hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Konkurranse...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Konkurranse...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  16:01:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Som noen sikkert har fått med seg så har rideklubben vår en konkurranse om å lage logo til klubben...
Det er kommet inn veldig mange fine forslag så nå sliter vi seriøst med å finne ut hvilken som er finest!!
Det er en del som jeg ser vi ikke kan bruke og heller ikke har lov til å bruke...

Noen her som vil hjelpe oss litt med å si hvem dere synes er finest??

Det kan enda komme inn flere logo for siste frist å sende inn er den 10. august.

Logoene ser dere her:

http://groups.msn.com/rhrk/logoer.msnw

og

http://groups.msn.com/rhrk/logoer2.msnw

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  16:11:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Likte best 23,24 og 84 :)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  16:30:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Der var det ikke mye som var originalt, iallfall ;-) Lykke til med valget! Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  16:55:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Syntes at nr.9 og 23 var best jeg :o)
Forstår godt at dere har problemer med og plukk eut en vinner der ja...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  16:56:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Der var det ikke mye som var originalt, iallfall ;-) Lykke til med valget!

Opprinnelig postet av Formosissima

Nei, det er bare to som har tegnet selv...

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  18:08:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hvilke to er det folk har tegnet selv? Og hvordan er det de som ikke har tegnet selv har kommet frem til logoforslaget sitt? Om det er direkte kopi fra noe annet bør dere ikke velge det. Trossalt bør dere har copyrigthen på deres side.

Som sagt. En viktig ting ved valg av logo er å velge en logo som også lett kan gjengis som en ren svart/hvitt-logo. Slik at logoen kan trykkes på sløyfer og andre klubbeffekter. Likevel er det morsomt å ha en som også kan gjengis med farger. Kan jo være gøy på websidene eller "brevark".

Jeg liker 22 og 24 best, dersom de er "lovlige" vel og merke. De kan lett brukes som svart/hvitt, og kan også redigeres til å ha enkle farger om man ønsker det.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 02/08/2005 18:11:35 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  20:27:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvilke to er det folk har tegnet selv? Og hvordan er det de som ikke har tegnet selv har kommet frem til logoforslaget sitt? Om det er direkte kopi fra noe annet bør dere ikke velge det. Trossalt bør dere har copyrigthen på deres side.

Som sagt. En viktig ting ved valg av logo er å velge en logo som også lett kan gjengis som en ren svart/hvitt-logo. Slik at logoen kan trykkes på sløyfer og andre klubbeffekter. Likevel er det morsomt å ha en som også kan gjengis med farger. Kan jo være gøy på websidene eller "brevark".

Jeg liker 22 og 24 best, dersom de er "lovlige" vel og merke. De kan lett brukes som svart/hvitt, og kan også redigeres til å ha enkle farger om man ønsker det.

Opprinnelig postet av spoff

Jeg har tegnet en selv... Er veldig lenge siden jeg tegnet den så aner ikke om jeg kan bruke den...

Den jeg har tegnet selv er nr. 59 (har også laget flere versoner av den)

Den andre som er tegnet er nr. 84.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  20:29:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Så 22 og 24 er kopiert? Dumt isåfall.. De likte jeg
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  20:50:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
er det og kopiere om man tar fra bildene på når man skriver i word dokument?
for de fleste bildene der finnes jo på alle maskiner

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  20:53:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
er det og kopiere om man tar fra bildene på når man skriver i word dokument?
for de fleste bildene der finnes jo på alle maskiner

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Jepp.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  21:53:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ja, originalt er det iallfall ikke, Tigull.
Roxira; hvorfor ikke spørre en litt mer profesjonell person? Koster kanskje noen slanter, men til gjengjeld får dere en logo som ser lekker ut, er original og er optimalisert for både farger, sorthvit og trykk på klær.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/08/2005 :  22:26:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Likte ingen spessielt godt jeg.. Hvorfor ikke spørre en person som er tegner, som Formosissima sier?

Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  22:27:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syns firkløveren til Dag Ole var fin jeg:)
How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  22:32:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Selv om å bruke en professjonell gir finest resultat, er det gjerne "kosligere" med en som medlemmene selv er med å utvikle. Det er jo dessuten mer orginalt med en litt annerledes hjemmelaget logo enn en vanlig en som ligner på alle andres ;)
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  23:08:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er vel en eller annen i klubben, eller som kjenner en som kan være behjelpelig med å sponse med en logo? Om noen av forslagene idemessig er bra, kan det være utgangspunkt for å få logoen tegnet på nytt av en som innehar bedre teknikk.

popo

Skrevet - 02/08/2005 :  23:53:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor ikke høre med nærmeste skole som har tegning,form og farge linje?Læreren sier sikkert ja takk til å ha det som en oppgave for elevene.Mange bra innslag sikkert da.. og ikke koster det deg/dere noe heller...

Men foreløpig likte jeg best også firkløveren til Dag Ole
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.