hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er så stolt=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Er så stolt=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  02:06:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Er så utrolig stolt av hestene mine fortiden.=) Sikkert en unødvendig tråd,men må få sagt det.

I det siste har frigge gjort store fremskritt. Hun har helt sluttet med bukkingen, å viser enda bedre respekt. Å nå har vi endelig fått til ryggingen perfekt på rett linje og ved å bare peke med pekefingren.. (uten tau eller grime) Like dann flytter hun og bakpart og frempart ved at jeg bare peker nå.. er så utrolig stolt av pia mi..=)

Å så har hun en tedens til å få full panikk når det kjører biler med henger forbi, men i går stoppet hun opp litt å bare så på den.

Frisco har endelig gitt meg full tillit, å det varmer så mye at jeg gråter ved tanken. Han var redd alle mann stemmer og beit og lydet ikke noe. Nå er han en drøm på tur, gir etter ved minste signal fra meg. Før var han slik at han prøvde å snu osv,men nå prøver han ikke i det heletatt, han er motivert for tur, å det er så hærlig.

Å så har blitt så ufattelig trygg på meg, i circling game en dag, la han seg pal rett ned foran føttene mine å begynte å rulle seg.

Blir så rørt over gullungene mine når jeg sitter sammen med dem på beite å får hodemasasje begge to:p Er så utrolig hærlig å fått så god kontakt med dem at de kan ligge utslokt på beite sammen med meg.
Kan ligge der i timesvis og sole meg sammen med dem å våkne av en våt mule eller tunge som slikker meg i anstikte.

Naboene spekulere fært når de ser frigge tusle rundt på gården løs å spiser vaffler sammen med meg og pappa.;p Hun er en ekte følges venn, og jeg er så utrolig gla i disse hestene=)

ord kan bare ikke beskrive hvor mye jeg elsker dem. Og derfor er det så hærlig å fortelle at vi har blitt så trygge på hverandre:):)

Frisco var jo som tidligere nevnt en misshandlet hest, å la på ørene bare noen nermet seg han, å nå har en så fin glød i øynene å kommer mot meg med spisse ører og villig til å leke. Han er glad for å bli salet på, å gir meg villig kos på hofta, mens han blir salet opp. Er så fantastisk å se forandringen i øynene hans. Å det å se at han tuslet etter meg hvor enn jeg går, å ikke rygger unna meg, men flate ører.

Stor koser meg fortiden med disse kjærlige hestene mine=)

Bare måtte fortelle dere=) er så rørt over den tillit de nå viser meg:)

MadlaogRauen

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  02:10:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
Åh! Det er kjempekos når hesten viser så masse tillit :)!
Du må ha jobbet masse med dem :)!

Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  02:18:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Ja, vi har jobbet masse med tillit, siden begge to var temmelig usikker. Å min ærfaring er at tillit er roten til det meste av problematferd, derfor har jeg jobbet mye med det området. Er så over lykkelig nå=) Er så ubeskrivelig herlig å føle mestring og få belønning i form av at hesten viser så stor tillit og kjærlighet:)
Gå til toppen av siden

ClaireMichelle

Sweden

Skrevet - 23/07/2006 :  04:19:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må bare gratulere! :) Vet selv hvor ufatteli morsomt det er når det går fremover med meg selv og hestene. En ufatteli deili følelse. Man får liksom ekstra lyst til å arbeide videre når man gjør fremskritt, det syntes nå værtfall jeg. Lykke til videre! :)
Æ e flytta til Sverige Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.