hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny hesteutstyrsbutikk i Trondheim
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ny hesteutstyrsbutikk i Trondheim
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Olithyon

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  21:46:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Ellers så har de også noe hesteutstyr på felleskjøpet på Leangen travbane, samt dyrenes verden og xxl på lade. Disse ligger ved siden av hverandre, rett bak obs!.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/09/2005 :  10:08:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk for hjelpen!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

VerIng

Skrevet - 04/09/2005 :  17:53:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesteshoppen ligger rett ved siden av verkstedet "Snap Drive". Litt lenger sør enn OBS bygg. Jeg var der på onsdag og de hadde endel varer nedsatt til 30 og 50%. Blandt annet flotte regndekken med for til 30%. Butikken er ganske stor. Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  09:24:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg vet også at de planlegger å utvide. De skal også ta i bruk underetasjen etter hvert. De jeg har vært i kontakt med sier også at det er veldig god service der. Så tommelen opp for at det endelig er noen reelle konkurrenter til selabua og hsport!
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 24/10/2005 :  00:04:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Sakset fra gjesteboken til Torp Ridesenter :

HORSEPOWER

NY HESETESPORTSBUTIKK ÅPNER 1 NOVEMBER , NIDARVOLL , KLÆBUVEIEN 196 B ,TA AV OPP MOT MC DONALDS /BUNNPRIS,ANDRE TIL HØYRE,RETT OVER STATENS HUS. MANGE GODE TILBUD PÅ ÅPNINGSDAGEN!!!!! OVERASKELSER ,FINNEREN ER VINNEREN. MAN -TOR 10.00 - 20.00 FRE 10.00 -17.00 LØR 10.00 -15.00

Noen som vet noe om denne butikken da?

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 24/10/2005 :  11:02:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Tror kanskje det er Jenny som har åpnet den (hvis det der er i byen..?) Jenny som har butikk på Orkdal Tråvpark. Hun snakka iallefall om at hun og noen andre skulle starte en butikk midt i byen:)
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 27/10/2005 :  11:46:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen som vet noe om denne butikken da?

Eneste jeg vet om den butikken er at det blir innmari tett ved der jeg bor;)

Også så jeg en plakat på Stall-C i går, og den var "undertegnet" med Gunn -salmaker- (bare at det sto som en litt kulere logo)

Tenkte jeg skulle klare å rusle meg dit en tur og kikek når de åpner da , så kan jeg komme tilbake med fyldig rapport etterpå:)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.