hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ny sal - annbefalinger?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 ny sal - annbefalinger?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  09:19:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
hei
jeg skal kjøpe meg ny sal nå og lurte på om det er noen som kan annbefale en god sal.. vil helst ha allround sal med mykt og godt sete og god knestøtte. Har noen av dere annbefalinger på noen saltilpassere også? i telemark området da. vil helst at salen skal passe ordentlig så det ikke blir noen ryggskader ogsånt så tenkte jeg skulle få en saltilpasser til å komme.. noen andre som har erfaringer innen det?

mvh ronja&connie

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  19:20:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei du!

Kieffer kombinertsalene er jo ganske gode, men den beste salen jeg noen gang har hatt er den jeg kjøpte meg for litt sida! En Pessoa Anky xl dressursal!! Verdens beste sal!!hehe:)

Lykke til med salkjøp!;)
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 27/08/2005 :  19:26:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg sverger til Sommersalene. Kjempegode saler, og ikke fullt så dyre som Kieffer og Pessoa.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  20:56:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Windsor elite-sadlene koster en del, men er ditto gode :-D Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  21:26:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Liker også windsor salene, og vil du ha mykt sete bør du ikke kjøpe kieffer (de jeg har prøvd er ihvertfall kjempeharde)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  22:03:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg eeeelsker Trainerssalene! De er dødsgode, både for hest og rytter, man får utrolig mye for pengene.

Da jeg kjøpte salen min for nesten et år siden, brukte jeg salmakeren Jeanette Øyan. Hun reiser rundt i hele landet for å tilpasse saler.
Jeg betalte 600 kr for en times saltilpassning, inkl. et kurs.

Vet ikke om du har vurdert syntetsaler, men jeg vil absolutt anbefale de i lær. Prisforskjellen er ikke så grusomt stor.
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  22:24:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Enig med hun over her; Trainerssalene er meget gode, og ikke så halvgale i pris heller.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2005 :  14:30:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
Takk for mange svar
syntetsaler liker ikke jeg helt heller.. vil heller ha i lær..
har tenkt på pessoa salene, de er veldig dyre da, men man får vel endel igjen for pengene.. men så er det det å selge gamle salen da, er vel et ganske stort prosjekt det også.. ikke så mange som kjøper sal over internett..

mvh ronja&connie
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.