hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva annet enn hest driver du med?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva annet enn hest driver du med?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/09/2005 :  20:12:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hva annet enn hest driver du med?

selv går jeg også på skyting :) noe som jeg synes er kjempegøy, og for tiden tar også konfirmasjonsundervisningen litt tid, så det betyr mindre tid til hest

Skyting:http://byneset.skytterlag.no/ (bilde av meg under 11.09 lagmesterskap..)

Ina og Løkken<3

Bustetrollet

Skrevet - 12/09/2005 :  20:17:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei. Driver ikke med noe annet. Er ganske usosial av meg egentlig. Går på skole, sitter forran pc'en og fester Fester som bare det. Drikker og styrer på.
Huff..Hest og alkohol er kanskje ikke en fin kombinasjon. Husker en gang jeg kom hjem fra fest og måtte ha inn Rosita for det reinet slik. Rosita tror jeg bare tittet rart på meg. Det virket slik, hun ville liksom ikke være med meg, nølte litt..

Litt OT men,.

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 12/09/2005 :  20:40:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eit liknande emne Når du ikke er i stallen- hva da?

Redigert av - Lucinda: den 12/09/2005 20:41:42 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 12/09/2005 :  22:48:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg driver kennel Aquasam, oppdrett av samojedhunden i tillegg til hestene mine. Liker spesielt utstillinger og avl, men turene med hundene er balsam for kropp og sjel! Kommer nok til og ha samojedhunder til jeg blir gammel bitch jeg

Ellers så er jeg ganske usosial av meg, liker meg aller best her hjemme med dyrene mine og kan ikke fordra og gå på besøk o.l. Helt ok om vi får besøk da.
Og så sitter jeg en del forran pc`en, må jo holde meg oppdatert på Hestemarkedet og i hundeverdenen, hehe.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  00:13:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg er heltidsstudent (og i år skal jeg ikke satse på skippertaksmetoden før eksamen;)...ihvertfall prøve..), så lesing tar endel tid, men må jo gjøre noe annet enn å stirre på bøkene også da, så jeg er engasjert i NTNUI Ridning (nestleder, ridegruppa ved NTNU), trener endel aerobic, kjører telemark, jobber litt og selvsagt blir det endel festing (er jo UKA i år...):)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  07:28:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
sjekker ut det andre emnet jeg.:P Siden søkefunksjonen ikke funker gidda jeg ikke å lete:/
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  12:24:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Ikke for å irritere eller kritisere noens interesser, men kristine; du er da vel litt for ung til å drikke og feste? Fester mye selv når jeg ikke driver på med hestene mine, nå er jo jeg øyeblikk 20 også da.. men har roet meg en del ned nå som jeg har type. Syns det blir litt for mye å våkne opp med bakrus her helg..

Hender jeg går tur, er vel egentlig det jeg driver med! Har aldri hatt noe særlig med interesser utenom hest i grunn, det holder for meg i lange baner med 3 hester selv ;)!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 13/09/2005 :  12:57:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm må bare si meg enig med anne her eg..15 åringer som drikker?er alt for tidlig synes eg.Men men det er sikkert mange meninger og synspunkter rundt det temaet..

Eg drev også og festet ganske hardt for en stund siden hehe...ofte fredag+lørdag hver helg.Men akkurat som anne sier,så roet eg meg oxo ned etter at eg fikk type..og så føler eg at eg e blitt litt eldre,og mer "tantete" nå som eg er 22.
Stor forskjell fra da eg var 18 for å si det sånn..Har skjønt at det å våkne dagen derpå med skallebank gjennom hver helg liksom ikke er så kult lenger.
Men en fest innimellom blir det jo såklart da!

