hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny hesteutstyrsbutikk i Trondheim
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ny hesteutstyrsbutikk i Trondheim
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Olithyon

Norway

Skrevet - 31/08/2005 :  10:23:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg har sett at det åpnet en ny butikk på Tiller i Trondheim i går. Noen som har vært der? Vet noen hva butikken heter?
Mvh Christine

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2005 :  10:33:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke vært der, siden jeg bor i Steinkjer, men vil bare si 'jippi!'. selabua og H-Sport er greie butikker de og, men jo flere steder å velge mellom, jo bedre

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 31/08/2005 :  11:14:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Hørte rykter nå om at det er butikken på Øysand som har flyttet. Så "ny" hestebutikk da.. Det er så lite utstyrsforretninger her i Trondheim, i hvertfall hvis man ser på antall som driver med hest.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

LivM

Skrevet - 31/08/2005 :  15:32:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er Bjørli Trading som har åpnet butikk på tiller, de var på Øysand før. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 31/08/2005 :  16:39:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jaaaaa... Jippi:)

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 31/08/2005 :  16:59:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Hmm..kanskje den "lille blå" må ut og trimmes litt..stimulere nysgjerrigheten litt;)
Vi får avtale forumtreff dere Så alle kommer samtidig så får vi noe mer nyttig ut av det enn bare å kikke på hesteting også

(Jeg har alt vært på oppdagelsesferd i dag da, jeg har vært på Dragvoll, og kjøpt bøker *stolt*)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 31/08/2005 :  18:30:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
ojojoj! Hvor på tiller ligger den da? Har netopp fått lønning jeg!:)
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 31/08/2005 :  21:28:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Åpningstillbud også kanskje...?
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 31/08/2005 :  23:28:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Ja, det var snakk om 30-50 % rabatt første uken.... :D Og trekning av hesteutstyr, blant annet saler og dekken blant de betalende kundene.

Tror forresten at butikken heter Hesteshoppen, den skal ligge bak Obs!Bygg, uten at det sier meg så mye. Rett ved CitySyd antar jeg.

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 31/08/2005 23:30:18 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  08:06:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Dit blir det vel en tur i nærmeste fremtid.. Passer ganske bra, har jo bursdag å greier snart:)
Hehe.. Men gøy med en hestebutikk til..

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  10:39:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trodde May skulle ha butikken på Øysand eller Melhus jeg, men lurt av henne å flytte den nærmere byen tror jeg!
Hege Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  10:49:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Sikkert ikke dumt det nei:) Men har de byttet navn? Jeg har sett en del plakater med reklame for åpningen, og der står det hesteshoppen?
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  10:52:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror de har hatt navnet Hesteshoppen hele tiden, hvis jeg ikke tar feil:)

LivM

Skrevet - 01/09/2005 :  15:53:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åpningstilbud den første uka?
Altså, denne uka?! *iiik, må innover til byen nuh*
Noen som vet? Hvis tilfelle MÅ jeg innover i morgen.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  19:02:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Og når dere er så godt igang: Hvor ligger hestebutikkene i Tr.heim? Kan noen gi meg gatenavn eller sånn ca. beliggenhet? *Er ikke kjent der skjønner dere*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  19:11:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Både Selabua og H-Sport ligger på Leangen Travbane (som ligger på Leangen!). Er rett ved Ikea og omkjøringsveien (nordover). Litt vanskelig å forklare, men om du går på finn.no eller andre plasser som har kart over Trondheim, og søker på feks Leangen Travbane sin adresse, finner du nok frem:)
Den nye butikken ligger på andre siden av Trondheim (mot Oslo, altså sørover), ved City Syd på Tiller.

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.