hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - skryter litt jeg!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 skryter litt jeg!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  21:28:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hei
vil gjerne skryte litt av den nye stallen vår!
siden dette forumet kalles mellom himmel og jord så bruker jeg dette til og skryte!

stallen vår!

i mange år har jeg stått på samme stall som har vært falleferdig!
men nå har vi fått ny og den må jeg skryte av!

vi har stort forlager med masse friskt grønnt høy!
store bokser 3x3 meter!
viduer og masse lys!
bred midtgang og stor dør og leie ut av!

kjempe stort salkammer med skap til alle og et fint oppholdsrom med vindu med utsikt over luftegårder og ridebane!
vaske rom med varmt og kaldt vann!

plass med 3x2 lysstoff rør der smeden skal stå og sko!

vi har til og med panel i taket!
hestesko dørhåndtak på skapende våre !
stor plass til og henge dekken!

plass til og pusse utstyr
og ikke minst kjøleskap og micobølge ovn!

bord og stoler og kjøkken benk!

bllig stall leie!

utslipp i uka og en helge foring per hest man har som går på rundgang!

hesten er ute fra kl 6 til kl 5
flis
høy
silo
ridebane
rundkorall
inkl i leien som er på bare 2500kr månden!

synes stallen min for øyeblikket er nydelig!

vi har ledig stallplass foresten!

sånn nå har jef fått skrytet litt av stallen jeg står på!
så nå er det deres tur!

fortell fortell

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

Tone_

Skrevet - 28/07/2005 :  21:51:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stallen vår er ikke så "flott"... men den er bra fordi
- Den er liten og koselig
- Få hester der, og dermed rolig
- Vi styrer det meste selv
- Hestene er ute fra 6 om morgenen til kvelden
- Billig stalleie (500 i mnd for boks/foring/utslipp)
- Store bokser
- Flere og ganske store luftegårder
- Ligger sentralt, ikke langt hjemmefra og til travbanen

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  22:17:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hørtes bra ut!den stallen som er ny nå blir sikkelig forandring da fordi vi har hatt den dårlige stallen der vi har veddet på når taket kommer
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  01:05:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Stallen " min " er rett utenfor døren til huset vårt, den inneholder to bokser, en vaskeboks og en bred og god midtgang. Sal- og fòrrom er rett på siden av den ene boksen. Der har vi kr.fòret, noe høy og utstyret til hestene.
Ikke så veldig fancy stall, men jeg er kjempefornøyd med den :o) Koselig stall hvor jeg regjerer alene for tiden sammen med kattene våre :o)
Ved siden av stallen har vi 12 mål med beite til hestene, og skal nå få havnehage til dem rett utenfor stallen. Det skal bli herligt, slippe og hente inn to moldete grapsefanter hver dag det regner..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 31/07/2005 :  23:05:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
så koslig bente!

jeg bare digger stallen nå ass!

se vip tigull the best 4 life og bedømm selv!1 obs kommer flere bilder

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2005 :  19:05:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
tenkte jeg ville skryte litt jeg også:) ikke av stallen da men de nye fine innhegningene vi har laget i sommerferien:)
det her er bildet av slik gjerdet var før:

og slik er gjerdet i dag:):

har brukt mange dager på det men endelig er de ferdige disse 3:)

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2005 :  00:40:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har vært flink og vasket og malt boksene mine i år!! Har to bokser igjen å male så er jeg ferdig!!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2005 :  11:15:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
wuhu! Og jeg har fått et nytt beite til hestene, nesten 20 mål stort :D
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 09/08/2005 :  11:53:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
på stallen "vår" er det bare kjempekoseli!! som mizz_pp har vist, har vi nye padokker, men hele stallen ble malt i fjor og har derfor finfin farge vi har ett fòrrom til kraftfòr og et fint sted å ha høy/silo. vi holder på å ordne et sted som vi kan hente to stooore lass med flis og så har vi et fint salrom hvor vi kan ha tingene våres. stallmiljøet er bare supert! og på vår lille koselige stall kjenner alle alle. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2005 :  13:17:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
mizz_pp:
Stor forbedring, men.. Sjekk ut min debatt «Paddocker, en risiko? Hvordan forebygge fare?».

Enkelte av deres stolper er faktisk langt høyere enn hva stolpene i min historie her i utgangspunktet var. Når hestene begynner å gnage på dem, og kanskje til og med rive ned litt strømtråder ser jeg faktisk en stor fare i de stolpene slik de er i deres paddocker. Nå skal det utroligste skje for at dette skjer igjen, men jeg sier aldri mer at sånne ting ikke skjer. Jeg er en erfaring for mye på det punktet, og en erfaring som er nok til at jeg håper ingen andre hester går dukken pga det samme.

Dere bør forsøke å sage dem ned, og det er veldig viktig at strømtråden blir hengende på øverste stolpe, slik at ikke stolpene gnages på ytterligere. Med en gang dere får stolper som spyd kan dette være en stor fare. Forsåvidt uten at de er gnagd på også.. Det går ann å skade seg ganske mye selv om ikke stolpen lager hull på hesten.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  18:08:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
dette er et skryte forum!

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  18:12:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Vi har strømtråden, en tråd på innsiden vi! Og stolpene er impregnerte, så de rører ikke hestene! Veldig effektivt!

Hvis dette var en liten debatt for skryting; vil jeg gjerne skryte over at Aromayo hoppet 1 m i løshopping i går, har bare blitt løshoppet 2 ganger før! Og dette gjor han i trav! (Ikke så stort plass at han kan plotte inn nok galoppsteg :))

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  18:14:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
mest skryt av ting du har gjordt i stallen men ellers så var det kjempe kult han hoppet så høyt!

noen som har sett bildene fra stallen a`?

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  18:17:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
gammle låven falt forsesten sammen i går !! hjelp
kunne ha falt over den nye stallen men de oppdaget det før den begynnte og falle så de fikk stoppet at den falt til siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  20:14:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spoff: Vi kommer til å ha strøm i strømtrådene og kommer selvsagt til å kappe ned de stolpene som er for høye, men tviler på at hestene kommer til å gnage på honen pga strømmen.
har aldri hatt noe problem med hester eller ponnier som gnager på treverk før, men det kan jo skje.

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  00:24:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
sikkelig ekkelt med låven som klappet sammen da!
fikk krise team opp for og redde den nye stallen

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.