Ellers så er det skole(går på stend jordbruksskole i hordaland),jobb,kjæresten og hest som fyller dagene mine..Klemz deedee.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/09/2005 :  15:09:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ikke for å irritere eller kritisere noens interesser, men kristine; du er da vel litt for ung til å drikke og feste?
Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Så jeg skal sitte hjemme mens alle de andre i mitt nærmiljø er ute og fester? Sier jo ikke nei takk til en fest.

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  15:15:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Ikke for å irritere eller kritisere noens interesser, men kristine; du er da vel litt for ung til å drikke og feste?

Så jeg skal sitte hjemme mens alle de andre i mitt nærmiljø er ute og fester? Sier jo ikke nei takk til en fest.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Det går jo ann å ha det gøy å gå på fest uten å drikke da

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  15:27:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Kristine og Rosita: Jeg tok et valg når jeg kjøpte meg hesten, og det var nettopp det at hesten kom først. Sier ikke at du ikke setter din først, men for meg innebar det endel kvelder hjemme med mor og far mens de andre var ute på fest! Nå skal det også nevnes at jeg ikke er noe veldig festmenneske, og gjør det stort sett bare for det sosiale. Jeg var dum og ung i åttende klasse og drakk en del da. Falt ned fra et tak og ødela ryggen min, og etter det har jeg ikke rørt ei flaske. Det er faktisk veldig godt, billig og kjekt. Og som Helle sier; du kan ha mye moro uten alkohol
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  15:39:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Nei dette ble for flaut. sorry...

Litt off-topic da..

Men om fritida spiller jeg som oftest fotball. Har jo personlig trener!=) Så sitter jeg mye foran dataen, og det går mye tid til lekser. Dette ser jeg på som noen av de viktigste årene mine i mitt liv, så skal gjøre det best mulig i alle fag.

-Marte
Redigert av - *littledevil den 14/09/2005 14:11:19 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  15:44:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det går fint det. Må være sterk nok til å si nei. Det har jeg alltid gjort, og jeg er tilfreds med å finne på andre ting når de andre drikker seg sørpa fulle hver helg.

Hva jeg driver med utenom hest? Læreren min beskriver meg som "riv, ruskende hestegal", og jeg driver som oftest med Miss Viola hele tiden.

Men utenom det: Skyting og jakt (på torsdag begynner småviltjakta; alle ekorn, harer og ryper: WATCH OUT!!), trening (styrketrening og utholdenhet), fjellturer, ski (telemark), hunder og bøker. Dette er hva min fritid fylles med når jeg ikke er i stallen.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/09/2005 :  16:30:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det går jo ann å ha det gøy å gå på fest uten å drikke da

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Jepp Har ikke drikket på alle fester da. Husk jeg skal opp kl 7 morgenen etter og slippe ut Rosita!
Drikking er ikke oppskrytt!! Men om man drikker eller ei, samme det, når man ser andre "happy i fylla" så blir jo du selv også litt happy liksom..
Men dette har vel litt hvordan du har det hjemme; om du har søsken/foreldre som fester en del, så kommer det nesten automatisk til deg..

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  16:34:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Men dette har vel litt hvordan du har det hjemme; om du har søsken/foreldre som fester en del, så kommer det nesten automatisk til deg..

Joda, men det er fortsatt du som bestemmer over deg selv i forhold til det, og man kan alltid si nei. Uansett hva andre sier.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 13/09/2005 :  20:14:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var også en "festløve" før, selv om jeg var 17 år første gang jeg drakk meg full.
Syns heller ikke det er særlig kult å kaste bort en fin fri dag på å kaste opp. Men for all del, en fest av og til blir det jo

Men til hoved temaet, det blir liten og ingen ting tid til overs når en har syv hester og to hunder. Elsker oljemaling men har aldri tid til denne hobbyen. Drev med karate en gang i tiden, men måtte velge mellom det og hestene.
Er også gal etter astronomi, og kunne godt tenke meg å utdanne meg innen dette, men siden hestene er barna mine falt valget nok en gang på dem.

Og så har jeg jo en type/forlovede som krever nok tid
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.