hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall Klopp Galopp
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Stall Klopp Galopp
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  23:02:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Hei

Er det noen som har vært på Stall Klopp Galopp i Rennebu i Sør TrøndelagHar bare lyst til å vite hva dere folks der ute syns om stedet Om dere syns d er helt rævva Elr.helt TOPP
Er der ganske ofte for förhest'n min er derfra og pga.at jeg hjelper til der.Hadde vært morro å visst hva andre syns

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2005 :  14:29:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hei,,,
jeg har ikke vært der så mye men jeg har vært der noen få ganger=)
da jeg var på overnattingsbesøk hos tanten min=)

d var bare såååå kuuult der altså=)=)
jeg elsker det stedet=)

koz fra julie anne=)

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  13:38:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Langklopp er en super plass :) Sosialt og morsomt døgnet rundt! ;)
Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  13:52:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
tror jeg skal dit til sommern hvis det ikke blir hest på helfor. Har hørt masse positivt om stedet og hestene
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 05/12/2005 :  17:47:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg har jobba der i tre-fire år, og har inntrykk av de aller fleste trives veldig godt, da mange kommer igjen år etter år.
Det er kanskje ikke "kvaliteten" på hestene som settes i fokus på Langklopp, de har jo endel hester som kanskje ikke kan så veldig mye, men det er snille og trygge hester som kan det grunnleggende, og er greie å ri på tur. Og det er jo egentlig turridninga som er det viktigste der, da det ligger supert til for lange fjellturer med hest. Jeg koser meg iallfall masse på tur der, og setter enormt stor pris på det fantastiske turterrenget.
Vi har også prøvd å ikke ha så alt for mange "regler" for leirdeltakerne. Klart, ting skal foregå innenfor visse rammer, men vi har prøvd å holde en uformell tone mellom deltakere og ledere, og prøver i størst mulig grad å passe på at deltakerne har det GØY, for det er jo derfor de er der!

Jeg tror det er en super plass å være dersom man er glad i hester, og vil være mest mulig sammen med dem. Det sosiale er helt unikt, da det er små leirgrupper (max 18 stk pr uke) og alt er lagt opp til at folk skal bli best mulig kjent. Hvis man vil bli norgesmester i dressur eller sprang må man nok se seg om etter en annen leir, men vil man lære det grunnleggende på banen, og være med på lange fine fjellturer på trygge hester som kan jobben sin, og ha det gøy sammen med likesinnede, ja da er det absolutt verdt å legge turen dit.

Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  20:47:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Så sant, så sant :) har selv vært der mange ganger på leir nå! Super plass :D Litt uformell tone med lederne ja. Hehe.. Anniken.. :D
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 21/12/2005 :  23:12:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Ja.. Linda er en av de der !"#% som (dessverre) kommer igjen år etter år etter år...

Neida, we love u pumpkin!

Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  21:12:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Hehehe.. Pass dæ no Anniken, har et stor antall bilda av dæ æ kan finn på å lægg ut
Linda www.pygmeen.moo.no
Redigert av - Linda B. den 23/12/2005 21:13:16 Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:57:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Noen herfra som skal på langklopp i år da? :)
Isåfall, hvilken uke har du tenkt å dra? Alene eller med flere?
Noen spesielle ønsker om hest? :)

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  15:08:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Blir ikke noe tur på leir til meg i år.. Skal ha Løkken på for en stund i sommerferien:)
Men kanskje til neste år.. Vi får jo se.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2006 :  12:58:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Jeg var på langklopp i sommer, og dt var utroli gøy! :D Red Perfekta, utrolig pen og grei hest :) Vi passet ike helt sammen da *noe jeg var så dum at jeg ikke sa ifra om før dagen før vi skulle dra 'doh'*, men gikk bra alikevell :)

Utrolig fint turmiljø er det der iallefall! :D

R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

MartheSk

Skrevet - 10/03/2006 :  15:29:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei!
På langklopp er det alltid gøy. Sommeren blir ikke den samme uten.. det er sant! Har man først vært der, vil man tilbake neste år. I år er det også mange av de eldre og "gamle" lederene som skal tilbake og jobbe, og det er kommet nye hester til og rideleiren i seg selv blir mye forbedret! Gå inn å se på www.langklopp.com , gå inn å se da vel

Håper og se dere på leir i sommer!

Hilsen Marthe og Shannawhu
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.