hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Reklame i posten
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Reklame i posten
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  14:46:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Noen fler som har fått reklame i posten av Hestemarked? Hva syntes dere om det?

Syntes det er unødvendig å sende slikt med posten, man kan vel heller kjøpe annonseplass på nettsiden. Liker ikke reklamepost, sløsing med papir syntes jeg.

Lene.

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  15:05:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke fått,og ønsker ikke få det heller... Hva er vitsen???
Som Miss Eva poengterer...de har jo faktisk et helt internett å reklamere på...og er da strengt tatt mer enn nok reklame her på deres egne sider....
Negativt for hestemarked....

Takker for meg. Gå til toppen av siden

*Showjumping*

Skrevet - 11/08/2005 :  15:51:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke fått det og er glad for det.
Adressert reklame i posten er slike ting de bør oppgi under registrering!
Samme som dette med at de solgte MMS bilder av våres egne bilder, bare tull og brudd på opphavsrettloven, burde også oppgies i registrering! Så ble jo dette MMS opplegget fjernet fort, så får håpe dette reklame sakene også blir det!
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  15:56:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Ja, det burde de opplyse om. Litt morsomt var det da, fordi jeg hadde ikke oppgitt hele adressen min, så brevet var adressert til "4022 Drømmeland" *glis*
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  16:15:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
hehe, smart trekk..:P

Eg fikk det i dag, blei eigentleg heilt sjokka og forbausa. For eg veit kven eg får post med og korleis breva ser ut på utsida, men da eg såg dette var det så vidt eg tårte å opne det. Blei liksom litt skuffa når eg las kva det gjaldt.. men men..:P

Ann Lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  16:23:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes i grunn ikke det gjør så mye jeg.. Synes vi får mye gratis på denne siden. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  16:52:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke fått reklame i posten, hadde vel egentlig ikke gjort meg noe om jeg hadde fått det heller, men er vel litt enig i synspunktene ovenfor her... Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  16:56:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke om dette er sendt ut til alle, eller kun de som har krysset av på "Motta nyheter" under brukerdata. Jeg har iallfall krysset av der ser jeg, og jeg fikk også brev i dag. Har man krysset av her kan man iallfall ikke klage..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  17:07:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Nei, det er ikke det, for jeg har ikke krysset av. Det gjør forsåvidt ingenting, men jeg syntes bare det er litt unødvendig med reklame i posten bare.
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 11/08/2005 :  17:22:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Var redd det var ei regning jeg hadde glemt fullstendig av jeg.. Ble litt paff over at hestemarked sendte ting med posten.. ville ikke e-mail være lettere/billigere?
Men uansett, synes ikke de gjør noe galt ved å sende det.

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  22:00:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Helt greit med reklame... men hadde håpet det var noe litt mer spennende når jeg først fikk brev da! ;)
Men kommer ikke til å kjøpe noe, brevet forsvant rett i søplekassa.... *sorry hestemarked*

Redigert for å legge til at jeg faktisk har takket NEI til å motta nyheter, men fikk brev likevel... hmm...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

Redigert av - Anette&Ali&Aurello den 11/08/2005 22:19:54 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  11:08:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Fått jeg og ja, og synes d er helt ok, men mail har kanskje vært bedre/billigere..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  11:16:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har fått det, men er ikke interessert. Litt "skummelt" og åpne det, siden det sto en vilt fremmed adresse på baksiden. Men ellers ok.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  11:19:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Litt "skummelt" og åpne det, siden det sto en vilt fremmed adresse på baksiden. Men ellers ok.

Hehe, sant, tenkte "oi shit, hva er det nå jeg har glemt å betale" med en gang :P

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  11:25:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Litt "skummelt" og åpne det, siden det sto en vilt fremmed adresse på baksiden. Men ellers ok.

Hehe, sant, tenkte "oi shit, hva er det nå jeg har glemt å betale" med en gang :P

Opprinnelig postet av MissEva

Noe sånt ja...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  12:04:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jippi, jeg fikk brev idag!!
Så 'gøy'..! Ser forresten at brevet er sendt den 2.8. , er det virkelig så tregt i posten nå?
*venter på hööks pakke som ble sendt den 4.8.*

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.