hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Flere hester drept i florida
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Flere hester drept i florida
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lopke

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  15:44:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.heste-nettet.dk/nyheder/1674/

Florida: Hesteejere nervøse efter brutal skudepisode

Hesteejere omkring den lille badeby, Pensacola, i det nordlige Florida frygter for deres hestes liv, efter en bizar skudepisode, som kostede syv heste og fem hunde livet.

Ukendte gerningsmænd brød ind hos en ældre hesteejer, og lukkede hans ti heste ud af deres bokse, hvorefter de brugte de opskræmte dyr som levende skydeskiver. Et håndvåben og en haglbøsse blev brugt til at skyde efter hestene - et hingsteføl var løbet i hegnet, og var blevet skudt, mens den lå fast. Et andet føl måtte aflives, fordi dens skudsår var for alvorlige til at den kunne reddes. Obduktionen af de døde heste har vist, at de var udmattede af at løbe rundt i mørket. Fem engelske settere mistede desuden livet som følge af den brutale og meningsløse forbrydelse.

Den ældre ejer af dyrene er nu i shock, og de tre overlevende heste er i behandling på et lokalt dyrehospital. Det er væltet ind med pengedonationer til dyrlægeregningerne, skriver www.thehorse.com. Der er ikke foretaget nogle arrestationer, så panikken breder sig nu blandt lokale hesteejere, og politiet arbejder på højtryk med at efterforske sagen.

Kilde: www.thehorse.com

Ina_R

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  15:47:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hvor fæle mennesker kan være.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  20:31:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
:O fy FA** at det går ann!:@ skal sende dem nakne rundt i mørket og skyte på de som gjorde dette her jeg tenker jeg":@:@:@
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  20:53:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
:O fy FA** at det går ann!:@ skal sende dem nakne rundt i mørket og skyte på de som gjorde dette her jeg tenker jeg":@:@:@

Opprinnelig postet av susanne

Har stort utvalg av Bazooka'er og AG3'er, så jeg hjelper! HERREGUD FOR HELSIKEN!!!!

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  21:37:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huffe.. :-[
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  21:48:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke ord... Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  21:52:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
HVORFOR????

Hva i he***** er det folk tenker med??? Skulle tro de hadde kumøkk oppi skallen

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  22:48:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
:'(
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  15:04:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Huff
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  21:56:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, nei, nei!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  23:29:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av susanne

Har stort utvalg av Bazooka'er og AG3'er, så jeg hjelper! HERREGUD FOR HELSIKEN!!!!

Opprinnelig postet av *Hrafn*

har noen gevær jeg oxo

oxo har jag hest som sparker og biter (noen få ganger) jeg

hehe..

HELT GRUSOMMMMMT!!!

Never give up on the things that make you smile!
Redigert av - KarenG den 27/04/2006 23:35:11 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  23:06:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
håper vi får vite mer om denne saken
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Thora_og_Amalie

» VIP

Skrevet - 06/05/2006 :  09:24:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
herregud ka e d dem tenke me???? jo dem kan ikke tenkte... stakkar uskyldige dyr ka har dem gjort mot dem? burde hvert bint fast i piggtrågjerde naken og skjøte på litt og litt om gangen... fy faen altså Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.