hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten min sank i en myr!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Hesten min sank i en myr!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Skrevet - 17/10/2005 :  17:14:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okei, det var det jeg trodde at hesten kan bli litt småredd i etterkant..
jeg går jo på måfå opp i en søledam eller leir gjørme for at Rosita skal bli vant til det !

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  20:14:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hesten min har aldri likt søledammer, så at det kommer av myr-episoden har jeg ingen tro på...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/10/2005 :  20:43:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, det tror ikke jeg heller .. Noen hester som er ekstremt redd for vann og gjørme. Så jeg prøver og venne på Rosita mest mulig, så når vi rir på en tur og blir stående, pga. at det er et gjørmehål der hun må gå !

Ei kaldblodshoppe jeg har hatt på for var dritt redd vann rett og slett !
Det var en gang vi red opp i en gård der en mann holdtpå og vaska bilen, så det rant en del vann i gårdstunet. Og hoppa klikke totalt, hun bare trippa fram og tilbake, sidelengs og rygga.. Vannet rant jo, så det kom altids nærmere og nærmere, hoppa rygga bort =p men hun var helt kronisk.. bare det kom en stor søledam midt på veien, og vi hadde fart, så tok hun satts og tok deet kanninhoppet !

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  21:26:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde en varmblodstraver en gang som var litt lei med at han tok bittet og løp med hode rett opp.
desverre falt han med bakfoten nedi en gammeldags ferist. jeg var sikker på at han skulle kave til beinet brakk, men nei...han la seg rett ned som om han skulle ha besvimt( evt om han virkelig gjorde det vet jeg ikke) og der lå han til hjelpen kom.
snill hest tross alt!
de fleste hester jeg har ridd prøver så godt de kan å unngå søle, men ikke juni, hu stiller seg gjerne rett oppi og graver og plasker litt i dammen før ho går videre:(

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 18/10/2005 :  17:27:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ja, de er rare de hestene ;)

Hesten min elsker vann han! Vann er stor stas... men søle derimot - nei, det holder han seg for god for!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/10/2005 :  18:26:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hesten min elsker vann han! Vann er stor stas... men søle derimot - nei, det holder han seg for god for!

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Ponnien jeg har på fòr er også sånn - hun digger vann, men er livredd søle. Pappa mener det er fordi hun er så jålete av seg at hun ikke vi bli møkkete på de hvite sokkene på bena sine

www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.