hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - EuroLite hjelm
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 EuroLite hjelm
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lyngen

Skrevet - 26/08/2005 :  10:07:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som har Euro Lite hjelmen? Vurderer å kjøpe meg den, men har ikke fått prøvd en enda.
Har i dag en Champion hjelm, som er meget irriternede når jeg rir på tur og dukker under trær eller lener meg bakover. Den sklir ned i øynene mine,selv om den er så trang at den klemmer på hodet. Den er altfor lang nedover bak.

Noen som har synspunkter på Euro lite hjelmen? Eller andre anbefalinger i samme prisklasse

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/08/2005 :  15:34:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg har en EuroLite hjelm, tilsvarende denne. Jeg er meget fornøyd med brukeregenskapene til hjelmen. Den sitter veldig godt på hodet, og har ventilering slik at man ikke blir så svett og varm i toppen når man rir. Hakespennen er dessuten veldig komfortabel. Denne hjelmen glir ikke ned i øynene og den har en spesiell foring innvendig som former seg etter hodet. Det er derfor best å kjøpe en hjelm som kanskje kjennes litt liten, da den vil utvide og forme seg de første gangene den brukes. Eneste minuset er at den sitter litt "høyt" på hodet, men slik er visst de fleste hjelmene uavhengig av merke av denne typen. Alt i alt en god hjelm, som selvfølgelig også er sikkerthetsgodkjent. Jeg anbefaler den!
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2005 :  19:21:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har en hi-lite pro plus hjelm som jeg har kjøpt på Hööks, koster 779 kroner, og den er veldig god og behagelig å ha på! Er igrunn ganske lik den hjelmen som Christine26 snakker på. Det lønner seg nok å kjøpe den en str. mindre enn du vanligvis pleier, fordi den utvider seg når du har brukt den ei stund. God og sval hjelm, selv på de varmeste dagene ;) Og varm og god når det er kaldt, så jeg er veldig fornøyd med den hjelmen, beste hjlmen jeg har hatt hittil:)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

calmcasil1
» VIP

Skrevet - 26/08/2005 :  21:27:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har samme hjelm som Wenche, enig i alt! Kjempebra hjelm:)
En by - Et lag
Det handler om stolthet
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  01:45:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
jeg har en eurolite hjelm, er veldig fornøyd med den. Den er veldig god å ri med. Jeg falt av så det sang en gang og hodet mitt var godt beskyttet.
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  08:28:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg har en eurolite hjelm, er veldig fornøyd med den. Den er veldig god å ri med. Jeg falt av så det sang en gang og hodet mitt var godt beskyttet.

Opprinnelig postet av Ixnay

Jeg håper du byttet hjelm etter fallet?

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  14:04:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
jepp har nye eurolite hjelm

redigert pga skrivefeil

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen"
Redigert av - Ixnay den 27/08/2005 14:05:21 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2005 :  20:50:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Har også samme som Wenche og Calmcasil, og trives veldig med den. God, god hjelm! Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 29/08/2005 :  09:36:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var på lørdag å kjøpte hjelmen. Er foreløpig kjempe fornøyd. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.