hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Den nye designen på Vip
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Den nye designen på Vip
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

*Showjumping*

Skrevet - 16/08/2005 :  16:03:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er fint det dere har gjort med gjestebøkene slik at det er delt opp i flere sider, og den lille design forskjellen, men jeg irriterer meg over at man ikke kan trykke på nicket til forfatter av gjestebokinnlegg mere - og komme direkte til dems vip!
Nå må jeg søke på navnet og masse styr.
Før var det jo bare å trykke "vis vip" til den som har skrevet i gjesteboka...

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 16/08/2005 :  16:33:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ganske enig;) utrolig irriterende!
Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  16:42:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ja, gjett om!!
Kommer aldri til å gidde å bare stikke innom andres viper mere... Da må det være noe spesielt. Kan vel ikke være så vanskelig å få tilbake denne funksjonen???

Ellers er jeg ganske fornøyd :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

*Showjumping*

Skrevet - 16/08/2005 :  16:54:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja ikke sant!
Får ikke særlig lyst til å søke fram nicket til folk som har skrevi i gjesteboka mi, for å svare dem..Synd men sant..!
Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  17:41:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Må bare si meg enig jeg også!
Men ellers syns jeg det var bra med noen nytt =P

Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  17:41:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm, ja har blitt utrolig tungvint med at man må søke frem navnet på folk... Ellers så er det vel sikkert greit nok, syntes det var greit før også jeg men...

Så håper hestemarked kan få gjort noe litt fort med det gjestebok greiene...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  17:43:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Må bare si meg enig jeg også!
Men ellers syns jeg det var bra med noen nytt =P

Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  18:31:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Tror nok den VIP "kanppen" kommer tilbake, men er sikkert ganske tidkrevende å gjøre om, så må jo bare rose dem for at de har gjort om noe.. Var jo mange som klaget på at gjestebøkene ble så lange, og ville ha dem delt opp i sider, og nå har dere fått det, så bare vis litt tålmodighet, så kommer nok VIP knappen snart også, men er sikkert ikke bare bare å ordne det! :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  18:37:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Denne funksjonen har sånn sett vore tilgjengelig tidlegare også så det er ikkje noko nytt. Det er berre det att da var det mange som ikkje fant fram til denne måten og vise vipsidene på. Men det har altså vore muleg lenge å få f.eks gjesteboka fram slik.

Men ser ut til att vip sidene i likhet med mix kjem på egen server. Sjå url adressa når du er inne på ei vip side. Muleg det derfor er blitt slik no?

Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 16/08/2005 :  19:01:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Synes ikke det var noe særlig dette her.. Synes vipen ble så rar? Mulig det bare er sånn på min pc (premenstruell pc som aldri vil samarbeide)..

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  19:04:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
"vip-linken" funker hos meg nå iallefall :D
Så da har jeg ingenting å "klage" på, flott med noe nytt!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  19:38:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Mange som mener ditt og datt, negativt og positivt.. Men er det ingen som har noe å si til hastigheten, og er fornøyde med den? Man hører jo alltid noe om dersom ting går for treigt, men når det fikses så er det ikke lengre noe galt. Og heller ei noe folk merker
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  21:23:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jo, jeg har merket at hastigheten har blitt høyere, både her på MIX1 og på VIP sidene, før måtte jeg sitte i evigheter å vente, mens nå spretter ting opp med en gang jeg trykker på noe! :D
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  21:34:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå ble jeg akkurat sånn passe irritert...
Har vært flittig dagbokskribent, men får ikke frem noe på den såkalte "neste side"- funksjonen på dagboken min.
Regner med at det blir ordnet opp i ganske snart?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  23:22:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har vært flittig dagbokskribent, men får ikke frem noe på den såkalte "neste side"- funksjonen på dagboken min.

Opprinnelig postet av Renegate

Var innom vipen din nå og sjekket ut dagboken. Alle innleggene er der de:)
Ellers har jeg ingen kommentarer til de nye vipsidene foruten at det er bra at hastigheten har blitt høyere.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 17/08/2005 :  13:02:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Renegate

Var innom vipen din nå og sjekket ut dagboken. Alle innleggene er der de:)
Ellers har jeg ingen kommentarer til de nye vipsidene foruten at det er bra at hastigheten har blitt høyere.

Opprinnelig postet av Christine26

Var innom nå selv og så at dagboken var fikset
Honnør til hestemarked, liker forøvrig den nye "looken"

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.