hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva synes du om været?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva synes du om været?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Bustetrollet

Skrevet - 16/09/2005 :  16:42:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fin høst i år ja?

Rettere sagt, her i trøndelag er den helt forferdelig! Det var snø på verandaen imårrest.. Og det er skurer med en halvtimes mellomrom.. Og når jeg skal hente Rosita inn fra beitet så hagler det som regel og Rosita klarer ikke og sette hodet mot haggle, så hun bare snur rompa til og blir helt gal, det er jo ikke særlig deilig og la alt haggle komme midt i trynet.. Idag steilet hun omtrendt opp, klarte heldigvis og stoppe henne før stigningen;P

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/09/2005 :  16:52:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Her i Oslo er det strålende sol og 13 varmegrader, mao. en skikkelig fin høstdag. Sånn var det i går også, med unntak av en regnskur. :-) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 16/09/2005 :  16:54:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forskjell på folk..

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2005 :  16:56:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det har vel regnet siden jeg kom hjem fra Kypros for 2 1/2 uke siden... "Heldigvis" har jeg vært syk nesten hele tiden, så jeg har egentlig ikke fått med meg så mye av det forferdelige været! Synes det er koselig å høre på når jeg skal sovne, men ellers er det veldig deprimerende at man ikke har sett sola på veldig lenge..
Hege Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 16/09/2005 :  17:18:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
De siste dagene har det pøsregnet her på vestlandet. Men akkurat nå så skinner sola skikkelig!=)
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2005 :  18:27:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns det har vært en helt grei høst (for etter min mening har det ikke vært høst mer enn et par uker ennå). Men: sommeren i år har ikke vært mye å skryte av... Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2005 :  18:32:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
-2 grader og litt sol....*hutre*
Det er litt tidlig for at det skal være såpass kaldt enda synes jeg.... hehe

Bare venter på vintern nå... ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 16/09/2005 :  18:41:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Den siste uka har det regnet, haglet og det har vært vind hvilket har ført til oversvømmelser. Kaldt er det også.

Ikkeno' morro med andre ord.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2005 :  23:09:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
I dag har det vært veldig kaldt men for et flott vær =) Ikke en sky på himmelen, da gjør det ikke noe om det er litt kaldt...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2005 :  00:12:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hva jeg syns om været? Blir sikkert syk av det bokstavlig talt, og det er selvsagt fordi jeg bor i REGNFULLE Bergen! jepp jepp! Har vært fint vær de siste dagene, men denne helga måtte jeg hjem!

Sist uke, når det tok helt av i Bergen med regn, presterte jeg å drikke flere glass vann, og kloakken i bergen hadde selvfølgelig gått over sine bredder pga. regnet, og nådd drikkevannet til folk der.. Det fikk jeg vite først på kvelden! Snakk om å være oppdatert! Fysj og fy! Venter bare på å bli syk nå! vemmelig!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2005 :  00:17:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
det er bare 99 dager til jul da :) *Glede seg*

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/09/2005 :  10:53:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er jo leenge..

Juhuu.. Sole titter frem på Fosen nå, men så lenge det varer undrer jeg på.. Hehe, det rima;D

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2005 :  12:00:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe, JUL? nei huff! Liker ikke jul jeg! Bare mas og masse folk over alt som stresser etter juelgaver ;) Liker bursdager best jeg, bare 13 dager til jeg fyller 20! :D
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/09/2005 :  14:22:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er bare 4 dager til jeg fyller 15;D

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 18/09/2005 :  17:32:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hehe, JUL? nei huff! Liker ikke jul jeg! Bare mas og masse folk over alt som stresser etter juelgaver ;) Liker bursdager best jeg, bare 13 dager til jeg fyller 20! :D

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Sier meg ganske enig der. Jeg stresser alltid i jula og blir skikkelig sur... Tror det kommer av alt stresset...

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 18/09/2005 :  18:04:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal jobbe på julafta i år Det betyr ingen Tre nøtter til Askepott...og heller ingen ordentlig jul... Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.