hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan overtale foreldre?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Hvordan overtale foreldre?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

Hyper_Bærta

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  18:40:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHyper_Bærta  Send %s1% en ICQ meldingHyper_Bærta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHyper_Bærta  Svar med kopi av melding
Jeg har samme problemet selv jeg...Har knyttet meg til mange hester, men enten så har de blitt solgt eller så har de blitt slakta. Utrolig trist og se yndlingshesten kjøe bort i hengeren. Enten for å bli slaktet eller for å bli kjørt til en ny eier. Har en yndlingshest nå, og jeg vil ikke miste hun også! Den dagen hund blir solgt så er alt utstyret mitt til salgs. Skal godsnakke med mamma i kveld om det å få en hest. Jeg gråter bare av tanken på at hun skal dra. Sitter med tårer i øynene nå. Dette er snakk om en suuper hest, som jeg har lært mye av. Læreren min sier at jeg blir flinkere og flinkere for hver gang jeg rir denne hesten. Rir hun fast en gang i uka....
Men, lykke til du Mari ;)

God Jul Og Godt Nytt År=) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  19:38:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har samme problemet selv jeg...Har knyttet meg til mange hester, men enten så har de blitt solgt eller så har de blitt slakta. Utrolig trist og se yndlingshesten kjøe bort i hengeren. Enten for å bli slaktet eller for å bli kjørt til en ny eier. Har en yndlingshest nå, og jeg vil ikke miste hun også! Den dagen hund blir solgt så er alt utstyret mitt til salgs. Skal godsnakke med mamma i kveld om det å få en hest. Jeg gråter bare av tanken på at hun skal dra. Sitter med tårer i øynene nå. Dette er snakk om en suuper hest, som jeg har lært mye av. Læreren min sier at jeg blir flinkere og flinkere for hver gang jeg rir denne hesten. Rir hun fast en gang i uka....
Men, lykke til du Mari ;)

Opprinnelig postet av Hyper_Bærta

Fint å høre at noen er i samme situasjon! Lykke til du også!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  22:31:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Heisann! huff, det må være kjipt det der! okei, jeg har nå ALDRI fått noe annet svar enn nei jeg heller da, men så har jo jeg jivi syv dager i uken, gratis, og bestemmer over henne helt og holdent:) bare ikke når det gjelder foring og sånn da.. det tar eieren seg av:) så jeg er jo egentlig ganske heldig.. men lykke til mari! du får det nok til til slutt:D
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  22:41:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heisann! huff, det må være kjipt det der! okei, jeg har nå ALDRI fått noe annet svar enn nei jeg heller da, men så har jo jeg jivi syv dager i uken, gratis, og bestemmer over henne helt og holdent:) bare ikke når det gjelder foring og sånn da.. det tar eieren seg av:) så jeg er jo egentlig ganske heldig.. men lykke til mari! du får det nok til til slutt:D

Opprinnelig postet av Kristine!!

Jeg satt og tenkte over det her en dag - hvorfor klager jeg egentlig? jeg har jo hest på fòr 24\7 og det er gratis. Grunnen til at jeg bekymrer meg er at hun ikke er min og at jeg ikke tåler at andre driver med henne tror jeg..

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  20:46:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har snublet over den søtnosen... Nydelig ung kaldblodshoppe.. Litt ugjergelig og utemt, men det fixer vi.. Hun skal stå sammen med Miss og HUN ER TIL SALGS.. Nå skal det mases på pappa!!!

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  23:05:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Lykke til da Mari
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/12/2005 :  23:05:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så fint. Gratulerer :) Og lykke til med masinga

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  23:22:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
mas til han ikke orker annet en å si ja
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  23:25:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Pappa er sånn at man må lirke og lure litt.. Har nå fått søtnosen på fòr i tillegg til Miss Viola og en traver til, så nå har jeg 3 stk. å ståke med. Er nesten ikke håndtert denne her, så jeg får en del å drive med.. Takk forresten dere..

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  01:18:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Pappa er sånn at man må lirke og lure litt.. Har nå fått søtnosen på fòr i tillegg til Miss Viola og en traver til, så nå har jeg 3 stk. å ståke med. Er nesten ikke håndtert denne her, så jeg får en del å drive med.. Takk forresten dere..

Opprinnelig postet av Mari^_^

Høres spennende ut da Du får holde oss oppdatert på hvordan det går...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  11:25:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Høres spennende ut da Du får holde oss oppdatert på hvordan det går...

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Skal opp å stelle henne snart. Men fikk vite at hun allerede er solgt - men bare til min tremenning, og han vil selge henne videre. Håper iallefall på at hun blir værende er en stund..

Ina_R

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  11:44:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Får håpe alt går bra
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  12:18:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Får håpe alt går bra

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Er glad bare jeg får stelle henne jeg....

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  18:37:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Datt ut for en stund siden, men lykke til da :)
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  18:54:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Datt ut for en stund siden, men lykke til da :)

Opprinnelig postet av Heztemix

hehe, takk.

Men når kan man styre pengene sine selv? Litt OT, men spør likevel. Er det 18 eller 21 år?

Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.