hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når du ikke er i stallen- hva da?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Når du ikke er i stallen- hva da?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tone_

Skrevet - 31/07/2005 :  09:33:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg går også på skole....Høgskolen i Agder, skal bli Sykepleier! Vurderer å ta videreutdanning og utdanne meg til jordmor etterpå. Har ett år igjen på sykepleien før jeg er ferdig. I sommer har jeg jobbet ganske mye, jobber på barselavdelingen på Universitetssykehuset i Stavanger...kjempegøy jobb og mange søte små babyer.
Ellers er jeg mye sammen med kjæresten, og litt tid til venninner blir det jo og. Liker å gå på handletur, lage god mat, se en god film eller sitte med laptop'en på fanget og surfe rundt blant annet på hestemarked...(som nå). Ellers går det jo litt tid til husarbeid, det er ikke fullt så gøy..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Monroe

Norway

Skrevet - 31/07/2005 :  11:14:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMonroe  Svar med kopi av melding
Heisann!
Før ferien gikk det meste i skole, lekser, eksamener, en dag i uka på sang (noe som er veldig greit, for hestene har iallfall ikke no i mot at jeg øver litt i Stallen:p), er med venner, har jeg kjæreste så er jeg med han! Nå er jeg forsåvidt singel, og veldig fornøyd med det! Får bedre tid til hesten min da:p
Nå i ferien gjør jeg ikke annet enn å jobbe her på gården, fjøs-stell, slappe av, kose masse med hesten, en fest i ny og ne (egentlig litt for liten til det da men...), være litt med venner.
Jeg sitter jo veldig mye på pcen også for tiden, hestemarked er umulig å bli lei av:p

Ellers skal jeg flytte til Stavanger, hvor jeg kommer til å satse enda mer på hesten, og litt mer seriøs trening, enn bare tur-riding. Jeg skal også begynne å trene...kanskje sykle til stallen er en fin måte å begynne på:p
Jeg skal også prøve å starte et band i Stavanger, i og med at jeg ikke kom inn på Kulturskolen der. Klarer ikke helt å legge sangen på hylla enda! Kanskje dere ser meg på et cd-cover om noen år:p hehe:)
I Stavanger skal jeg begynne på St. Svithun, allmenn. Etter det er det sannsynligvis psykologi-studier som står på planen!

Ellers, så har jeg jo verdens beste pusekatt, som er uvanlig avhengig av meg, og en knall skjønn Berner Sennen som tar litt av tida mi! (Hunden får kanskje valper i slutten av august:p)
Driver også litt med utstilling på hunden. Har fått noen gode resultater. For de som er inne det; 2 cert, 1 bim, 3 hp, 1 ck...trenger en cert fra NKK så er hun Champion:D
Veldig spennende:o)
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 31/07/2005 :  12:06:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Driver også litt med utstilling på hunden. Har fått noen gode resultater. For de som er inne det; 2 cert, 1 bim, 3 hp, 1 ck...trenger en cert fra NKK så er hun Champion:D
Veldig spennende:o)

Opprinnelig postet av Monroe

Skal du stille på NKK`s internasjonale i Stavanger i september da? Syntes det er den mest spennende tiden, ventetiden til de blir champions :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  01:20:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
eller.. jobber i stallen oxo da..
men utenom DET, så steller jeg kaniner, henger med venner, er på stranda, spiser is, trener, sitter på dataen, skriver dagbok, sover, dusjer, snakker i telefonen med venninner, ser på bilder av ponnin, ser på tv, hopper på trampolinen, plager mamma, rydder rommet, sminker meg, retter ut håret, ser på moteblader/ eller hesteblader, eller noe annet festlig!

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  03:03:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Når eg ikke er i stallen(som er rett utenfor dørenxD) så er eg med venner,passer barn,skole,fester,baler på med de andre dyrene(hund,katt,chinchilla) eller sitter her på MIX:-)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  18:03:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Når jeg ikke er i stallen så er jeg med venner, fester, bader, snakker OM hester;) Sååå... Jogger jeg(men ikke når det er så varmt som nå!!), sitter her på mixen;P jaaa... Det er vel noe av det:)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  19:28:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Når jeg ikke er i stallen, som jeg som regel bare er noen dager i uka, siden jeg har ikke Evita hver dag, sitter jeg med datan, sover, leser, gjør lekser, er med venner, tar bilder, som jeg aldri gidder å legge inn på datan, bader (i sommerferien) og sånt..
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  20:22:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Når jeg ikke er i stallen.. (som jeg egentlig er veeeldig lite i fortida) er jeg i fjøset (var der 7 timer i strekk å rydda i dag!), ellers sitter jeg vel en del her på hm, god avkobling det.. Kjører tur å handler og ellers veldig lite..

Kjedlig, kjedlig menneske jeg.....

Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 22/07/2006 :  22:16:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Hmm.. Skole, venner, lekser eller DATA.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  03:00:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Typen, familien, skolen, hjemme og venner
Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.