hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen vært på vipen min..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Noen vært på vipen min..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  08:16:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Noen har logget seg inn som meg og skrevet i dagboken min..
Ble sjokkert når jeg så dette.. Fy f*** så dårli gjort..
Blir bytte av passord nå ja.. men skjønner ikke hvordan noen klarer å logge seg inn som meg, må si at jeg har et veldig rart passord.
Noen som har opplevd lignende?

Ina og Løkken<3

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  08:24:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har ikke opplevd det, men fy søren så sykt da?!!
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  08:33:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Ina: Jeg opplevde noe på vip i går som jeg stusset litt på. Noen hadde lagt igjen "hilsen" i gjesteboken til en venninne av meg, der hun rakket skikkelig ned på hesten hennes. Utrolig kjipt gjort. Sjekket ut Vip'en, og det var selvsagt en anonym vip. Skikkelig teit gjort spør du meg.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  14:39:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Så dårlig gjort.. Byttet passord nå, så håper virkelig det ikke skjer igjen.. Syns det var skikkelig dårli gjort.. Ble sikkelig sint..
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 05/09/2005 14:40:33 Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 05/09/2005 :  19:05:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Har også opplevd før å komme over viper som er "fantasiviper" der ingenting av det som står er sant og de har tatt bilder av andres hester og presenterer dem som "sine egne"... latterlig igrunn..ei venninne fant et bilde hun hadde tatt av hesten som hun eier inne på en annens vip under "hesten min"..
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2005 :  16:48:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
ina: har du vært innom hestemarked på en offentlig pc? f.eks på skolen eller noe? Kan hende du har glemt å logge deg ut da, og så er det noen som har tatt seg friheten..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  15:04:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har nok ikke vært inn på hestemarked med en annen pc en våres og har snakket m søstra mi og hun har ikke gjort d.. men håper ikke d skjer igjen..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  00:07:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Æsj kjedelig når folk skal drive på sånn!
Hadde de skrevet noe vemmelig da (Kjipt og ekkelt uansett altså, men bare lurer)

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  00:41:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er helt utrolig hvor mye stygt folk skriver i gjestebøkene til hverandre da... Makan til oppførsel, så desverre så overrasker det meg ikke at noen gjør slike ting..
Fantasivipene er forsåvidt greit, så lenge folk ikke stjeler andres bilder osv. Men å drive drittkasting er noe annet.

Hege Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  07:40:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
De hadde skrevet noe som: Jeg har fått meg kjæreste som heter kaptein sabeltann.. Litt barnslig? :/
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  20:04:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg opplevde noe på vip i går som jeg stusset litt på. Noen hadde lagt igjen "hilsen" i gjesteboken til en venninne av meg, der hun rakket skikkelig ned på hesten hennes. Utrolig kjipt gjort. Sjekket ut Vip'en, og det var selvsagt en anonym vip. Skikkelig teit gjort spør du meg.

-Fikk akkurat det same. Trur eg veit kven som skreiv til meg, men det var anonym vip, so klart. Eg stussa over kor rett bokmål det var, og ingen ørstingar hadde turt å skreve det til meg, ikkje so rettskrevet i vert fall..
Synes det er heilt utruleg at folk gidd. Alle desse anonyme brukarane, det er heilt utruleg!

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  21:13:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
De hadde skrevet noe som: Jeg har fått meg kjæreste som heter kaptein sabeltann.. Litt barnslig? :/

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

*ler* det var jo i det minste litt humor da...

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 09/09/2005 :  07:41:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
hehe.. Det var jo d da
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 09/09/2005 :  08:41:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

-Fikk akkurat det same. Trur eg veit kven som skreiv til meg, men det var anonym vip, so klart. Eg stussa over kor rett bokmål det var, og ingen ørstingar hadde turt å skreve det til meg, ikkje so rettskrevet i vert fall..
Synes det er heilt utruleg at folk gidd. Alle desse anonyme brukarane, det er heilt utruleg!
Opprinnelig postet av Oxhovd Victoria=o)

Var innom gjesteboken din en tur og så. Utrolig kjipe folk som driver og legger igjen dritt i på vipene. Syntes det er utrolig feigt å ikke stå frem med fullt navn når man driver å uttalere seg om ting man i utgangspunktet ikke har noe med. Men noen folk har problemer.. sånn er det bare!

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2005 :  23:57:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Ja, det er heilt utruleg. Det som eg og min far la først merke til var den gode rettskrivinga (i bokmål), og det bruker me ikkje til vanleg her i Ørsta. Einaste plassen dei bruker det "til vanleg" er ute i Ålesund og dei traktene der ute. Og det var noko, uten at eg skal henge ut vedkommange el. , som stemde med Ålesund-traktene og "utstillinga".. men men, den personen får tru kva den vil.
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Selameyjan

Skrevet - 11/09/2005 :  23:09:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei. Jeg har nylig laget denne vip´en (egentlig for å prøve å skaffe sønnen min en fôrhest). I kveld har jeg sittet foran PC`en og "surfet" litt rundt på andres vip´er, og etterpå logget jeg av.

Det trodde jeg i hvert fall. Jeg klikket på "logg av".
Men litt senere gikk jeg inn på min egen vip uten å logge på, og da ser jeg at det kommer opp et nytt tidspunkt for når jeg har vært logget på sist: Jeg er altså ikke logget av.

Jeg logget av igjen, men saken er at samme hvor mange ganger jeg logger av, så er jeg fremdeles logget på. Jeg antar jeg er nødt til å restarte PC`en for å logge av, og slik skal det vel ikke være?!

Det er ikke så farlig for min del, fordi jeg kommer sikkert bare til å logge på fra min egen PC, men kanskje det som har skjedd med deg som startet denne debatten, er at du logget deg på, og tilsynelatende av, fra en PC andre hadde tilgang til.
Det er jo ganske lett for hvem som helst å gå inn på din vip, hvis man egentlig ikke er logget av, når man har klikket logg av.

En ting til som jeg synes er litt merkelig; jeg skrev et innlegg i dette forumet for noen dager siden også, da var jeg allerede logget inn, men likevel måtte jeg logge meg på nytt for å få sendt inn innlegget (regner med at jeg må det nå også, hvilket for så vidt ikke er så merkelig, siden jeg nå har klikket logg av 7-8 ganger...)

Er dette tekniske feil, eller pleier det å være slik?
(Eller er det noe jeg gjør feil? I så fall, hva da? Jeg har ikke svart ja til "husk passord på denne PC`en" e.l.)

Pauline

www.selkie.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.