hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pirates of the caribbean-dead mans chest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Pirates of the caribbean-dead mans chest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 10/07/2006 :  10:36:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
ohh... skal på den premiæren på fredag jeg..
Noen som så forrige?? ( vil nok tru det..)
liker veldig godt den type eventyr filmer gitt...spesielt med de mannlige skuespillern`e...

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/07/2006 :  11:07:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Gleder meg noe innmari. Skal også på premieren
Har hørt rykter om at den skal være kjempebra (fra ei vennine som er i utlandet)

Så den forrige ja, eller har sett den en del ganger.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2006 :  11:13:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Jeg var på førpremiere for den forrige og jeg ELSKET den :D Jeg elsker den fremdeles, selv om jeg har sett den ALTFOR mange ganger og.. eh. Ja. Er blitt litt lei, kanskje.. :] Men jeg skal VIRKELIG!! se Dead Man's Chest! Må bare vente på en venninne eller to for å komme hjem, vil ikke se den alene.. ;) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/07/2006 :  11:36:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Her skal vi en gjeng på 6 stk å se. Gleder meg som bare det ;-)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2006 :  14:14:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Å, eg og bestevennina mi skal :) Gler meg noko sinnsjukt til premiera! Håper den blir like bra/bedre enn den første
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

badminton
» VIP

Skrevet - 10/07/2006 :  15:16:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
har familie i kr.sand... å der ble den sendt fredag 7 og lørdga 8. pga kvarten... så alle der har sett den...
Le godt så lenge du lever, for du lever godt så lenge du ler... Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  12:30:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
tror jeg har fått biletter til premieren jeg også! blir digg Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  16:04:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg så den første, og skal absolutt se denne! MEN: Her langt oppe i ødemarka har vi ikke kino om sommeren, og vi har kino bare 1 gang i måneden ellers, så jeg håper de sender den ganske fort..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  16:37:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
OOhh yea skal seff se den..den har premiere her i bergen på fredag,eg og en veninne skal.*glede seg*
Blir gøy å "møte" jack sparrow igjen ja!
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  19:33:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Heheheee... Har ikke sett eneren en gang jeg.. Men skal se den en av dagene, og på kino en eller annen dag og se den andre
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  20:46:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Hæ!?! Har ikkje du sett eneren??? Går det and?
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  21:18:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Oooh, gleder meg=) Johnny depp som najs porat igjen..oooohhh=) Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  21:19:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Shit..så akkurat når jeg trykte send at det stod porat, ikke pirat..menmen, den lar vi stå Gå til toppen av siden

Jettomilla

» VIP

Skrevet - 13/07/2006 :  14:12:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJettomilla  Svar med kopi av melding
O ja!! Skal på premieren.. i morgen faktisk iii! Trodde det var lengre til jeg.. Men, å så bra! *klappe begeistret i hendene*

Har sett enern så uutrolig mange ganger! Forstod ikke at det var på tide å legge den bort før jeg satt og sa alle replikkene før de kom

What goes around comes around.. Gå til toppen av siden

Jettomilla

» VIP

Skrevet - 13/07/2006 :  14:15:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJettomilla  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Oooh, gleder meg=) Johnny depp som najs porat igjen..oooohhh=)

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

What goes around comes around.. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  14:56:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Skal i morgen ettermiddag å se Fredag altså..

Gleder meg, mange flinke skuespillere!

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.