hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva synes du om været?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva synes du om været?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Bustetrollet

Skrevet - 18/09/2005 :  18:23:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tre nøtter til askepott er tradisjon.. Har sett både den og andre serier på juleaften i alle de år;D Ingen jul uten..

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 18/09/2005 :  22:10:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg skal også jobbe, så for meg blir det opptak av 3 nøtter til askepott. Ingen jul uten den filmen nei!
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 18/09/2005 :  23:36:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
batta: Hvor skal du jobbe da? Jeg har jobbet de to siste julaftene, men på kvelden. Har jobbet på sykehjem og feiret jul med de gamle. Høres sikkert kjedelig ut, men det var faktisk kjempekoselig!:) Satser på fri denne julaften da......
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 18/09/2005 :  23:39:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skulle foresten gjerne hatt hesten til askepott...... Goratsjekk er det ikke det den heter?

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2005 :  23:26:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jobber i Posten...har arbeidstid fra 7-12 på dager som kommer før helligdager (sånn som pinseaften, julaften, nyttårsaften). Og i og med at jeg neppe er ferdig før den tid (kommer jo helt an på mengden av post), og jeg har 10-15minutters kjøring fra jobb og hjem, så er jeg ikke hjemme før ca 1230 (akkurat når Tre nøtter til Askepott er ferdig)...

Hadde fri julaften i fjor, men var på jobb både i 2002 og 2003...
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2005 :  23:32:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forresten er det litt morsomt hvordan en tråd som startet med å handle om været til nå har vært innom jul, tre nøtter til askepott, og tilbake til jul(earbeidstider).

Nå skal det sies at de tre sistnevnte egentlig har ganske mye med hverandre å gjøre, men...

Hva syns du om været? Jo, jeg skal på jobb på julaften, jeg, så jeg får ikke sett Tre nøtter til Askepott...
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  10:40:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg er så heldig at arbeidsstedet mitt er rimelig internasjonalt, slik at vi som feirer jul/påske/17.Mai osv alltid får fri :-) Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  11:04:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Liker ikke jula, for bare "dårlige" ting har skjedd for meg i Jula! Som f.eks i fjor, da vi hadde operert hunden vår.. Lå hos henne på kjøkkengulvet i 4 dager i strekk, Julaften måtte vi feire hos broren min, så da fikk jeg ikke vært hjemme, 1.juledag døde hun.. :/
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/09/2005 :  18:45:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huffda:(

Nå har jeg ikke ridd på flere dager.. Så stygt vær at jeg rett og slett ikke orker og hyre på meg.

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  19:56:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
hipp hurra for ridehus! :P Så trist med hunden din anne, er kjempetrist når man mister dyr.

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  21:57:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Huffda:(

Nå har jeg ikke ridd på flere dager.. Så stygt vær at jeg rett og slett ikke orker og hyre på meg.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Gjorde en avtale med meg selv om at jeg skulle begynne å jogge en tur før jeg dro til skolen (går bare på skolen to dager i uka, og begynner ikke før 1215), men hvor lett er det å komme seg ut i dette været...? Hadde vært så mye greiere om det hadde vært fint vær (men innerst inne tror jeg vel kanskje det hele har aller mest med motivasjon å gjøre...bare å tvinge seg selv til å adlyde).

Noen som har gode forslag til motivasjon? Hvordan lokke seg selv til å gjøre noe som er så mye mer behagelig å få slippe...Er skikkelig lat helt til jeg kommer ut døra...
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/09/2005 :  22:18:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, der ser man..
Jeg har heller ikke motivasjon til å dra på ei regnbukse når jeg skal ut å ri. Jeg som begynte på et fotballag tilig i sommer, etter to måneder så sluttet jeg, pga. været.

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/09/2005 :  22:19:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Latterlig spørr du meg..

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 21/09/2005 :  18:46:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Drittlei regn!!!
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/09/2005 :  20:13:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, nå skal jeg vise dere hva får en dritt hest og vær vi har..

Sto kanskje i en time for og få vekk dritten, enda så for ikke alt!!!

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.