:18:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva heter den juleserien som har godt på NRK der en sånn litta nissejinte fletter halen på hesten og sånn, tror de bodde på loftet på stallen. Mulig jeg blander men...

Opprinnelig postet av lillings

Amalies jul

Men seriøst, det er så mye kødd på barne tv'en nå for tiden. Bare sett dere ned å se, på nrk1 altså. Helt i starten så er det noen som står å snakker tull å dommer seg ut for hele norge. Barne tv'en nå til dags er bare bull shitt!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  21:55:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Liker både blånissene og resten av den pakka jeg..
MEN; ingenting slår Jul i SKomakergata! å huff og fy som jeg savner den! DET er jo DET som er jul på tv jo!!!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 17/11/2005 :  21:55:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er helt enig, det er bare masse tull! og nå har de i tillegg ødelagt julemorgen med bare nye, dårlige filmer etc. ikke narnia (tror d var d den serien het) eller de gode filmene og seriene som gikk før... Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  21:57:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Amalies jul

Men seriøst, det er så mye kødd på barne tv'en nå for tiden. Bare sett dere ned å se, på nrk1 altså. Helt i starten så er det noen som står å snakker tull å dommer seg ut for hele norge. Barne tv'en nå til dags er bare bull shitt!

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

hehe, måtte le littegranne nå! Jeg er helt enig med deg der, men poenget er nok at jeg og deg har nok en liiiitt annerledes humor enn hva unger på 3-6 år har! ;) Husket på mandag, jeg og niesen min på 4 satt å så på barnetv, holdt på å brekke meg av det teite mennesket før tegnefilmene ble sendt, som prøvde å leke morsom! Men niesa mi syns jo hun var kjempemorsom! :D Så det er vel fordi det er regnet for de som er litt mindre enn oss ;)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/11/2005 :  22:06:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Amalies jul

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

hehe, måtte le littegranne nå! Jeg er helt enig med deg der, men poenget er nok at jeg og deg har nok en liiiitt annerledes humor enn hva unger på 3-6 år har! ;) Husket på mandag, jeg og niesen min på 4 satt å så på barnetv, holdt på å brekke meg av det teite mennesket før tegnefilmene ble sendt, som prøvde å leke morsom! Men niesa mi syns jo hun var kjempemorsom! :D Så det er vel fordi det er regnet for de som er litt mindre enn oss ;)

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Ja! men allikevell .. Barnetv har altid vært for de som er litt eldre en seks og.. 4 - 10 år vertfall! Jeg sitter jo å ser barnetv av og til nå også, ingen aldersgrense :P

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2005 :  22:10:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
sant nok ;) men de trenger vel litt sånne smådum oppførsel på "programlederene" for at de minste seerene skal synest at det er morsomt! ikke alle niesene og nevøen min syns at det som kommer etter "programlederen" er like interessant alltid! men hver sin smak, både når det gjelder store og små! :)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/11/2005 :  22:20:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Disse programlederne kunne hadd seg til et galehus eller en dyrepark!

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  15:51:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mye bedre barnetv`n da jeg var 0-8år!!! bare kjedelig greie nå, spesielt bjørnen i det blå huset! "jeg bor i ett blått hus" Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  15:57:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Barnetv før var kjempebra..Er som noen av dere andre ikke så begeistret for det som er nå. Mye dumt..
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 18/11/2005 15:58:33 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  16:47:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Amalies jul er best ;) Blånisser er bare tull, nisser er røde.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/11/2005 :  18:12:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det blir ny julekalender på NRK neste år. De holder på med innspilling i disse dager. Begynte vel med julemarsipanen allerede i sommer

Opprinnelig postet av spoff

Vet du noe om hva det handler om ? * Nysgjerrig*

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.