hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Julemarsipan- Allerede?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Julemarsipan- Allerede?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

beat

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  11:13:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk helt sjokk jeg... så vidt kommet inn i oktober, og det er flere dager siden julemarsipanen ble plassert ut i butikkene!!
Det er da ikke jul på veldig, veldig lenge!!

For min del tar dette bort mye av det som er spesielt med julemarsipan, og istedet for "løpe og kjøpe", må jeg heller trasse og ikke kjøpe i det hele tatt

Flere steder det er kommet julemarsipan?

Edit: Glemt 's' i alle 'marsipan'

How strange, that so often, it all seems worth it.

Redigert av - beat den 05/10/2005 11:16:40

Bustetrollet

Skrevet - 05/10/2005 :  11:27:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
For meg har det ingenting og si.. Marsipan er fælt.. Yack =/

Redigert av - Bustetrollet den 05/10/2005 11:27:44 Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  11:36:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingenting som er så digg som marispan med sjokolade på.... *sikle*
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  11:44:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker ikke marspian jeg heller. Så om de absolutt skal starte jula i oktober, kan de heller begynne å selge julebrus eller noe annet godt:)
Hege Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  11:53:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Julebrus er jo også digg da. Men jeg syntes det er så dumt, fordi noe av 'magien' med julen blir jo borte, om jula skal vare i fire mnd.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  11:54:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har også sett dette flere steder. Ingen ting er så bra som marsipanpølsene eller kollibrieggene til Nidar. Men synes dog dette er litt tidlig.. De var faktisk like tidlig ute i går.

Var en reportasje om dette på 21-nyhetene på NRK i går. Det som kanskje er ennå verre er at Plantasjen selger enorme mengder med julepynt, og har fått inn julestjerner og alt allerede. Julestjernene har vel ikke rykte på seg for å vare i flere måneder.. Evnt, så gjelder det bare når de havner i mine hender Jeg tror dog ikke de hadde tatt inn juletrær riktig ennå da..

Jeg ble litt i julestemning etter nyhetene i går, og satt på jobb og kjedet meg fordi vi skulle fikset et par ting i natt. Fikk sett litt på julemorgen og snipp og snapp og sånt, når jeg først var i gang med litt julestemning God jul! *hehe*

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  12:33:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Hjemme pynter de kjøpesenteret kjempe tidlig til jul.. Skikkelig kjipt når jula kommer er man lei hele julepyntens :S Husker ikke helt når de begynner da det er lenge siden jeg har vært hjemme rundt tiden de henger opp pynten..

Synes det er for tidlig med julemarsipan, det skal jo være en del av jula :S De kunne jo like godt ha solgt det hele året nå.. blir jo ikke noe spesielt lenger liksom.
Er egentlig ikke så veldig begeistret for marsipan jeg heller, men av og til er det godt med en bit med sjokolade trekk :) Men vi venter til desember her ja.

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  12:57:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
påskeeggene er best. De kunne gjerne vært i butikkene hele året. Enig i at marsipan og andre juleting ikke bør ut i butikkene så tidlig. Men jula er nå en gang blitt bare en "pengesport"

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/10/2005 :  13:30:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja.. Disse påskeeggene med hvit sjokolade krem inni ? Namm

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  14:16:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Synes det ødelegger litt av julegleden.... De burde ventet til advent ihvertfall!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 05/10/2005 :  14:16:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Fullstendig enig! Det er ALT for tidlig. Det kiipe er at om godtegrisen meg behersker seg og venter med å kjøpe marsipan før det nærmer seg jul - så den ikke fersk lenger. *furte*

Men jepp, jeg føler handelstanden "stjeler" julen litt. Så tidlig som oktober, mens hestene våre ennå har kort pels, vinterskoingen (for dem som skor) ligger langt frem i tid, varmedressen henger ennå på loftet og man har ikke begynt å kjøpe kakaopulver til å ha i stallen ennå - så ER det lenge igjen til jul, sett fra et hestejente-perspektiv. Innen julen kommer, så er man sliten og lei og vil bare ha det hele overstått etter å ha blitt nedlesset i juleeffekter i tre måneder.

Det er for tidlig!!

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/10/2005 :  15:29:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når man har tatt frem sleden og er ute og kjører med den, da er det på tide for julesjokolade og en varm kopp med gløgg forran ovnen:)

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  16:17:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Til alle dere der ute som syns at jula kommer alt for tidlig, gå inn her:

http://www.giossjulatilbake.no

Skriv under på denne kampanjen! Åh, blir så frustrert, alt av julestemning blir borte, fordi man er lei juleting, julegodteri, gaver og materialisme lenge før vi kommer til julemåneden desember! *sint!*

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  17:04:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har skrevet under her! Flott side, takk Wenche=)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/10/2005 :  19:13:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kommer ikke til å skrive under..
Jula får komme inn i butikken når den vil, det er faktisk vi som må motstå fristelsene ;)

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  18:39:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
I moderate mengder er marsipan godt.

Nå har jeg faktisk så mye i mot Nidar's julestart i oktober at jeg har gått inn for full boykott av merket. Jeg gidder ikke mer.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.84 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.