hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen vært på vipen min..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Noen vært på vipen min..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

~Stine~

» VIP

Skrevet - 12/09/2005 :  09:12:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, Selameyjan!
Kopi av melding:
En ting til som jeg synes er litt merkelig; jeg skrev et innlegg i dette forumet for noen dager siden også, da var jeg allerede logget inn, men likevel måtte jeg logge meg på nytt for å få sendt inn innlegget (regner med at jeg må det nå også, hvilket for så vidt ikke er så merkelig, siden jeg nå har klikket logg av 7-8 ganger...)

Hvis du skal være logget på MIX, må du logge deg på her inne på MIX og klikke på Lagre passord.

Kopi av melding:
Det trodde jeg i hvert fall. Jeg klikket på "logg av".
Men litt senere gikk jeg inn på min egen vip uten å logge på, og da ser jeg at det kommer opp et nytt tidspunkt for når jeg har vært logget på sist: Jeg er altså ikke logget av.

Når jeg har logget av må jeg lukke hestemarked-vinduet og åpne et nytt Internett-vindu og fortsette å surfe..
Det går ikke å logge av og fortsette på hestemarked.

Håper dette var til litt hjelp

Mvh Stine
Gå til toppen av siden

Selameyjan

Skrevet - 12/09/2005 :  10:18:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk, Stine.

Veldig greit å vite.

Pauline

www.selkie.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/09/2005 :  12:11:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
hei..

har kun vært på hestemarked fra dataen jeg har hjemme og har snakket med søsteren min og det er ikke hun og m&p har aldri på hestemarked men jeg vet ikke hva som har skjedd..

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  21:50:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
jeg tror ikke du er alene om det venninden min har opplevd det samme! noen hadde endret VIP'en hennes og sånt! utrolig dumt og kijpt gjort!
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 29/10/2005 :  11:55:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Sånne ting er utrolig unødvendig! Jeg for min del har brukt mye tid på VIPen min!!! Mange timer til sammen. Hvis noen drev å kødda med det jeg har gjort på VIPen min, hadde jeg blitt fly forbanna. Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 29/10/2005 :  17:56:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
shønner ikke hvorfor folk bARE lager en vip selv! bråk kan de lage et annet sted!
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Maeve

Skrevet - 03/11/2005 :  18:35:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er vel ikke særlig populær her, anonym som jeg er. Men er det noen som vet hvorfor jeg, etter å uheldigvis ha logget meg på på hovedsiden, ikke klarer å bli logget av igjen?
Jeg foretrekker å være en lurker, og har ikke behov for at folk skal se at jeg har vært innom div vip'er. Om noen forsøker å finne ut hvem jeg er, blir de bare irriterte over en svært lite innholdsrik side likevel...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.