hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Levende dyr brukt som hai-mat
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Levende dyr brukt som hai-mat
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  21:47:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107905

Jeg er målløs

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''

Tonje_

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  21:56:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
hærreguuud..!
Så ekkelt..! Dette er bare kjempe ekkelt..!
Det er helt for ferdelig..!!!
Tragiske greier..!
Stakkar hund..! ='(

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/09/2005 :  22:30:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fy flate! Nå fikk jeg seriøst vondt i magen!

Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  22:34:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Ja, det er helt forferdelig..!!!!
De som gjør sånt, det er de som skulle blitt kasta til haiene!!!
*grrrr*
Blir så sinna...!

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  22:46:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
grusomt! hørte først om det på radioen, så trodde det bare var en dårlig spøk.. At det går an sier jeg bare..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  13:49:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
æssjjjj.. noe så kvalm og motbydelig.. For noen slemme folk!! *arrgg* Fysj av meg..!
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  13:52:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Helt fælt! *fysj*
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 30/09/2005 :  14:18:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
RSPCA har laget underskriftskampanje i håp om stanse denne groteske behandlingen av dyr. Gå inn på linken her og skriv under.

http://www.rspca.org.uk/servlet/ContentServer?pagename=RSPCACampaigns/Campaign/sharkbaitpetition&articleid=1127116725044&code=3

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  17:17:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da er det gjort! Skreiv både meg og mannen min der...
For en grusom sjebne for de stakkars hundene!

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  18:57:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
oi.... la akkurat inn dette på diverse jeg...
men det er sykt, sykt, sykt!!!!!
det skulle ikke engang kostet meg en kalori å tatt en av disse menneskene, tredd de på en krok og kastet de overbord.... jeg skulle til og med ha ledd!!!
at slikt skjer i i 2005 er uakseptabelt!!! folk burde vite bedre....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 14/10/2005 :  21:04:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Fy faen så sykt!
Beklager ord bruket her men.
Noen folk har utrolig mye rart for seg =S

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

~Christina89~

Skrevet - 17/10/2005 :  21:06:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg blir helt sjokkert og kvalm når jeg leser om slike saker, men dette er noe av det verste jeg har sett!

Man kan jo spørre seg hva som rører rundt i hodet på personer som plager dyr. Har de glede av å se dyr lide? Gidder de kanskje ikke å avlive dem på en human måte? Personer som det bør lide samme skjebne selv, å få kjenne på kroppen hva de har gjort!
Det sto jo at de skulle innføre en lov som forbød den typen tortur... vil det si at det ikke finnes en lov mot dyremishandling?! For det er jo det det er, på groveste vis!!

Hele tiden hører vi på nyhetene om fæle ting som har skjedd mennesker. Men nesten aldri får vi høre hva som skjer med dyr...Det er jo "bare" dyr, og ikke så viktig, tenker vel noen... Men mennesker som blir plaget av andre, kan kontakte politi, eller nærmeste venner og familie. Dyr som blir plaget har ingen å gå til, de kan skrike ut sin smerte, men det er nesten aldri noen som hører. Dyr er prisgitt oss mennesker, og det er vi som må ta vare på dem, og gjøre livet godt for dem!... Men en sjelden gang dukker det opp noe med dyr i mediene, men da må det ha skjedd noe fælt, sånn som i dette tilfelle. Fæle ting må hende dyr før mennesker får øynene opp og reagerer!! Vi lever i 2005!! Innfør en lov mot all slags dyremishandling, og gi streng straff til de som bryter den!!!

Dette innlegget ble kanskje litt langt, men jeg blir så sint når jeg leser om slikt!
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  23:48:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
*gudhild har akkurat spydd*
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 14/04/2006 :  12:13:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
For en fæl og grotesk måte å dø på!

De som er ansvarlige for dette, bør få en krok gjennom nesa og bli hai-mat selv!

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  13:19:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
blir rett og slett sjokkert over at folk kan vær så fæl mot uskyldige dyr!!
folkene som har gjort dette skulle så absolutt ha blitt kastet til haiene selv!!
at det går ann!!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  13:48:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Herregud så fælt.. Stakkars lille hund..
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.