hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når du ikke er i stallen- hva da?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Når du ikke er i stallen- hva da?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

popo

Skrevet - 28/07/2005 :  20:14:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er jo mye mye heste snakk her, og det er jo bra

Men hva driver dere med når dere ikke er i stallen?
Jobber med ol.. Gift, singel, barn ol...

Klem

karen&irpill

Skrevet - 28/07/2005 :  20:26:41  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Når jeg ikke er i stallen er jeg blant annet uheldigvis på skolen, eller spiller fotball, koser med dyra mine, er sammen med venner, pønsker ut ting jeg og Irpill må trene på (det er mange ting), men egentlig er det ikke mye jeg ikke er i stallen.

=)

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  21:20:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
i senga tihi
bor nesten i stallen noen ganger!
allefall før!
men når vi får seng i stallen til høsten kommer jeg vel til og være der en del hah!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  21:23:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
er jeg ikke i stallen er jeg vel ute med venner eller så sitter jeg her, ved datan:P hehe
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  21:31:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg studerer ved UiO, jobber deltid på McD og tilbringer helgene med kjæresten. - og spiller massevis av WoW. Nå om sommeren går det i kjæresten, WoW og tja.. snakking :-P Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  21:37:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke hatt noen stall å være i på ei stund (bortsett fra på folkehøgskolen i fjor), men det forandres forhåpentligvis til høsten:)

Da skal jeg begynne på orntlig skole igjen:p matte og fysikk ved UiS (sånn forberedelseskurs til ingeniørutdannelse), og så håper jeg på å få jobbe litt (utenom det jeg har i helgene), jobber som postman pat, ellers er jeg med venner og koser med babyen min (pcen). Og jeg håper altså at jeg har tid og penger til å fortsette/begynne å drive med hest

Nå i sommer jobber jeg og er med venner
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  00:30:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Når jeg ikke er i stallen pleier jeg og jobbe med hundene våre, pelsstell, turer, avl og kosing. Ellers så er jeg en del her inne på Hestemarkedet og på hjemmesiden vår, lik erog lese en del heste- og hundebøker + ser en del tv ( er tv-slave om kveldene...)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  22:54:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Tja.. Jeg jobber for det meste på fritiden min! De fleste av venninene mine jobber hele tiden det også, så vi ser lite til hverandre! Mens så går det jo en del tid til kjæresten min også :)
Liker å gå ut & feste når jeg har penger nok ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  22:57:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hva er WoW formosissima?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  23:11:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Eeeee, jeg er her?? hehe
Neida, er med på litt annet og;
ski, skole(grøss!!!), lekser, venner, ornder noe til hest som ikke er i stallen, hjelper til på gården(klipper gress...), og jobber hvis jeg har en jobb...

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  23:12:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Studiene tar mesteparten av tiden utenom stallen, jobber også litt som pleiemedhjelper ved St.Olavs Hospital, prøver å få tid til trening 3-4 ganger i uka, og er ellers sammen med kjæresten og venner. Nå om sommeren er jeg enten i stallen, eller i elektrolysehallen på Hydro og svetter;)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 30/07/2005 :  09:45:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Jobber deltid på Wagner, pusser opp i huset, sitter på nettet, steller med hunden vår, er sammen med venner, tar gjerne en fest nå og da og tja.. skal begynne på skole igjen til høsten.

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 30/07/2005 :  09:46:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Oj.. nå kom samboeren min og kremtet bak meg. Kan jo ikke glemme han!
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/07/2005 :  11:28:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ikke vært mye i stallen de siste månedene, så tiden har gått med til eksamener og skole frem til ferien...ellers er jeg med venner, kjæresten(går MYE tid til ham!) jobber på gården osv... Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 30/07/2005 :  19:00:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg ikke er i stallen jobber jeg stort sett, rett og slett for å få råd til å være enda mer i stallen. ;) Til høsten begynner jeg på Fjordane Folkehøgskule (hestelinja), og da regner jeg med at jeg vil få enda mindre tid til annet enn hest og jobbing. Det som evt. gjenstår av tid går som oftest med til venner, hestemarked og annet prat om hest :) Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 31/07/2005 :  02:03:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Tja...?
Jeg går på skole - skal blir lærer Så jeg tilbringer litt tid på høgskolen i telemark da...
Ellers jobber jeg på MENY (butikken over alle butikker..jeje), hvor jeg har ansvaret for kassene og PostIButikk når jeg er på jobb... I sommer jobber jeg MYE - og gjett om jeg er glad jeg ikke skal ende som kassadame.
Men om ikke jeg er i stallen, på skolen eller på jobben - hva gjør jeg da? Det finnes vel alltids noen venner som er klar for å finne på noe.. Og helg er vel stort sett lig fest - på godt og vondt

Glemte å skrive at jeg er singel (er kanskje bittelitt sær når det gjelder gutter...? ) Ikke hus, mann og barn på meg på en stund ennå.. Eller, ikke hus og barn iallefall - mannen i mitt liv dukker vel snart opp, forhåpentligvis

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

Redigert av - Anette&Ali&Aurello den 31/07/2005 09:40:28 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.