hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan overtale foreldre?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Hvordan overtale foreldre?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

Guro
» VIP

Skrevet - 06/12/2005 :  16:58:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg vil bare kommentere at jeg har foreldre som faktisk ikke hadde råd til å gi meg hest, at de ikke gav opp og lo stygt til meg er et under, men det gjorde de altså ikke. De bare forklarte gang på gang, at de ikke hadde penger til sånt noe. Og jeg hadde vel i grunnen vondt for å tro det ganske lenge...faktisk helt til jeg var forholdsvis stor (dvs ca 15 år), i ettertid har jeg jo selvsagt mange ganger tenkt at jeg var mye slem som maste sånn, og som aldri gav meg, men var direkte ekkel i mine forsøk på å få dem til å sponse meg med hest...Så jeg har i ettertid sagt unnskyld mange ganger :-S

Mari: denne var ikke til deg, jeg har skjønt at det ikke er penger det står på hos dere :-)
Du får bare jobbe på:-) Syns forresten at det hørtes lurt ut å spørre om å få hest på helfôr, med en ikke evigvarende kontrakt, da er det jo på en måte et kompromiss, de gir litt etter, og du gir litt etter :-) Så ser dere etter en stund hvem som har rett :-) (eller hvem som mener å ha rett iallfall;-))

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  17:11:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
men altså når foreldre først skal si nei til noe så holder det ikke med "fordi" ihvertfall!
jeg har vært villig til å betale omtrent alt med hesten selv ved å jobbe osv også har jeg en veldig snill tante som vil sponse meg med en mnd sum som jeg kan bruke på det, men neida...!!

jeg synes egentlig ikke at det høres ut som om de har noen grunn til å nekte deg hest egentlig..!
de sier jo at de er redd for at de kommer til å bli sittende igjen med hesten osv, men det er jo bare en måte å motbevise dem på da..! jeg skjønner deg ihvertfall godt=)

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  17:26:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skjønner hva dere mener. Jeg snakket med pappa, som sa at det er ikke pengene det står på, men litt med ansvar osv. De er som susanne sa, redde for å ende opp med ansvaret.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  17:58:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Hmm...
Har du spurt om det med helfor hest? Det er jo ganske mange som lar deg ha en hest på helfor, ved så å kjøpe den senere

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  19:22:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hmm...
Har du spurt om det med helfor hest? Det er jo ganske mange som lar deg ha en hest på helfor, ved så å kjøpe den senere

Opprinnelig postet av Heztemix

Har jo hatt hest før, + at vi har hatt Miss Viola siden 2003 på helfòr.

lino

» VIP

Skrevet - 06/12/2005 :  20:38:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke legger mer innsats i å få en annen hest på helfor, jeg. Om du får lov til det, hva er problemet?
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/12/2005 :  17:23:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke legger mer innsats i å få en annen hest på helfor, jeg. Om du får lov til det, hva er problemet?

Opprinnelig postet av lino

Miss Viola er 117 cm (116,5 for å være nøyaktig) i mankehøyde, mens jeg er 170 cm. høy... Dessuten bruker lillesøsteren min henne.. Er seff skikkelig flott å ha henne på fòr, men kunne tenkt meg en større en

lino

» VIP

Skrevet - 07/12/2005 :  23:43:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ja, det var jo det jeg sa - en annen hest. En større hest?
Jeg spurte om det før, og da sa du at det er vanskelig å finne hest på for i nærheten av deg, men mange reiser jo langt for å hente hesten som er satt vekk på for..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  07:41:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, det var jo det jeg sa - en annen hest. En større hest?
Jeg spurte om det før, og da sa du at det er vanskelig å finne hest på for i nærheten av deg, men mange reiser jo langt for å hente hesten som er satt vekk på for..

Opprinnelig postet av lino

Skjønner, men det er virkelig vanskelig å få tak i her oppe. Har sett på flere hester (opp til 5 timers kjøretur fra her), men alle sammen har (som jeg har nevnt før) blitt tatt tilbake etter en stund for å selges. Det er irriterende.

susanne

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  11:42:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg skjønner godt at når man har hatt hest på helför i mange år som egentlig ikke passer til ditt bruk, eller når du endelig finner en du liker så drar den tilbake for å bli solgt..det er jo noe som i værste fall gjør at man ikke synes det er så gøy med hest lenger fodi man bare blir skuffet gang på gang..! det er jo et mål man setter seg når man får hest på helför at du en dag skal få din egen, men det er jo litt skuffende når den dagen "aldri" kommer..
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  14:35:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Er Glittra helt ute av bildet da Mari? Hun forsvant jo plutselig fra signaturen din... Er hun solgt?

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Jeg trodde jeg hadde henne, men da måtte hun tilbake, "fordi hun skulle selges". Noen sier hun er solgt, andre ikke... Savner henne veldig, og hun kunne jo vært en flott hest da - ung, uinnridd men innkjørt + at hun var billig.. jaja...

Opprinnelig postet av Mari^_^

Uff, kjedelig det der...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/12/2005 :  18:32:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
He he, nei det er kjipt. Særlig fordi folk rundt meg stadig spør: "Skal du ikke erstatte hesten din snart?" , "Hvorfor har ikke du hest da?" osv. Folk rundt meg, alle unntatt mine foreldre støtter meg på det ha hest.. *Sukk*

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/12/2005 :  14:23:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Du får holde håpet oppe Mari

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/12/2005 :  20:28:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du får holde håpet oppe Mari

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Joda.. Trives godt med Miss Viola i mellomtiden jeg..

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2005 :  20:15:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.