hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - gode tips!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 gode tips!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

blakken elsker

» VIP

Skrevet - 26/08/2005 :  20:06:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
her er noen gode tips angående strigling.
1. skal du på dressur stevne? og hesten er blitt skiten? bruk våt servet! men ikke med parfyme i.
2. du kan også bruke det i neseborene og rundt øynene.
3. det er lurt og bruke rundbørsten på beina til hesten innimellom hvis ikke heten svetter så mye for da mister den ikke hår.
4. du kan også bruke rundbørsten i pannen til hesten.
5. tørker hoven til hesten din ut så bruk hovfett under hoven altså der strålen er.

håper dere vil følge disse rådene har en hest til salgs si ifra om du er intrisert.

Lene.

Norway

Skrevet - 26/08/2005 :  21:11:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
3. det er lurt og bruke rundbørsten på beina til hesten innimellom hvis ikke heten svetter så mye for da mister den ikke hår.

Hæ?

Bruker selv rundbørsten på beina på hesten,men at det var pga dette visste jeg ikke....
Selv trodde jeg det var for å hjelpe på blod-sirkulasjonen,og for å få av dritt på beina...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

blakken elsker

» VIP

Skrevet - 28/08/2005 :  16:02:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er derfor også men mest av alt for og få av årene på beina vis ikke hesten svetter så mye på beina bruker selv rundbørsten på beina til pass-hesten min. Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 28/08/2005 :  16:20:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det er derfor også men mest av alt for og få av årene på beina vis ikke hesten svetter så mye på beina bruker selv rundbørsten på beina til pass-hesten min.

Opprinnelig postet av blakken elsker

Hæh?

Hva har svetting med saken å gjøre?
Mulig jeg ikke er helt med her men...

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2005 :  21:34:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Først så sier du:
Kopi av melding:

også sier du:

Kopi av melding:
det er derfor også men mest av alt for og få av årene på beina vis ikke hesten svetter så mye på beina bruker selv rundbørsten på beina til pass-hesten min.

Er ikke dette litt motstridende?
Først er det lurt å bruke runbørsten på beina, for da mister ikke hesten så mye hår, og så sier du det er mest av alt for å få av hårene

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/08/2005 :  22:34:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjønnte ikke dette helt jeg heller:S

Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 29/08/2005 :  11:12:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
eh hæ??om hesten har tørre hover,så bør man IKKE smøre på olje/fett!dette "impregnerer" hoven,dvs holder all fuktighet ute.det har faktisk helt motsatt virkning enn å TILFØRE fuktighet..bedre å spyle bena med vann en stund,så hovene får trekke til seg fuktighet fra vannet.
klemz fra deedee.
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2005 :  17:09:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
jeg blir egentlig litt irritert av dette,,
det er bare sååå utrolig mange andre sånne emner,kan ikke bare alle skrive om dette på samme side???

klem..

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

blakken elsker

» VIP

Skrevet - 30/08/2005 :  19:28:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
sorri har skrivd litt feil
det er lurt og børste med rundbørste på beina til hesten vis den ikke svetter så mye. vis den ikke svetter mister den ikke hår så om du børster hestens bein mister den hår! kjønner?
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2005 :  20:33:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
sorri har skrivd litt feil
det er lurt og børste med rundbørste på beina til hesten vis den ikke svetter så mye. vis den ikke svetter mister den ikke hår så om du børster hestens bein mister den hår! kjønner?

Opprinnelig postet av blakken elsker

Ehh, nei egentlig ikke...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/08/2005 :  22:04:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjønnte liksom ikke vitsen. Om hesten ikke svetter på bena, jaja, greit nok.. Det er jo ikke alle som rir hesten sin til den er gjennomvåt heller da. Bena er jo den plassen hesten ikke svetter så mye. Ikke så mange svette skjertler.

Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 30/08/2005 :  23:24:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Tror nok hesten mister de hårene den skal miste uansett. Med mindre den er syk. Gå til toppen av siden

blakken elsker

» VIP

Skrevet - 01/09/2005 :  22:28:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
dere kjønner det ikke! når ikke hesten mister like mange hår på bena som på kroppen kan du bruke dette rådet! Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2005 :  22:46:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
HA,HA! lurer bare på en ting; Hvor gammel er du egentlig,blakken elsker?? Gå til toppen av siden

blakken elsker

» VIP

Skrevet - 10/09/2005 :  20:02:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
har du noe med det!!!!!? tror du ikke på det jeg sier? det var faktisk kusinen til venninna mi som sa det og hun skal delta i oslo horse show!!
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2005 :  20:53:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
heihei, rolig nå....

Litt tvilsomt det rådet, men oki lå gå.

Ikke bli så amper....

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.