hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - CH senebeskyttere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 CH senebeskyttere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  22:53:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Noen som har disse fra Hööks i str. ponni? Lurer på hvordan de er i størrelsen?
HAr så lyst og kjøpe disse til ponnien min men siden han bruker ganske små senebeskyttere er jeg usikker påom disse vil passe ham.. Foreløpig bruker jeg Equi-Guard Pony til ham. Disse er små nok.
Men så fristet det jo med noen nye pene da, hvis de kunne vært små nok da

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  18:15:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!

Jeg har dem!

Kaldblodsen min bruker str. L i de equi guard senebeskytterne, men i de fra CH måtte han ha cob.
Men i de svarte fra equi guard som ikke trekker vann har han M.

Men tror de i ponny burde passe, de har jo ganske mange hull.
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  21:05:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har bestilt et par i str. cob til araberen min, men det hadde vært " knæsj " om gamlegutt kunne bruke samme typen han også :o)
Håper bare cob blir passeligt for araberen, brukte de som puster til ham tidligere men de var litt for lange og gav ham sår i kodeleddene.. Har du peiling på hvor mange cm. de i str.cob er, eller har du mulighet til og få målt dem? Tenker på lengden bak. På det viset kan jeg sammenlikne lengden med de gamle jeg har liggende.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  22:09:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Din fikk også gnagsår pga.de var for lange, samme med min..
Jeg kan få målt dem,men jeg har nettopp operert vekk mandlene,så skal ikke i stallen før på søndag,men skal prøve å få målt dem da!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  07:45:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Fikk din gnagsår av CH beskytterne?
Huff, det er ikke enkelt og finne noen som passer godt på hesten nei... Jeg krysser fingrene for at disse kan passe, rekner med og få dem i løpet av neste uke.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  15:33:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei han fikk ikke gnagsår av CH beskytterne, men av de svarte equi guard gamasjene i pustende materiale.
CH beskytterne er kjempemyke,eneste er at min har hvite strømper på bakbeina,så de farger av litt,men pytt!hehe
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  23:48:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Noen som har Clearinge House sine senebeskyttere i str.ponni? Lurte på om dere da har mulighet tilog måle dem og se hvor lange de er bak? Har så lyst og kjøpe til gamlegutt også siden de er såpass gode til araberen min. Men kjipt og betale så mye hvis de er for store.. ( bruker Equi-guard sine i ponni str. foreløpig. De er 19 cm. lange )
Men kunne tenke meg noen med bedre støtte inni til ham :o)

Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.